Jerzy Napisano 16 Marca 2010 Udostępnij Napisano 16 Marca 2010 Hi, zamierzam kupić Alfę 156 SW, w ostateczności sedan... Na co zwracać uwagę przy zakupie tego auta? Wiadomo że każdy samochod ma swoje typowe niesprawnosci ktore prawie w kazdym egzemplarzu sie powtarzają Gdzie szukać rdzy? Druga sprawa to silnik, najchetniej wzialbym 2.5V6 ale mógłby być tez jakis JTD... Czy dobrze robie omijając TwinSparki? Czy niepotrzebnie się obawiam? Nie probujcie mnie zniechecac, i tak kupie sobie Alfe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pietiagoras Napisano 16 Marca 2010 Udostępnij Napisano 16 Marca 2010 > Hi, zamierzam kupić Alfę 156 SW, w ostateczności sedan... > Na co zwracać uwagę przy zakupie tego auta? Wiadomo że każdy samochod > ma swoje typowe niesprawnosci ktore prawie w kazdym egzemplarzu > sie powtarzają Gdzie szukać rdzy? > Druga sprawa to silnik, najchetniej wzialbym 2.5V6 ale mógłby być tez > jakis JTD... Czy dobrze robie omijając TwinSparki? Czy > niepotrzebnie się obawiam? > Nie probujcie mnie zniechecac, i tak kupie sobie Alfe kolego, na te wszystkie pytania znajdziesz odpowied tutaj: www.alfaholicy.org , jest tam tego tyle że rozjaśni ci wszystkie pytania a konkretnie proszę o tu : klik klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 16 Marca 2010 Udostępnij Napisano 16 Marca 2010 > Na co zwracać uwagę przy zakupie tego auta? Wiadomo że każdy samochod > ma swoje typowe niesprawnosci ktore prawie w kazdym egzemplarzu > sie powtarzają Gdzie szukać rdzy? czasem nad przednią szybą (błąd technologiczny) , i niektórzy sygnalizują problemy z rdzą w przednich wnękach kół - uszkodzenia mechaniczne od kamieni > Druga sprawa to silnik, najchetniej wzialbym 2.5V6 ale mógłby być tez > jakis JTD... w JTD przy zakupie koniecznie sprawdzić trzeba turbosprężarkę , generalnie od strony mechanicznej silnik jest pancerny i nie żre oleju >Czy dobrze robie omijając TwinSparki? > Nie probujcie mnie zniechecac, i tak kupie sobie Alfe prawidłowo , mam alfę JTD i nie stwierdziłem aby się bardziej psuła niż odpowiedniki niemieckie (poza turbiną i zawieszeniem na razie nic się nie działo , turbo zostało uszkodzone przez mechaników - paproków) , generalnie najbardziej problematyczne jest zawieszenie które raczej powinno się naprawiać na oryginałach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiat_as Napisano 16 Marca 2010 Udostępnij Napisano 16 Marca 2010 > Hi, zamierzam kupić Alfę 156 SW, w ostateczności sedan... > Na co zwracać uwagę przy zakupie tego auta? Wiadomo że każdy samochod > ma swoje typowe niesprawnosci ktore prawie w kazdym egzemplarzu > sie powtarzają Gdzie szukać rdzy? > Druga sprawa to silnik, najchetniej wzialbym 2.5V6 ale mógłby być tez > jakis JTD... Czy dobrze robie omijając TwinSparki? Czy > niepotrzebnie się obawiam? > Nie probujcie mnie zniechecac, i tak kupie sobie Alfe SW jak znajdziesz łądną i pewną V6 i nie martwi Cię spalanie - to innej nie bierz pod uwagę w ogóle, to coś niesamowitego ten silnik. TS'ów wcale unikać nie trzeba, wręcz przeciwnie - jeśli nie V6 to TS ma jakiś charakter w swoich klasach pojemności czy mocy. Mity jakieś o nich krążą, unikać trzeba podejrzanych użytkowników nie dbającyh o nie i oszczędzających. 1,6TSa mam od nowości - już prawie 90tys km i nic się z nim nie dzieje. Kilku znajomych z jeszcze większymi przebiegami (1.6, 1,8 i 2.0 ) - i również z silnikami nic się nie dzieje - mowa o silnikach. Na forach znajdziesz inf żeby wcześnie rozrząd wymieniać w dobrym warsztacie jednocześnie z wariatorem, jakie oleje stosować, świece i o tyle chyba. A - TSy są lżejsze od JTD, więc być może po części dlatego w odróżnieniu od Alfy kolegi nienawidzącego TSów , w mojej 156 z podobnym przebiegiem zawieszenie jest fabryczne poza łącznikami stabilizatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pietiagoras Napisano 17 Marca 2010 Udostępnij Napisano 17 Marca 2010 silnik jest pancerny i nie żre > oleju coś w tym jest, odkąd z przewrażliwieniem po golfie (4-1,6) sprawdzam olej to nie zauważyłem aby go ubyło choć troszkę, no nic nie chce niżej miarka opaść no.