snoopi_lubin Napisano 9 Marca 2010 Udostępnij Napisano 9 Marca 2010 Pany co moze byc przyczyna zalewania auta ? Zaczne od rozrzadu bo tyle moge zrobic, moge sonde podmienic i co dalej ? gdzie szukac przyczyny ? Ogladalem swiece i wszystkie 4 sa czarne. Auto przerywa po dodaniu gazu a z wydechu czarny dym. Moze czujnik polozenia walu ? swiece ? kable ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 9 Marca 2010 Udostępnij Napisano 9 Marca 2010 Turbolot czy zwykły?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 9 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2010 > Turbolot czy zwykły?? turbolot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wachus Napisano 9 Marca 2010 Udostępnij Napisano 9 Marca 2010 Co mają świece kable czy czujnik do zalewania... Coś ostatnio robiłeś by by dolać mu paliwa ? Masz jakiś dodatkowy komputer ecumaster czy smt do sterowania wszystkim ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 9 Marca 2010 Udostępnij Napisano 9 Marca 2010 Wiesz podczas odpalania i w pierwszych kilku sekundach pracy, zalewanie motorowni jest standardem. Jedynie co może w jakimś stopniu jakoś pomóc, było by oddzielne sterowanie siuśkami np. przez ecu majstra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 9 Marca 2010 Udostępnij Napisano 9 Marca 2010 > Pany co moze byc przyczyna zalewania auta ? > Zaczne od rozrzadu bo tyle moge zrobic, > moge sonde podmienic > i co dalej ? gdzie szukac przyczyny ? > Ogladalem swiece i wszystkie 4 sa czarne. > Auto przerywa po dodaniu gazu a z wydechu czarny dym. > Moze czujnik polozenia walu ? swiece ? kable ? map sensor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheLookMatt Napisano 9 Marca 2010 Udostępnij Napisano 9 Marca 2010 > Pany co moze byc przyczyna zalewania auta ? > Zaczne od rozrzadu bo tyle moge zrobic, > moge sonde podmienic > i co dalej ? gdzie szukac przyczyny ? > Ogladalem swiece i wszystkie 4 sa czarne. > Auto przerywa po dodaniu gazu a z wydechu czarny dym. > Moze czujnik polozenia walu ? swiece ? kable ? nie znam sie zabardzo ale kiedys bylem u mechanika i akurat robił cienkiego tylko ze 900tek i tez własciciel narzekał ze duzo pali i gasnie albo przerywa i okozało sie ze taka mała usczeleczka od wtrysku była przetarta i lało paliwo jak opetane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 10 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > map sensor Hubert jest tak jak odlacze mapa auto gasnie, ale pytanie czy jak inaczej go podlacze to bedzie auto chodzilo czy nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michciu85 Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 Proponuje na dzień dobry wymienić czujnik temperatury płynu chłodzącego - dawka paliwa zależna jest także od temperatury. Na zimnym silniku zawsze czas wtrysku wydłuża się - dlatego na początku na chłodnym motorze są podwyższone obroty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wachus Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 Tak jak Michciu piszę na pierwszy ogień sprawdź czujnik temperatury (niebieski czujnik) nie wiem czy we wszystkich czujnikach jest ta sama rezystancja ale sprawdź miernikiem rezystancje na rozgrzanym silniku powinna wynosić ok 200-300ohmów Bez mapsensora ci nie odpali...I nie powiedziałbym bym że map sensor jest związany z paliwem a bardziej z zapłonem bo poprzez obliczenia ciśnienia panującego w kolektorze przyśpiesza lub opóźnia zapłon Masz przpepływomierz ? Zresztą w silnikach 1.1 1.2 występuje bo nie wiem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 10 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 gdzie jest ten czujnik ? bo jesli to czujnik ten co wlacza wentylator to mam nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > gdzie jest ten czujnik ? > bo jesli to czujnik ten co wlacza wentylator to mam nowy. to nie jest ten czujnik. chodzi o czujnik wkrecony w kolektor dolotowy, lub glowice. nie wiem jak w 16v jest. taki dwuprzewodowy z niebieska wtyczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 10 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > to nie jest ten czujnik. chodzi o czujnik wkrecony w kolektor > dolotowy, lub glowice. nie wiem jak w 16v jest. taki > dwuprzewodowy z niebieska wtyczka mam 1.2 8V, mozesz pokazac jakis link z tym czujnikiem ? numer katalagowy co kolwiek i takie pytanie mam ktore to sa zwory ssace i wydechowe ? Ida na przemian wydech-ssacy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > mam 1.2 8V, > mozesz pokazac jakis link z tym czujnikiem ? numer katalagowy co > kolwiek > i takie pytanie mam ktore to sa zwory ssace i wydechowe ? > Ida na przemian wydech-ssacy ? z tego co pamietam to nie ida na przemian. jak zdejmiesz pokrywe zaworow, to bedziesz widzial po tym jak leza wzgledem kolektorow, ktory jaki jest. klik mniej wiecej taki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > Tak jak Michciu piszę na pierwszy ogień sprawdź czujnik temperatury > (niebieski czujnik) nie wiem czy we wszystkich czujnikach jest > ta sama rezystancja ale sprawdź miernikiem rezystancje na > rozgrzanym silniku powinna wynosić ok 200-300ohmów a jak znajdzie zielony to co, nie musi go sprawdzać ?? > Bez mapsensora ci nie odpali...I nie powiedziałbym bym że map sensor > jest związany z paliwem a bardziej z zapłonem bo poprzez > obliczenia ciśnienia panującego w kolektorze przyśpiesza lub > opóźnia zapłon O rzesz ty w dupe, przestań pieprzyć takie głupoty, chyba nigdy w życiu nie widziałeś map sensora na oczy. > Masz przpepływomierz ? Zresztą w silnikach 1.1 1.2 występuje bo nie > wiem ? Tak ma 2 przepływomierze i wariator zapłonu. Bez urazy człowieku ale nie pisz takich bzdur, to ma być porada ? Czego ty żeś się naczytał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > mam 1.2 8V, > mozesz pokazac jakis link z tym czujnikiem ? numer katalagowy co > kolwiek > i takie pytanie mam ktore to sa zwory ssace i wydechowe ? > Ida na przemian wydech-ssacy ? jak dobrze pamiętam masz zielony czujnik z mpi, sprawdzi przy wtyczce kabelki pamiętam że wymieniłeś map sensor, masz ten stary, może podłącz i zobacz czy będzie zmiana ale ogulnie podłączył byś go pod diagnozę i zobaczył czy są poprawne odczyty temperatury i ciśnienia zaworki są tak: wydech , ssący , wydech , ssący , ssący, wydech , ssący , wydech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 10 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > jak dobrze pamiętam masz zielony czujnik z mpi, sprawdzi przy wtyczce > kabelki > pamiętam że wymieniłeś map sensor, masz ten stary, może podłącz i > zobacz czy będzie zmiana > ale ogulnie podłączył byś go pod diagnozę i zobaczył czy są poprawne > odczyty temperatury i ciśnienia Poszukam tej wtyczki, mapa mam starego bo na tym z coupe auto ciezko palilo z tego co pamietam. Bede musial do ASO podjechac z tym kompem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 10 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 Pomierzylem zaworki i jest tak: ssacy - 0.2 0.2 0.2 0.2 wydech- 0.35 0.35 0.35 0.25 zostawic tak czy regulowac ? i powiedz co z tym map sensorem czy inaczej podlaczony bedzie chodzil ? czy nie odpali ? dodam jeszcze ze rozrzad ustawiony dobrze, przestawilem specjalnie o 180 stopni i nie zapalil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.