wicia Napisano 28 Marca 2010 Udostępnij Napisano 28 Marca 2010 W co lepiej się wpakować przy założeniu że będę wsadzał LPG? Rocznik 2001-2002. Jakieś typowe usterki ? Jeździłem Accordem i przyznam że przyjemna fura - jutro lukam Ave. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 29 Marca 2010 Udostępnij Napisano 29 Marca 2010 > W co lepiej się wpakować przy założeniu że będę wsadzał LPG? > Rocznik 2001-2002. Jakieś typowe usterki ? > Jeździłem Accordem i przyznam że przyjemna fura - jutro lukam Ave. legacy 2.0/2.5 z fabrycznym LPG ani honda ani toyota nie przepada za gazem - nie mowie ze sie nie da, ale wskazany jest montaz lubryfikacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wicia Napisano 29 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2010 > legacy 2.0/2.5 z fabrycznym LPG > ani honda ani toyota nie przepada za gazem - nie mowie ze sie nie da, ale wskazany jest montaz > lubryfikacji na oku miałem Ave 2,0 D-4 ale doczytałem że to wtrysk bezpośredni i z gazem lipton. Natomiast do V-tec 1,8 136 sporo ludków powsadzało sekwencję i jeździ OK. O lubryfikacji nie wspominają nigdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 29 Marca 2010 Udostępnij Napisano 29 Marca 2010 > na oku miałem Ave 2,0 D-4 ale doczytałem że to wtrysk bezpośredni i z gazem lipton. > Natomiast do V-tec 1,8 136 sporo ludków powsadzało sekwencję i jeździ OK. > O lubryfikacji nie wspominają nigdzie http://xn--flssiggasfahren-0vb.de/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 29 Marca 2010 Udostępnij Napisano 29 Marca 2010 Kup sobie Mitsu Galanta 2,5 V6 - swietne, super wyglądające auto z wspaniałym silnikiem nadającym sie do gazu w przeciwieństwie do silników VVTi czy Vtec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wicia Napisano 29 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2010 > http://xn--flssiggasfahren-0vb.de/ nie kumam ni w ząb po szwabsku - możesz w kilku słowach przybliżyć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 29 Marca 2010 Udostępnij Napisano 29 Marca 2010 > nie kumam ni w ząb po szwabsku - możesz w kilku słowach przybliżyć ? zalecana lubryfikacja do vtec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wicia Napisano 29 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2010 > zalecana lubryfikacja do vtec to samo piszą o fordach i VVTI toyoty. Na LPG forum piszą że to bujda na resorach. Regulacje zaworów co 15-20kkm podobno eliminują problem wypalanych gniazd zaworowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 30 Marca 2010 Udostępnij Napisano 30 Marca 2010 > to samo piszą o fordach i VVTI toyoty. Na LPG forum piszą że to bujda na resorach. Na LPG forach zawsze pisza, ze gaz to najwieksze dobro dla silnika. Wielokrotnie jednak sie myla... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 30 Marca 2010 Udostępnij Napisano 30 Marca 2010 > to samo piszą o fordach i VVTI toyoty. Na LPG forum piszą że to bujda na resorach. Regulacje > zaworów co 15-20kkm podobno eliminują problem wypalanych gniazd zaworowych Ciekawie piszą, szkoda, że nie piszą ile kosztuje regulacja zaworów w Toyocie (reguluje się nie płytkami a szklankami) i przy gazie ...... robi się ciekawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wicia Napisano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2010 > Ciekawie piszą, szkoda, że nie piszą ile kosztuje regulacja zaworów w Toyocie (reguluje się nie > płytkami a szklankami) i przy gazie ...... robi się ciekawie no tak, jeżeli w Toyce jest taka regulacja to może być słabo - szczególnie tak często. W Hondzie jest zwykła regulacja śrubami - czyli prosta robota. Jestem w stanie robić to samemu ( niejednokrotnie robiłem w moto i innych autach) choć przyznam że to trochę upierdliwe przy każdej wymianie oleju bawić się z zaworami. Pod względem obsługi silnika mój Fiat jest idealny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 30 Marca 2010 Udostępnij Napisano 30 Marca 2010 > Ciekawie piszą, szkoda, że nie piszą ile kosztuje regulacja zaworów w Toyocie (reguluje się nie > płytkami a szklankami) i przy gazie ...... robi się ciekawie robota 150 zł + koszt płytek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wicia Napisano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2010 > robota 150 zł + koszt płytek no to słabo - skreślam Toyke z LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