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzy Napisano 31 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 No dobra, jestem po kilku jazdach dieslami 1.9 i 2.4 i niestety nie zrobily na mnie dobrego wrazenia, zarowno kultura pracy, glosnosc oraz osiągi... Musze chyba rozgladac sie za Twin Szparkami... Czy 2.0 jest ok jesli chodzi o osiągi? Jak spalanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 31 Marca 2010 Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 > No dobra, jestem po kilku jazdach dieslami 1.9 i 2.4 i niestety nie zrobily na mnie dobrego > wrazenia, zarowno kultura pracy, glosnosc oraz osiągi... > Musze chyba rozgladac sie za Twin Szparkami... Czy 2.0 jest ok jesli chodzi o osiągi? Jak spalanie? A próbowałeś jeździć 156 z V6 pod maską ? Jeśli nie to polecam, potem innego nie będziesz chciał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 31 Marca 2010 Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 > No dobra, jestem po kilku jazdach dieslami 1.9 i 2.4 i niestety nie zrobily na mnie dobrego > wrazenia, zarowno kultura pracy, glosnosc oraz osiągi... > Musze chyba rozgladac sie za Twin Szparkami... Czy 2.0 jest ok jesli chodzi o osiągi? Jak spalanie? Sadzisz, ze 2.0 TS zrobi na Tobie wrazenie, jesli 2.4 JTD nie zrobilo... zapomnij, jak cos to tylko V6. Jesli jednak pytasz o spalanie 2.0 TS to również fał6 nie dla Ciebie. Inna sprawa, ze takim JTDkiem trzeba nauczyc sie jezdzic, zeby dobrze wciskalo w fotel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lesf Napisano 31 Marca 2010 Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 > A próbowałeś jeździć 156 z V6 pod maską ? > Jeśli nie to polecam, potem innego nie będziesz chciał no, bez przesady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2010 > no, bez przesady A co TS albo JTD lepsze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2010 > A co TS albo JTD lepsze ? JTD to najjaśniejszy punkt w ofercie alfy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2010 > JTD to najjaśniejszy punkt w ofercie alfy Poza spalaniem nic lepszego od V6 nie oferuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2010 > JTD to najjaśniejszy punkt w ofercie alfy Tak ostatnio liczyliśmy, że z tymi TSami, to wcale takiej tragedii nie ma. Statystycznie rozlecieć się może podobnie jak osprzęt w JTD, a remoncik TSa wychodzi taniej niż wymiana sprzęgła z dwu masem i turbiną w JTD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2010 > Poza spalaniem nic lepszego od V6 nie oferuje pewnie nie , ale wobec TS 16v diesel oferuje takie coś jak trwałość mechaniczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2010 > Tak ostatnio liczyliśmy, że z tymi TSami, to wcale takiej tragedii nie ma. Statystycznie rozlecieć > się może podobnie jak osprzęt w JTD, a remoncik TSa wychodzi taniej niż wymiana sprzęgła z dwu > masem i turbiną w JTD. po części masz rację , ale jakoś wolę wymienić osprzęt typu : egr , DVA , turbo i znów spokojnie jeździć i dodatkowo nie muszę co chwilę sprawdzać stan oleju , standardowo nie falują w dieslu obroty , i nie żre 15l\100 przy ostrej jeździe , ponadto naraz się nie sypnie turbo + sprzęgło i dva , i jakby nie było, sprzęgło to element eksploatacyjny który w TS też padnie , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tipaczek Napisano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2010 > pewnie nie , ale wobec TS 16v diesel oferuje takie coś jak trwałość mechaniczna tak jest, miałem 2 tsy i ciągle cos trzeba było przy nim robić zeby daleko jeżdzić bez stresu, co prawda osiągi były zacne, ach ta 3ka i podłoga do 7tysi do alfy