Skocz do zawartości

Accord 1,8 V-tec vs. Avensis 1,8 lub 2,0


wicia

Rekomendowane odpowiedzi

W co lepiej się wpakować przy założeniu że będę wsadzał LPG?

Rocznik 2001-2002. Jakieś typowe usterki ?

Jeździłem Accordem i przyznam że przyjemna fura - jutro lukam Ave.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W co lepiej się wpakować przy założeniu że będę wsadzał LPG?

> Rocznik 2001-2002. Jakieś typowe usterki ?

> Jeździłem Accordem i przyznam że przyjemna fura - jutro lukam Ave.

legacy 2.0/2.5 z fabrycznym LPG zlosnik.gif

ani honda ani toyota nie przepada za gazem - nie mowie ze sie nie da, ale wskazany jest montaz lubryfikacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> legacy 2.0/2.5 z fabrycznym LPG

> ani honda ani toyota nie przepada za gazem - nie mowie ze sie nie da, ale wskazany jest montaz

> lubryfikacji

na oku miałem Ave 2,0 D-4 ale doczytałem że to wtrysk bezpośredni i z gazem lipton.

Natomiast do V-tec 1,8 136 sporo ludków powsadzało sekwencję i jeździ OK.

O lubryfikacji nie wspominają nigdzie hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zalecana lubryfikacja do vtec

to samo piszą o fordach i VVTI toyoty. Na LPG forum piszą że to bujda na resorach. Regulacje zaworów co 15-20kkm podobno eliminują problem wypalanych gniazd zaworowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to samo piszą o fordach i VVTI toyoty. Na LPG forum piszą że to bujda na resorach. Regulacje

> zaworów co 15-20kkm podobno eliminują problem wypalanych gniazd zaworowych

Ciekawie piszą, szkoda, że nie piszą ile kosztuje regulacja zaworów w Toyocie (reguluje się nie płytkami a szklankami) i przy gazie ...... robi się ciekawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciekawie piszą, szkoda, że nie piszą ile kosztuje regulacja zaworów w Toyocie (reguluje się nie

> płytkami a szklankami) i przy gazie ...... robi się ciekawie

no tak, jeżeli w Toyce jest taka regulacja to może być słabo - szczególnie tak często. W Hondzie jest zwykła regulacja śrubami - czyli prosta robota. Jestem w stanie robić to samemu ( niejednokrotnie robiłem w moto i innych autach) choć przyznam że to trochę upierdliwe przy każdej wymianie oleju bawić się z zaworami. Pod względem obsługi silnika mój Fiat jest idealny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciekawie piszą, szkoda, że nie piszą ile kosztuje regulacja zaworów w Toyocie (reguluje się nie

> płytkami a szklankami) i przy gazie ...... robi się ciekawie

robota 150 zł + koszt płytek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to słabo - skreślam Toyke z LPG

Jak jeszcze miałem Corolkę z silnikiem VVTI to znajomy mechanik z ASO, u którego prywatnie ją serwisowałem powiedział mi - jak założysz gaz to nie waż się więcej do mnie przyjeżdżać - coś w tym musi być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> robota 150 zł + koszt płytek

a jaki koszt plytek bo w silniku H6 subaru to ~160zł / szt. a najczesciej do wymiany jest 8-12szt.... z tym ze regulacja co 50-100kkm

w moim dziadku lesniku ostatnio regulowalem (na szczescie mam na "srubki"):

pacjent Forek 2.0 SOHC N/A 125KM '99

poprzenia regulacja (ASO w niemczech) przy 98kkm

obecnie 168kkm w tym 64kkm na LPG

z 8 zaworów wydechowych 6szt podpartych !!!

zawory ssące w normie

daje do myslenia....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jaki koszt plytek bo w silniku H6 subaru to ~160zł / szt. a najczesciej do wymiany jest

> 8-12szt.... z tym ze regulacja co 50-100kkm

> w moim dziadku lesniku ostatnio regulowalem (na szczescie mam na "srubki"):

> pacjent Forek 2.0 SOHC N/A 125KM '99

> poprzenia regulacja (ASO w niemczech) przy 98kkm

> obecnie 168kkm w tym 64kkm na LPG

> z 8 zaworów wydechowych 6szt podpartych !!!

> zawory ssące w normie

> daje do myslenia....

do subaru tez nie zalecają LPG ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> do subaru tez nie zalecają LPG ?

do silnikow silniki H4 SOHC N/A mozna zakladac bez problemu gaz - na niemcy sa nawet modele fabrycznie wyposasoze w LPG z tymi motorami

do H4 DOHC TURBO ludzie tez zakladaja LPG i nie slyszalem o problemach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Cofnij" się o roczek i poszukaj 2000 r. z motorem 3S-FE. ok.gif

Miałem taką ave zagazowaną sekwencją (sprzedana ok. 150/160 tkm - nie pamiętam) - kolejny użyszkodnik przekroczył już grubo 200 tkm i jeździ dalej bezproblemowo. Regulacja hydrauliczna, rozrząd na 100 tkm (ale bezkolizyjny! icon_eek.gif), poza problemami z wichrowaniem tarcz - fura bezawarujna i godna polecenia. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> "Cofnij" się o roczek i poszukaj 2000 r. z motorem 3S-FE.

> Miałem taką ave zagazowaną sekwencją (sprzedana ok. 150/160 tkm - nie pamiętam) - kolejny

> użyszkodnik przekroczył już grubo 200 tkm i jeździ dalej bezproblemowo. Regulacja

> hydrauliczna, rozrząd na 100 tkm (ale bezkolizyjny! ), poza problemami z wichrowaniem tarcz

> - fura bezawarujna i godna polecenia.

1,8 czy 2,0 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.