punciaczek1 Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 Witam i o poradę pytam. Po wymianie pompy płynu hamulcowego w zeszłym roku zaczęły ujawniać się nieszczelności. A to chłodnica zaczęła bardziej przeciekać, a to potem nagrzewnica (niedawno wymienione). W końcu leci z trójników od instalacji gazowej wpiętych w przewody chłodzenia. Ciekł jeden namęczyłem się żeby dokręcić i nie cieknie. Ale znowu cieknie drugi - no ręce opadają... Zastanawiam się nad jednym ponieważ zgubiłem kiedyś korek od zbiornika wyrównawczego chłodnicy w ASO Fiata sprzedali mi od UNO. Pytanie czy od UNO korek można stosować w PUNTO? Czy ciśnienie otwarcia zaworu w korku jest takie samo? Na korku od UNO - napisane jest 1 BAR. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzel Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 > korku jest takie samo? Na korku od UNO - napisane jest 1 BAR. > Pozdrawiam ja mam też korek 1 Bar i jest OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lowcamarasu Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 > Witam i o poradę pytam. > Po wymianie pompy płynu hamulcowego w zeszłym roku zaczęły ujawniać > się nieszczelności. A to chłodnica zaczęła bardziej przeciekać, > a to potem nagrzewnica (niedawno wymienione). W końcu leci z > trójników od instalacji gazowej wpiętych w przewody chłodzenia. > Ciekł jeden namęczyłem się żeby dokręcić i nie cieknie. Ale > znowu cieknie drugi - no ręce opadają... Zastanawiam się nad > jednym ponieważ zgubiłem kiedyś korek od zbiornika wyrównawczego > chłodnicy w ASO Fiata sprzedali mi od UNO. Pytanie czy od UNO > korek można stosować w PUNTO? Czy ciśnienie otwarcia zaworu w > korku jest takie samo? Na korku od UNO - napisane jest 1 BAR. > Pozdrawiam Jaki związek ma pompa płynu hamulcowegoz nieszczelnościami w układzie chłodzenia? Chłodnica i nagrzewnica to niestety typowe przypadłości w pewnym wieku/przebiegu samochodu,ale ich wymiana pomaga na dłuższy czas Jeśli masz LPG - wiadomo,że jest ingerencja w układ chłodniczy,więcej połączeń - czyli więcej miejsc,w których może ciec .Ja wychodzę z założenia,jeśli zaczęło ciec w jednym miejscu,to pewnie trzeba sprawdzić reszte miejsc - miałem raz zonka,że koło parownika ciekło,i to tylko jak była gorąca woda - waliło na wydech,od razu parowało bez śladu - objawy były takie,że zero wycieków,jak auto osiągnęło 90 C nagle pach - zero płynu.Zaglądanie pod auto nic nie dało.Jak już znalazłem gdzie cieknie(po utracie 25 l płynu )to od razu wymieniłem dorobione węże od parownika i sprawdziłem wszystkie złącza.Gdybym zrobił tylko cieknące to za chwile szukałbym znowu.A korek fabrycznie jest 1 bar ,pasuje też z CC/SC .więc nie "ręce opadają",tylko zakasać rękawy i zrobić raz,a porządnie,wtedy puntolot będzie cieszył bezawaryjną jazdą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
punciaczek1 Napisano 7 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 Dziękuje. Hee, ta pompa hamulcowa to przejęzyczenie, oczywiście chodziło o wodną. Nie ma wyjścia trza się brać do roboty.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.