button Napisano 30 Marca 2010 Udostępnij Napisano 30 Marca 2010 > no to słabo - skreślam Toyke z LPG Jak jeszcze miałem Corolkę z silnikiem VVTI to znajomy mechanik z ASO, u którego prywatnie ją serwisowałem powiedział mi - jak założysz gaz to nie waż się więcej do mnie przyjeżdżać - coś w tym musi być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 31 Marca 2010 Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 > robota 150 zł + koszt płytek a jaki koszt plytek bo w silniku H6 subaru to ~160zł / szt. a najczesciej do wymiany jest 8-12szt.... z tym ze regulacja co 50-100kkm w moim dziadku lesniku ostatnio regulowalem (na szczescie mam na "srubki"): pacjent Forek 2.0 SOHC N/A 125KM '99 poprzenia regulacja (ASO w niemczech) przy 98kkm obecnie 168kkm w tym 64kkm na LPG z 8 zaworów wydechowych 6szt podpartych !!! zawory ssące w normie daje do myslenia.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wicia Napisano 31 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 > a jaki koszt plytek bo w silniku H6 subaru to ~160zł / szt. a najczesciej do wymiany jest > 8-12szt.... z tym ze regulacja co 50-100kkm > w moim dziadku lesniku ostatnio regulowalem (na szczescie mam na "srubki"): > pacjent Forek 2.0 SOHC N/A 125KM '99 > poprzenia regulacja (ASO w niemczech) przy 98kkm > obecnie 168kkm w tym 64kkm na LPG > z 8 zaworów wydechowych 6szt podpartych !!! > zawory ssące w normie > daje do myslenia.... do subaru tez nie zalecają LPG ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 31 Marca 2010 Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 > do subaru tez nie zalecają LPG ? do silnikow silniki H4 SOHC N/A mozna zakladac bez problemu gaz - na niemcy sa nawet modele fabrycznie wyposasoze w LPG z tymi motorami do H4 DOHC TURBO ludzie tez zakladaja LPG i nie slyszalem o problemach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 31 Marca 2010 Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 "Cofnij" się o roczek i poszukaj 2000 r. z motorem 3S-FE. Miałem taką ave zagazowaną sekwencją (sprzedana ok. 150/160 tkm - nie pamiętam) - kolejny użyszkodnik przekroczył już grubo 200 tkm i jeździ dalej bezproblemowo. Regulacja hydrauliczna, rozrząd na 100 tkm (ale bezkolizyjny! ), poza problemami z wichrowaniem tarcz - fura bezawarujna i godna polecenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wicia Napisano 31 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 > "Cofnij" się o roczek i poszukaj 2000 r. z motorem 3S-FE. > Miałem taką ave zagazowaną sekwencją (sprzedana ok. 150/160 tkm - nie pamiętam) - kolejny > użyszkodnik przekroczył już grubo 200 tkm i jeździ dalej bezproblemowo. Regulacja > hydrauliczna, rozrząd na 100 tkm (ale bezkolizyjny! ), poza problemami z wichrowaniem tarcz > - fura bezawarujna i godna polecenia. 1,8 czy 2,0 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 31 Marca 2010 Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 > 1,8 czy 2,0 ? 2,0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2010 > robota 150 zł + koszt płytek Nie płytek a szklanek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2010 > Regulacja hydrauliczna, To była jakaś wersja 3S z regulacją hydrauliczną > rozrząd na 100 tkm (ale bezkolizyjny! ) Wg. producenta 150, ale przy 120-130 zaczyna hałasować rolka - poza hałasem nic się nie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2010 > To była jakaś wersja 3S z regulacją hydrauliczną Łomatko - to żeś mnie teraz zastrzelił... Rękę bym połozył, że 3S-FE ma hydrauliczną regulacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2010 > Łomatko - to żeś mnie teraz zastrzelił... > Rękę bym połozył, że 3S-FE ma hydrauliczną regulacje. Płytki, albo szklanki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.