kedlaw01 Napisano 15 Marca 2010 Udostępnij Napisano 15 Marca 2010 Witam, zaopatrzyłem się w nowy, skórzany mieszek do drążka zmiany biegów. Pytanie: jak się do wymiany tego zabrać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michu1234 Napisano 15 Marca 2010 Udostępnij Napisano 15 Marca 2010 > Witam, zaopatrzyłem się w nowy, skórzany mieszek do drążka zmiany > biegów. Pytanie: jak się do wymiany tego zabrać? musisz zdemontować tunel srodkowy - i wszsxtko bedzie jasne... jak zdemontujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 15 Marca 2010 Udostępnij Napisano 15 Marca 2010 > musisz zdemontować tunel srodkowy - i wszsxtko bedzie jasne... jak > zdemontujesz Chyba żartujesz Przecież wystarczy lekko od dołu podważyć stary mieszek i ściągnąć górą odpinając napę. Tylko UWAGA ramka plastikowa na dole jest bardzo delikatna i trzeba uważać aby jej nie połamać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michu1234 Napisano 15 Marca 2010 Udostępnij Napisano 15 Marca 2010 > Tylko UWAGA ramka plastikowa na dole jest bardzo delikatna i trzeba > uważać aby jej nie połamać i własnie dletego żeby jej nie połamać i miec 100% pewnści ze ramka bedzie cała i że dobrze się mieszek naciągnie na tą ramkę trzeba wyjąc ten tunel... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olekk Napisano 15 Marca 2010 Udostępnij Napisano 15 Marca 2010 > i własnie dletego żeby jej nie połamać i miec 100% pewnści ze ramka > bedzie cała i że dobrze się mieszek naciągnie na tą ramkę > trzeba wyjąc ten tunel... Hmm, zdarzało mi się naciągać linkę ręcznego i aby to zrobić trzeba zdjąć ten mieszek z ramką i ani razu nie demontowałem tego tunelu środkowego. Więc po co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michu1234 Napisano 15 Marca 2010 Udostępnij Napisano 15 Marca 2010 > Hmm, zdarzało mi się naciągać linkę ręcznego i aby to zrobić trzeba > zdjąć ten mieszek z ramką i ani razu nie demontowałem tego > tunelu środkowego. Więc po co? widzisz.. ja znowu naciagałem linke ręcznego i nie zdejmowałem mieszka.... wynika z tego ze chyba niepotrzebnie narobiłme sobie roboty przy wymianie... ale z 2 stony wiem już jak demontuje się tunel sodkowy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 15 Marca 2010 Udostępnij Napisano 15 Marca 2010 Więc po co? Dokładnie To tak sztuka dla sztuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 15 Marca 2010 Udostępnij Napisano 15 Marca 2010 > i własnie dletego żeby jej nie połamać i miec 100% pewnści ze ramka > bedzie cała i że dobrze się mieszek naciągnie na tą ramkę > trzeba wyjąc ten tunel... Przecież naciągasz, na ramkę jak masz ją w ręku.... Kombinujesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olekk Napisano 15 Marca 2010 Udostępnij Napisano 15 Marca 2010 > widzisz.. ja znowu naciagałem linke ręcznego i nie zdejmowałem > mieszka.... No nie mów że miałeś taki długi imbus że z komory silnika nim kręciłeś >wynika z tego ze chyba niepotrzebnie narobiłme sobie > roboty przy wymianie... Tak by na to wyglądało. >ale z 2 stony wiem już jak demontuje się > tunel sodkowy.... Może kiedyś, na coś ta wiedza się przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaki163 Napisano 15 Marca 2010 Udostępnij Napisano 15 Marca 2010 > ale z 2 stony wiem już jak demontuje się > tunel sodkowy.... Podziel się z innymi w garażu czeka tunel z HLki ale nie mam weny zabrac sie za to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kedlaw01 Napisano 15 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2010 > Chyba żartujesz > Przecież wystarczy lekko od dołu podważyć stary mieszek i ściągnąć > górą odpinając napę. > Tylko UWAGA ramka plastikowa na dole jest bardzo delikatna i trzeba > uważać aby jej nie połamać Czyli tym sposobem lekko, szybko i przyjemnie chyba, że pęknie ramka i po zawodach? To sposób na zdjęcie go, a jak go na tę ramkę założyć? Obawiam się żebym nie narobił szkód i to wszystko nie będzie warte tego mieszka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 15 Marca 2010 Udostępnij Napisano 15 Marca 2010 > Czyli tym sposobem lekko, szybko i przyjemnie chyba, że pęknie ramka > i po zawodach? To sposób na zdjęcie go, a jak go na tę ramkę > założyć? Obawiam się żebym nie narobił szkód i to wszystko nie > będzie warte tego mieszka. Nawet gdyby pękła to nie ma tragedii, da się posklejać Najczęściej pękają zaczepy. Delikatnie podważ (chyba najlepiej od przodu) i ciągnij do góry. Dasz radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kedlaw01 Napisano 15 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2010 > Nawet gdyby pękła to nie ma tragedii, da się posklejać > Najczęściej pękają zaczepy. Delikatnie podważ (chyba najlepiej od > przodu) i ciągnij do góry. Dasz radę Chyba z tym poczekam aż się zrobi cieplej bo mogą plastiki popękać, a muszę jeszcze dostać się do środkowych kratek wlotu powietrza. Moja żona mi zapachem je powyłamywała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 15 Marca 2010 Udostępnij Napisano 15 Marca 2010 > muszę jeszcze dostać się do środkowych kratek wlotu powietrza. > Moja żona mi zapachem je powyłamywała. Zdejmujesz osłonę pokręteł regulacji nawiewu. tam są dwie śrubki. Potem ciągniesz dosyć mocno za plastik gdzie są kratki i odczepiasz całość razem z przyciskami do awaryjnych etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 15 Marca 2010 Udostępnij Napisano 15 Marca 2010 > Chyba z tym poczekam aż się zrobi cieplej bo mogą plastiki popękać, a Jak chcesz możesz podjechać do mnie pokażę Ci jak to jest zrobione co prawda do radia, ale coś tam widac. jakiś tekst Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kedlaw01 Napisano 16 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2010 > Zdejmujesz osłonę pokręteł regulacji nawiewu. > tam są dwie śrubki. > Potem ciągniesz dosyć mocno za plastik gdzie są kratki i odczepiasz > całość razem z przyciskami do awaryjnych etc. No i dziś próbowałem rozebrać środkową konsolę i okazało się, że osłona regulacji nawiewów jest pęknięta na pól i jak siedzi w środku to się trzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 17 Marca 2010 Udostępnij Napisano 17 Marca 2010 > i własnie dletego żeby jej nie połamać i miec 100% pewnści ze ramka > bedzie cała i że dobrze się mieszek naciągnie na tą ramkę > trzeba wyjąc ten tunel... świetne!! ciekawe jak koło zmieniasz, to co odkręcasz oprócz 4 śrub tego właśnie koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kedlaw01 Napisano 20 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2010 Dziś mieszek został wymieniony. Sprawa szybka i bezproblemowa. U mnie wystarczyło podważyć ramkę i wyszła razem z mieszkiem. Następnie założenie na ramkę mieszka i włożenie ramki na swoje miejsce. Zamiast szarej "skajki" jest czarna "skóra". Dziękuję za wszelkie podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ejdzejk Napisano 20 Marca 2010 Udostępnij Napisano 20 Marca 2010 > Dziś mieszek został wymieniony. Sprawa szybka i bezproblemowa. U mnie > wystarczyło podważyć ramkę i wyszła razem z mieszkiem. Następnie > założenie na ramkę mieszka i włożenie ramki na swoje miejsce. > Zamiast szarej "skajki" jest czarna "skóra". Dziękuję za > wszelkie podpowiedzi. Oczywiście zapomniałeś o fotce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kedlaw01 Napisano 20 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2010 > Oczywiście zapomniałeś o fotce Cóż faktycznie, ale na dworzu strasznie pada, a ten mieszek robiłem w międzyczasie walki z podświetlaniem konsoli środkowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 20 Marca 2010 Udostępnij Napisano 20 Marca 2010 a galke zmieniles na czarna ?;-) Jak nie to polecam skorzana galke od seicento Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 20 Marca 2010 Udostępnij Napisano 20 Marca 2010 > a galke zmieniles na czarna ?;-) Jak nie to polecam skorzana galke od > seicento IMO za mała. Jednak jako budżetowe rozwiązanie, to do przełknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 20 Marca 2010 Udostępnij Napisano 20 Marca 2010 > Cóż faktycznie, ale na dworzu strasznie pada, a ten mieszek robiłem w > międzyczasie walki z podświetlaniem konsoli środkowej. Kup sobie jeszcze mieszek ze skóry na ręczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kedlaw01 Napisano 20 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2010 > Kup sobie jeszcze mieszek ze skóry na ręczny Faktycznie, muszę kupić na ręczny ta szara skajka jest kiepska. Dziś kupiłem też pokrowce na siedzenia w kolorze szaro-czarnym. No i wreszcie działa podświetlanie konsoli nawiewu. Wszystkie 4 żarówki W 1,2W były spalone. Ile to można zrobić na deszczu pod blokiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 20 Marca 2010 Udostępnij Napisano 20 Marca 2010 > IMO za mała. > Jednak jako budżetowe rozwiązanie, to do przełknięcia wlasnie super lezy w dloni, jest bardzo dobrze wyprofilowana duzo lepiej od seryjnej, a cena jest raczej normalna, ja kupowalem za 40 zł ale widzialem tez taka sama po 80 w ASO podobno 110 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.