Skocz do zawartości

Prins VSI, BRC Sequent - wtryski Keihin potrzebne info !


Giero

Rekomendowane odpowiedzi

mam instalacje VSI z wtryskami Keihin i wyczytalem gdzies ze sa ich 3 rodzaje w zaleznosci od mocy silnika,

gdzie indziej wyczytalem ze na jeden wtrysk moze przypasc dawka do mocy 40 KM i obawiam sie ze wlasnie takie moge miec. moj silniczek ma 5 cylindrow, 2.4 pojemnosci i 170 KM mocy. teraz przymierzam sie do tego aby go stuningowac i zastanawiam sie jak sobie poradzi z tym instalacja LPG. z tego co wiem to do subaru imprezy montowano instalacje na Keihinach i dala sobie spokojnie rade na turbo doladowanym silniku z moca powyzej 200 koni (zdrowo powyzej) a tam sa 4 cylindry. wynika z tego ze na jeden cylinder byl wtrysk o wydajnosci okolo 60 KM. Jak mam rozpoznac ktory rodzaj wtrysku mi zamontowali i jaka jest szansa ze je wymienie na te mocniejsze w razie potrzeby (jakie koszta). Czy ktos moze mi pomoc w tej sprawie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam instalacje VSI z wtryskami Keihin i wyczytalem gdzies ze sa ich 3

> rodzaje w zaleznosci od mocy silnika,

> gdzie indziej wyczytalem ze na jeden wtrysk moze przypasc dawka do

> mocy 40 KM i obawiam sie ze wlasnie takie moge miec. moj

> silniczek ma 5 cylindrow, 2.4 pojemnosci i 170 KM mocy. teraz

> przymierzam sie do tego aby go stuningowac i zastanawiam sie jak

> sobie poradzi z tym instalacja LPG. z tego co wiem to do subaru

> imprezy montowano instalacje na Keihinach i dala sobie spokojnie

> http://poradnik.telewizor.eu/lutowanie-smd.html

> rade na turbo doladowanym silniku z moca powyzej 200 koni

> (zdrowo powyzej) a tam sa 4 cylindry. wynika z tego ze na jeden

> cylinder byl wtrysk o wydajnosci okolo 60 KM. Jak mam rozpoznac

> ktory rodzaj wtrysku mi zamontowali i jaka jest szansa ze je

> wymienie na te mocniejsze w razie potrzeby (jakie koszta). Czy

> ktos moze mi pomoc w tej sprawie ??

Wtryskiwacze sobie poradzą, ale reduktor by podołał 893goodvibes.gif. Na wtryskach są kropki koloru niebieskiego, pomarańczowego i żółtego w brc a w vsi mają jeszcze białe najsłabsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wtryskiwacze sobie poradzą, ale reduktor by podołał . Na wtryskach są

> kropki koloru niebieskiego, pomarańczowego i żółtego w brc a w

> vsi mają jeszcze białe najsłabsze.

reduktor jest do 400 KM, wiec da rade a powiedz dokladnie ktore kropki sa do jakiej mocy, domyslam sie ze wedlug kolejnosci ale do jakiej konkretnie mocy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> reduktor jest do 400 KM, wiec da rade a powiedz dokladnie ktore

> kropki sa do jakiej mocy, domyslam sie ze wedlug kolejnosci ale

> do jakiej konkretnie mocy ?

sam sobie odpowiem w kwesti informacji dla innych

otoz wtryski keihin w kolejnosci od najmocniejszego:

zólte 73 50kW przy cisnieciu 1500

pomaranczowe 63 40kW przy cisnieniu 1500

niebieskie 52

biale 42

istnieja jeszcze wtryski najmocniejsze 83 ale w Polsce sa jeszcze malo dostepne

co do tych numerkow to najprawdopodobniej maja one zwiazek ze srednica dyszy wtrysku

uzyskalem tylko taka informacje iz porsche cayenne 450 KM (8 cylindrow) nie dal rady na 73 i musial z tym jechac do Niemiec gdzie wytrzasneli dla niego 83 to by sie nie do konca zgadzalo z teoretyczna wydajnoscia jaka uzyskalem w firmie BRC z jakiejs ich tam ksiazki. generalnie pan twierdzil ze 250 koni przy pieciu cylindrach to powinno dac rade przy pomaranczowych wtryskach. uufffff miejmy nadziej ze pan mial racje i ze nie poplyna mi tloki smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sam sobie odpowiem w kwesti informacji dla innych

> otoz wtryski keihin w kolejnosci od najmocniejszego:

> zólte 73 50kW przy cisnieciu 1500

> pomaranczowe 63 40kW przy cisnieniu 1500

> niebieskie 52

> biale 42

> istnieja jeszcze wtryski najmocniejsze 83 ale w Polsce sa jeszcze

> malo dostepne

> co do tych numerkow to najprawdopodobniej maja one zwiazek ze

> srednica dyszy wtrysku

> uzyskalem tylko taka informacje iz porsche cayenne 450 KM (8

> cylindrow) nie dal rady na 73 i musial z tym jechac do Niemiec

> gdzie wytrzasneli dla niego 83 to by sie nie do konca zgadzalo z

> teoretyczna wydajnoscia jaka uzyskalem w firmie BRC z jakiejs

> ich tam ksiazki. generalnie pan twierdzil ze 250 koni przy

> pieciu cylindrach to powinno dac rade przy pomaranczowych

> wtryskach. uufffff miejmy nadziej ze pan mial racje i ze nie

> poplyna mi tloki

zamontuj sobie wskaźnik EGT i będziesz pewny że Ci nie popłyną...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Exhaust

> Gas

> Temperature

> będzie widac czy temperatura rośnie na tyle żeby tłoki stopić

no juz jakis czas temu obiecalem sobie ze jak juz ruszy operacja tuning na powaznie to pierwszym wydatkiem bedzie wlasnie taki wskaznik

masz jakies konkretne propozycje jaki to powinien byc model i jak to sie montuje. rozumiem ze gdzies blisko sondy lambda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no juz jakis czas temu obiecalem sobie ze jak juz ruszy operacja

> tuning na powaznie to pierwszym wydatkiem bedzie wlasnie taki

> wskaznik

> masz jakies konkretne propozycje jaki to powinien byc model i jak to

> sie montuje. rozumiem ze gdzies blisko sondy lambda ?

ja mam greddy, a montuje sie w kolektorze najlepiej u styku wszystkich kanałów...

bardzo przydatna rzecz zwłaszcza przy lpg biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.