Skocz do zawartości

[899] dolot do filtra powietrza


zbigou

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Sprobuje wyjascic o co biega: sa w 899 dwa doloty do filtra powietrza: dolot zimnego powietrza z przodu i dolot goracego powietrza z tylu. Chodzi mi to ten drugi dolot tj. rura spiro prowadzaca od okolic kolektora wydechowego do fp. Jest to rozciagliwa rura spiro alu fi 38mm. Oryginalna wytrzymala ponad 100kkm, teraz musze wymieniac pare razy do roku. Poleccie jakis przyzwoity wyrob, przy okazji nie polecam rur prodmax, dziadostwo jakich malo but.gif

Jakie sa skutki jazdy bez tej rury/ z peknieta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Sprobuje wyjascic o co biega: sa w 899 dwa doloty do filtra

> powietrza: dolot zimnego powietrza z przodu i dolot goracego

> powietrza z tylu. Chodzi mi to ten drugi dolot tj. rura spiro

> prowadzaca od okolic kolektora wydechowego do fp. Jest to

> rozciagliwa rura spiro alu fi 38mm. Oryginalna wytrzymala ponad

> 100kkm, teraz musze wymieniac pare razy do roku. Poleccie jakis

> przyzwoity wyrob, przy okazji nie polecam rur prodmax,

> dziadostwo jakich malo

> Jakie sa skutki jazdy bez tej rury/ z peknieta?

Ja wywaliłem i nic się nie dzieje. Zrobiłem stożek, czyli tez bez rury. Zmian nie odczówam. Ale może ktoś coś wie, czego ja nie jestem świadom smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ano wie smile.gif jak zawsze;p

ciepłe powietrze w silniku spalinowym potrzebne jest w zimie dla lepszego jego rozgrzewania i tylko tyle... jak silnik się rozgrzeje to musi mieć zimne (w przeciwieństwie do gazu, w którym od razu najlepsze jest zimne)... w filtrach jest zamontowany termostat, co przesłania dostęp ciepłego powietrza po zagrzaniu silnika... ale generalnie... rura out i po sprawie, skutkiem może być dłużej nagrzewający się silnik i tyle (różnice nie wielkie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ano wie jak zawsze;p

> ciepłe powietrze w silniku spalinowym potrzebne jest w zimie dla

> lepszego jego rozgrzewania i tylko tyle... jak silnik się

> rozgrzeje to musi mieć zimne (w przeciwieństwie do gazu, w

> którym od razu najlepsze jest zimne)... w filtrach jest

> zamontowany termostat, co przesłania dostęp ciepłego powietrza

> po zagrzaniu silnika... ale generalnie... rura out i po sprawie,

> skutkiem może być dłużej nagrzewający się silnik i tyle (różnice

> nie wielkie)

NO czyli miałem racje.

Wystarczy mocniej przypałować silnik i się zagrzeje, co prawda jest to mało zdrowę, ale czasem nie ma wyjścia. A poza tym mi się nagrzewa bardzo szybko pomimo braku tej rury. Więc pic na wodę fotomontarz smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.