z jtdkiem po prostu wsiadasz i jedziesz 1500 bez myślenia ze po 100km ciągłej jazdy z predkoscią 180 w silniku oleju zabraknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fafa Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 > tak jest, miałem 2 tsy i ciągle cos trzeba było przy nim robić zeby daleko jeżdzić bez stresu, co > prawda osiągi były zacne, ach ta 3ka i podłoga do 7tysi Byłem TSem (i to w najbardziej awaryjnej według rankingów wersji 146) we Francji, we Włoszech, wiele razy u zachodnich sąsiadów. I jechałem bez stresu. Mało tego - nie mając świadomości że TEN samochód powinien być tak awaryjny, po prostu nigdy mnie nie zawiódł. A najgorsze, że nie pozwalał mi dolewać nawet 200 ml oleju pomiędzy wymianami (co 10 kkm). Za to najbardziej go nie lubiłem Natomiast za odcięcie przy +7000 krpm go uwielbiałem (sąsiedzi mniej ) > do alfy z jtdkiem po prostu wsiadasz i jedziesz 1500 bez myślenia ze po 100km ciągłej jazdy z > predkoscią 180 w silniku oleju zabraknie Nie chcę marudzić ale problem ze współczesnymi dizlami jest w drugą stronę - już niedługo na co drugiej stacji będą oferowali odsysanie nadmiaru oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchamed Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 > Byłem TSem (i to w najbardziej awaryjnej według rankingów wersji 146) we Francji, we Włoszech, > wiele razy u zachodnich sąsiadów. I jechałem bez stresu. Mało tego - nie mając świadomości że > TEN samochód powinien być tak awaryjny, po prostu nigdy mnie nie zawiódł. A najgorsze, że nie > pozwalał mi dolewać nawet 200 ml oleju pomiędzy wymianami (co 10 kkm). Za to najbardziej go > nie lubiłem > Natomiast za odcięcie przy +7000 krpm go uwielbiałem (sąsiedzi mniej ) > Nie chcę marudzić ale problem ze współczesnymi dizlami jest w drugą stronę - już niedługo na co > drugiej stacji będą oferowali odsysanie nadmiaru oleju ...wnioskuje o osoby kacik dla tych, ktorzy zadowoleni byli ze swoich TS 16V Poki co jest nas tu chyba tylko dwoch Mi nikt nie chcial nigdy wierzyc, kiedy powiedzialem, ze tez AR146, jade na Wegry, Slowacje... i ze wroce o wlasnych silach. Oleju nie pila. A trzymanie jej w okolicach 4000rpm i w gore to byla jakas masakra... Kochalem ten samochod I KAZDA wmiana oleju/opon czy jakas czynnosc eksploatacyjna wiazala sie z pytaniami ze strony mechanikow... "Psuje sie?" Kiedys do TS 16V wroce. Tez mam nadzieje, ze w modleu 146. Tylko wersji ti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiat_as Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 > ...wnioskuje o osoby kacik dla tych, ktorzy zadowoleni byli ze swoich TS 16V Poki co jest nas tu > chyba tylko dwoch Nieprawda! znacznie więcej nas jest, tylko spora część żyje w niewiedzy, że jeżdżą setki tysięcy tak rzekomo zawodnymi silnikami:) No, a część zagłuszona wszędobylskim klekotem (i to nie wariatorów;) ) niestety... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fafa Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 > ...wnioskuje o osoby kacik dla tych, ktorzy zadowoleni byli ze swoich TS 16V Poki co jest nas tu > chyba tylko dwoch Pozostali nie chcą się ujawnić > I KAZDA wmiana oleju/opon czy jakas czynnosc eksploatacyjna wiazala sie z pytaniami ze strony > mechanikow... > "Psuje sie?" Tak, w moim przypadku to pytanie zastępowało standardowe "cześć", "co słychać" itp Jakby ludzie nie mogli własnym oczom uwierzyć, że samochód z logo AR mógł o własnych siłach jeździć. > Kiedys do TS 16V wroce. Tez mam nadzieje, ze w modleu 146. Tylko wersji ti Ja także. Chociaż po 146 jeździłem jeszcze 2.0TS w 147 to z chorujemy na 145 QV I gdyby nie fakt, że na 4 wozidełka, 3 noszą już logo AR a 4-ty musi na bezawaryjnie zawozić i przyjeżdżac po pozostałe 3 do wszelkiego rodzaju warsztatów &ASO, cel byłby już w tym roku zrealizowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchamed Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 > Pozostali nie chcą się ujawnić > Tak, w moim przypadku to pytanie zastępowało standardowe "cześć", "co słychać" itp Jakby ludzie nie > mogli własnym oczom uwierzyć, że samochód z logo AR mógł o własnych siłach jeździć. > Ja także. > Chociaż po 146 jeździłem jeszcze 2.0TS w 147 to z chorujemy na 145 QV > I gdyby nie fakt, że na 4 wozidełka, 3 noszą już logo AR a 4-ty musi na bezawaryjnie zawozić i > przyjeżdżac po pozostałe 3 do wszelkiego rodzaju warsztatów &ASO, cel byłby już w tym roku > zrealizowany. ...w podpisie masz Kropke mk1. Tez zacny samochod. Od nowosci jezdzi u nas w domu. Ale ze co? Ze bezawaryjnie musi po pozostale trzy przyjezdzac? Psujesz sielanke! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fafa Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > ...w podpisie masz Kropke mk1. Tez zacny samochod. Od nowosci jezdzi u nas w domu. Na kropkach MkI praktycznie się wychowałem (prawo jazdy, pierwszy samodzielny samochód na długie dojazdy do pracy), więc po latach i do MkI wróciłem. I z każdym dniem przekonuje się ponownie, że to genialny samochód i słusznie zdobył COTY 1993. > Ale ze co? Ze bezawaryjnie musi po pozostale trzy przyjezdzac? > Psujesz sielanke! To oczywiście w formie żartu. Zwyczajnie 2 z tej czwórki codziennie mają swoje ważna zadanie do wykonania, wiec musza być gotowe co codziennej, mozolnej eksploatacji. Stąd pomysły pozbycia się/zmiany prostej i niezawodnej konstrukcji MkI na rzecz 145QV trochę mnie jednak przeraża. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > Pozostali nie chcą się ujawnić Chcą i się ujawniają. Jak się okazało, to właśnie tej zimy przy największych mrozach to właśnie TS 16v był najbardziej niezawodny. Nawet TS 8v skapitulował(tylko akumulator, ale zawsze). Moja 155 2.016v pojechała powitać Nowy Rok w Bieszczady i wróciła bez jakichkolwiek oporów i ani kropli oleju nie trzeba było dolać. Co do porównania TS - JTD, a mam i to i to, uważam, że naprawdę normalnie eksploatowany benzyniak wychodzi taniej. Nie mówię tu o TSie 8v, ponieważ takich silników to nikt już nie robi. Mam jedną 155 z takim 1.8, ponad 305 kkm i dalej lata. Ale nie o tym, bo tu piszemy o 156, a w nich niestety już tego nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzy Napisano 8 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 Mam na oku fajną V6 Na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie? A co do spalania, przy normalnej jezdzie w trasie v6 w 10L sie zmiesci? Czy nie ma szans? Bo w miescie to wiadomo ze pewnie przedzial 15-20L... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2010 > Mam na oku fajną V6 Na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie? A co do spalania, przy normalnej > jezdzie w trasie v6 w 10L sie zmiesci? Czy nie ma szans? Bo w miescie to wiadomo ze pewnie > przedzial 15-20L... U mnie nie wiem czy tak był gaz wyregulowany czy co, ale niezależnie czy bym chciał oszczędnie jeździć czy cały czas 200+ na liczniku to ok 15 LPG spalała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzy Napisano 11 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2010 > U mnie nie wiem czy tak był gaz wyregulowany czy co, ale niezależnie czy bym chciał oszczędnie > jeździć czy cały czas 200+ na liczniku to ok 15 LPG spalała Hehe, wczoraj stałem się nabywcą pięknej, czarnej Alfy 156 SW 2.5 V6 na trasie 300km spaliła 8,8 l/100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2010 > Hehe, wczoraj stałem się nabywcą pięknej, czarnej Alfy 156 SW 2.5 V6 na trasie 300km spaliła 8,8 > l/100km No to bardzo ładne spalanie Chyba 90km/h jechałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiat_as Napisano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2010 > Hehe, wczoraj stałem się nabywcą pięknej, czarnej Alfy 156 SW 2.5 V6 na trasie 300km spaliła 8,8 > l/100km O, ale szybko znalazłeś! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2010 > Hehe, wczoraj stałem się nabywcą pięknej, czarnej Alfy 156 SW 2.5 V6 na trasie 300km spaliła 8,8 > l/100km zazdraszczam poka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzy Napisano 12 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2010 > O, ale szybko znalazłeś! Pierwszy oglądany egzemplarz kupiłem Alfa 2.5 V6 z 2000r., klimka, skórka, xenony oryginalne, czarny metalic Auto w bardzo ładnym stanie, środek praktycznie idealny, na nadwoziu jest troche rysek ale generalnie wiekszosc z nich dzisiaj spolerowalem... Głowne wady to pęknięty tylny zderzak i mam problem z xenonami nie zawsze odpalają się, czasami jeden, czasami drugi, a czasami żaden nie swieci... Ale dojde do tego. Silniczek chodzi bardzo ladnie, nie grzeje sie, gezeralnie jestem zadowolony jak dzik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzy Napisano 12 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2010 > zazdraszczam > poka Jutro postaram sie zrobic fotki, dzisiaj polerowałem dziada do wieczora i nie zdazylem zrobic fotek w dzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dobryy Napisano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2010 > No to bardzo ładne spalanie > Chyba 90km/h jechałeś raczej 60 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzy Napisano 12 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2010 > raczej 60 eee, jechałem 100-120 czasami szybciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2010 > Jutro postaram sie zrobic fotki, dzisiaj polerowałem dziada do wieczora i nie zdazylem zrobic fotek > w dzień Chyba alfa się zepsuła i kolega nie wychodzi z garażu i nie ma kiedy zdjęć zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzy Napisano 17 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2010 > Chyba alfa się zepsuła i kolega nie wychodzi z garażu i nie ma kiedy zdjęć zrobić Hehe, nic z tego Alfa jak na złość nie chce sie psuc Tzn na razie jedyną usterką jest nie zawsze włączający się xenon oraz nie działające sterowanie lusterek Moze dzisiaj zrobie fotki jak mi zona pozwoli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzy Napisano 17 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2010 Oto fotki z dzisiaj Nie śmiać się z felg, to są zimówki i szukam jakichś fajnych 17" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarecki88 Napisano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2010 Jak poprawisz tylką wycieraczkę, żeby parkowała na swoim miejscu to będzie naprawdę świetnie. Piękny wóz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dobryy Napisano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2010 ale ładna tylko troche wybrakowana a gdzie relingi , na szczęście przednie lampy nadrabiają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzy Napisano 18 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2010 > ale ładna tylko troche wybrakowana a gdzie relingi , na szczęście przednie lampy nadrabiają Relingi mie sie nie podobajo Dobrze że ich nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fafa Napisano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2010 > Hehe, wczoraj stałem się nabywcą pięknej, czarnej Alfy 156 SW 2.5 V6 na trasie 300km spaliła 8,8 > l/100km 2.5 v6 + SW śliczne połączenie gdzie takie oferują? Szkoda tylko że wnętrze nie jest odrobinę rozjaśnione w postaci jaśniejszej tapicerki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiat_as Napisano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2010 > Silniczek chodzi bardzo ladnie, nie grzeje sie, gezeralnie jestem zadowolony jak dzik Tylko życzyć tak dalej pozostaje ! Ja szukałem znacznie , znacznie dłużej, no ale jednak mniejszy wybór w Polsce SW 2.5, a młodszych to w zasadzie znikomy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.