wisior Napisano 17 Marca 2010 Udostępnij Napisano 17 Marca 2010 kropku 1.2 8V z 2000r bo muszę podmienić i sprawdzić - żeby wykluczyć choć ten element chodzi cały czas o to samo od czasu jak posiadam to autko czyli minimalne falowanie obrotów na biegu jałowym (jak jest na "ssaniu" także minimalnie faluje) dosłownie chodzi o 50 obrotów praktycznie nie zauważalne na obrotomierzu ale mnie to strasznie drażni i muszę się tego pozbyć... aaa i np na jedynce jadąc bez gazu to szarpanie przejawia się takim skokowym poruszaniem pojazdu także przy nabliższej wymianie oleju, świeć+ kabli chcę wrzucić cewki z seja i zobaczyć jak będzie po ... kolejne moje podejrzenie to UPG ale tą też wyeliminuje na dniach u kolegi sobie sprawdzę przyrządem magicznym zawartość CO w płynie i sprawa będzie jasna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 17 Marca 2010 Udostępnij Napisano 17 Marca 2010 > chodzi cały czas o to samo od czasu jak posiadam to autko czyli > minimalne falowanie obrotów na biegu jałowym (jak jest na > "ssaniu" także minimalnie faluje) dosłownie chodzi o 50 obrotów > praktycznie nie zauważalne na obrotomierzu ale mnie to strasznie > drażni i muszę się tego pozbyć... wyczyścić przepustnicę jak nie pomoże skasować autoadaptację - u mnie występowało to jak auto było nowe, z tym, że falowanie trwało praktycznie do osiągnięcia temperatury roboczej. Reset autoadpatacji załatwił sprawę-czyścić przepustnicy nie było z czego > aaa i np na jedynce jadąc bez gazu to szarpanie przejawia się takim > skokowym poruszaniem pojazdu miałem to samo, u siebie, skoki były przy ok 1,1-1,3 tys obr przy turlaniu sie na 1 lub 2 biegu np po prakingu. Mam to samo w Doblo służbowym 1.2 8V. Rozwiązania nie znalazłem do tej pory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wisior Napisano 17 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2010 > wyczyścić przepustnicę jak nie pomoże skasować autoadaptację - u > mnie występowało to jak auto było nowe, z tym, że falowanie > trwało praktycznie do osiągnięcia temperatury roboczej. Reset > autoadpatacji załatwił sprawę-czyścić przepustnicy nie było z > czego czyściłem przy pierwszej zmianie oleju, świec i nic to nie dało - poza tym nie bardzo było z czego - czyściutko ps. jak/gdzie zrobić reset autoadaptacji ? > miałem to samo, u siebie, skoki były przy ok 1,1-1,3 tys obr przy > turlaniu sie na 1 lub 2 biegu np po prakingu. Mam to samo w > Doblo służbowym 1.2 8V. Rozwiązania nie znalazłem do tej pory. tylko mi nie mów, że ten typ tak ma bo sprzedam gada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 17 Marca 2010 Udostępnij Napisano 17 Marca 2010 > ps. jak/gdzie zrobić reset autoadaptacji ? podstawowa, to odlaczenie akumulatora na 2 minuty, a dodatkowa, to z euroscana. po skasowaniu nalezy wykonac adaptacje kolka, bo bedzie migac kontrolka "check engine" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 17 Marca 2010 Udostępnij Napisano 17 Marca 2010 > podstawowa, to odlaczenie akumulatora na 2 minuty, Po co odłączać aku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 17 Marca 2010 Udostępnij Napisano 17 Marca 2010 > Po co odłączać aku? zeby komp zaczal od "zera" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 18 Marca 2010 Udostępnij Napisano 18 Marca 2010 > podstawowa, to odlaczenie akumulatora na 2 minuty, w tym aucie to nic nie da > a dodatkowa, to z > euroscana. po skasowaniu nalezy wykonac adaptacje kolka, bo > bedzie migac kontrolka "check engine" tylko w ten sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 18 Marca 2010 Udostępnij Napisano 18 Marca 2010 > czyściłem przy pierwszej zmianie oleju, świec i nic to nie dało - > poza tym nie bardzo było z czego - czyściutko > ps. jak/gdzie zrobić reset autoadaptacji ? ASO albo ktoś z euroscanem. Po resecie trzeba chyba 3 razy przegazować do odcinki, żeby lampka check zgasła. Ale wolę, żeby ktoś mądrzejszy potwierdził. > tylko mi nie mów, że ten typ tak ma bo sprzedam gada myslę, że nie ma ... ja sie jakoś przyzwyczaiłem do tego - wciskałem sprzęgło albo dodawałem gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 18 Marca 2010 Udostępnij Napisano 18 Marca 2010 > ASO albo ktoś z euroscanem. Po resecie trzeba chyba 3 razy > przegazować do odcinki, żeby lampka check zgasła. Ale wolę, żeby > ktoś mądrzejszy potwierdził. oj tam zaraz "madrzejszy". trzeba zrobic tak jak mowisz, ALE... po nagrzaniu silnika - najlepiej jak wlaczy sie wentylator na chlodnicy. wtedy wciskamy gaz powyzej 5-6tys obr. i puszczamy, zeby spadly do jalowych i tak 3x. migajaca kontrolka zgasnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.