Skocz do zawartości

Ciśnienie w układzie chłodzenia.


punciaczek1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i o poradę pytam.

Po wymianie pompy płynu hamulcowego w zeszłym roku zaczęły ujawniać się nieszczelności. A to chłodnica zaczęła bardziej przeciekać, a to potem nagrzewnica (niedawno wymienione). W końcu leci z trójników od instalacji gazowej wpiętych w przewody chłodzenia. Ciekł jeden namęczyłem się żeby dokręcić i nie cieknie. Ale znowu cieknie drugi - no ręce opadają... Zastanawiam się nad jednym ponieważ zgubiłem kiedyś korek od zbiornika wyrównawczego chłodnicy w ASO Fiata sprzedali mi od UNO. Pytanie czy od UNO korek można stosować w PUNTO? Czy ciśnienie otwarcia zaworu w korku jest takie samo? Na korku od UNO - napisane jest 1 BAR. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam i o poradę pytam.

> Po wymianie pompy płynu hamulcowego w zeszłym roku zaczęły ujawniać

> się nieszczelności. A to chłodnica zaczęła bardziej przeciekać,

> a to potem nagrzewnica (niedawno wymienione). W końcu leci z

> trójników od instalacji gazowej wpiętych w przewody chłodzenia.

> Ciekł jeden namęczyłem się żeby dokręcić i nie cieknie. Ale

> znowu cieknie drugi - no ręce opadają... Zastanawiam się nad

> jednym ponieważ zgubiłem kiedyś korek od zbiornika wyrównawczego

> chłodnicy w ASO Fiata sprzedali mi od UNO. Pytanie czy od UNO

> korek można stosować w PUNTO? Czy ciśnienie otwarcia zaworu w

> korku jest takie samo? Na korku od UNO - napisane jest 1 BAR.

> Pozdrawiam

Jaki związek ma pompa płynu hamulcowegoz nieszczelnościami w układzie chłodzenia? hehe.gif Chłodnica i nagrzewnica to niestety typowe przypadłości w pewnym wieku/przebiegu samochodu,ale ich wymiana pomaga na dłuższy czas zeby.GIF Jeśli masz LPG - wiadomo,że jest ingerencja w układ chłodniczy,więcej połączeń - czyli więcej miejsc,w których może ciec zeby.GIF .Ja wychodzę z założenia,jeśli zaczęło ciec w jednym miejscu,to pewnie trzeba sprawdzić reszte miejsc - miałem raz zonka,że koło parownika ciekło,i to tylko jak była gorąca woda - waliło na wydech,od razu parowało bez śladu - objawy były takie,że zero wycieków,jak auto osiągnęło 90 C nagle pach - zero płynu.Zaglądanie pod auto nic nie dało.Jak już znalazłem gdzie cieknie(po utracie 25 l płynu yikes.gif )to od razu wymieniłem dorobione węże od parownika i sprawdziłem wszystkie złącza.Gdybym zrobił tylko cieknące to za chwile szukałbym znowu.A korek fabrycznie jest 1 bar waytogo.gif ,pasuje też z CC/SC .więc nie "ręce opadają",tylko zakasać rękawy i zrobić raz,a porządnie,wtedy puntolot będzie cieszył bezawaryjną jazdą waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.