woj76 Napisano 19 Marca 2010 Udostępnij Napisano 19 Marca 2010 Bo z powodu zgubionej uszczelki (prawdopodobnie zwierzęta domowe ) od wkładu poziomu paliwa chciałbym uniknąć demontowania go i zastanawiam się czy mam wogóle szanse. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 19 Marca 2010 Udostępnij Napisano 19 Marca 2010 > Bo z powodu zgubionej uszczelki (prawdopodobnie zwierzęta domowe ) > od wkładu poziomu paliwa chciałbym uniknąć demontowania go i > zastanawiam się czy mam wogóle szanse. Nie wiem jaką uszczelkę zgubiłeś, ale tak. Kosz wychodzi w całości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 19 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2010 Tzn to całe co na zdjęciu poniżej wychodzi w całości? Bo ostatnim razem wyciągałem najpierw ten cylinder od poziomu paliwa i to od niego zgubiłem nową uszczelkę... http://photos03.allegroimg.pl/photos/oryginal/931/63/72/931637223 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donPablito Napisano 19 Marca 2010 Udostępnij Napisano 19 Marca 2010 Ponoć się da ale mi np sie nie udało nigdy i zawsze najpierw czujnik poziomu paliwa a później kosz wydzieram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jordan_m Napisano 20 Marca 2010 Udostępnij Napisano 20 Marca 2010 > Ponoć się da ale mi np sie nie udało nigdy i zawsze najpierw czujnik > poziomu paliwa a później kosz wydzieram ja tak samo najpierw czujnik potem reszta - bo inaczej jest troche ciasno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 20 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2010 > ja tak samo najpierw czujnik potem reszta - bo inaczej jest troche > ciasno... No więc nie daje rady razem, właśnie skończyłem. Ponadto, tak jak się obawiałem, założenie starej uszczelki powoduje, że się mocno poci wokół czujnika poziomu, przez parę dni będzie musiało dać radę, a być może się uszczelni, uszczelka się ułoży. Jak nie, kupię nową. Pytanie teraz takie, bo zakładałem wogóle pompę 3bar, silnik zwykły CCS 1.1, pompa pod przyszłe T. Póki co bangla, tylko zauważyłem, że ciśnienie (albo pod, albo nad, nie wiem czy dmucha czy ssie) w baku się robi większe niż poprzednio, pochodził na jałowym może z 10 minut, odkręciłem korek i syknęło zdrowo. Nie będzie z tym kłopotu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.