Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

używany - nieużywany reduktor

Featured Replies

Napisano

Witam.

mam pytanie. Czy warto kupić reduktor, który po założeniu instalacji był używany 20tyś km i od ponad roku nie jest już używany.

Czy mogło mu zaszkodzić takie leżenie odłogiem?

Napisano

Jak za jakieś grosze, to można się bawić.

Nie mam doświadczenia w temacie używanych i potem długo leżakujących reduktorów, ale zwykle takie traktowanie różnego rodzaju przedmiotom/urządzeniom nie służy.

Napisano

> Witam.

> mam pytanie. Czy warto kupić reduktor, który po założeniu instalacji był używany 20tyś km i od

> ponad roku nie jest już używany.

> Czy mogło mu zaszkodzić takie leżenie odłogiem?

Jeśli cena tego reduktora + cena zestawu naprawczego (w razie gdyby mu jednak leżenie zaszkodziło) będzie niższa niż cena nowego reduktora to można się zastanawiać.

Napisano

> Witam.

> mam pytanie. Czy warto kupić reduktor, który po założeniu instalacji był używany 20tyś km i od

> ponad roku nie jest już używany.

> Czy mogło mu zaszkodzić takie leżenie odłogiem?

Myśle że dla membram to może być niezbyt drogie,pytanie jaka masz gwarancje ze nalatane mial on tylko 20tys ,druga sprawa to w jakim czasie te 20tys zostalo zrobione.Skorzystaj z moich doświadczeń i kup nowy reduktor,bo używka ani zestaw naprawczy to moim zdaniem do pupy pomysł.Też chcialem pupe szkłem podetrzeć i skonczylo sie na kosztach typu zestaw naprawczy +uzywany reduktor i po miesiacu nowy i wtedy byl spokoj.

Napisano