Amadi90 Napisano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2010 1. Nie działa obrotomierz - po uruchomieniu silnika lekko podskoczy i o potem juz leży i ani drgnie. Co mogło sie zepsuć, bo jeśli to możliwe to może sam naprawię - to auto do pracy i nie chce na niego za dużo wydawać. 2. Prowadziłem podobne auto jakim jest renault kangoo i tamten wydaje mi się sztywniejszy. Byłem na dwóch stacjach i powiedzieli że amortyzatory są ok, a auto kładzie się w zakrętach, aha i jak czasem załaduje 400-600 kilo to diametralnie się to pogarsza, auto się buja poprostu - czy te typy tak poprostu mają, co mogę tu sprawdzić jeszcze ? 3. Wcześniej jeździłem (w sumie nadal jeszcze ją mam) AR 156 no i te auta poprostu się swietnie prowadzą. Citroen to całkiem inne auto i pomyślałem czy założenie dystansów po 10mm na każde koło by pomogło - czy auto będzie stabilniejsze. Zastanawiałem się także co by nie dać jakichś twardszych amortyzatorów - może by się tak nie bujał wtedy. 4. Czasem jak wjadę w dziurę albo wjeżdzam na krawężnik to słyszę taki metaliczny dźwięk dobiegajacy z tyłu - jakbym woził metalowe rurki - co to moze być bo czytałem, że belki lubia pękać, ale na stacji nic nie zauważyli. Podejrzewałem też czy np. koło zapasowe sie nie rusza pod podwoziem lub jakiś lewarek w schowku. 5.Zastanawiłem się także czy w przyszłości nie zrobić chiptuningu. Jaki jest bezpieczny poziom tego silnika bo nie chciałbym sprzęgała co 20 tysięcy wmieniać i jak wiadomo turbina - autko ma nalatane 195k . Seria 90KM i 205 NM 6. W berlingo jest strasznie słabe wyciszenie - to chciałbym zmienić na pewno. Przy 120 już jest ostro głośno, nie mozna swobodnie rozmawiać i słychać silnik - w jaki sposób wygłuszyć komore silnika - czy udać się do zwykłego zakładu car audio i oni coś zaradzą matami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2010 > 1. Nie działa obrotomierz - po uruchomieniu silnika lekko podskoczy i o potem juz leży i ani > drgnie. Co mogło sie zepsuć, bo jeśli to możliwe to może sam naprawię - to auto do pracy i nie > chce na niego za dużo wydawać. Na forum peugeota jest o naprawie licznika i obrotomierza i prawdopodobnych przyczynach. > 2. Prowadziłem podobne auto jakim jest renault kangoo i tamten wydaje mi się sztywniejszy. Byłem na > dwóch stacjach i powiedzieli że amortyzatory są ok, a auto kładzie się w zakrętach, aha i jak > czasem załaduje 400-600 kilo to diametralnie się to pogarsza, auto się buja poprostu - czy te > typy tak poprostu mają, co mogę tu sprawdzić jeszcze ? punkty 3 i 4 Mam wsadzone gazowo-olejowe KYB i nie sprawiaja, ze auto sie giba. Akurat to, ze powozisz kioskiem na kolkach z wysoko polozonym srodkiem ciezkosci wspomaga wrazenie nadmiernego bujania. Nie porownuj osobowki jaka jest Alfa do prowadzenia rzeczonego kiosku. A co do amrow to przy tym przebiegu mozesz juz pomyslec o nowych i przy okazji sprawdzic w jakiej kondycji jest belka skretna. Wlasnie stuki z tyłu moga swiadczyc o jakims jej zuzyciu. Dodatkowo jesli kola stoja /---\ lub jakos podobnie tym bardziej. > 5.Zastanawiłem się także czy w przyszłości nie zrobić chiptuningu. Jaki jest bezpieczny poziom tego > silnika bo nie chciałbym sprzęgała co 20 tysięcy wmieniać i jak wiadomo turbina - autko ma > nalatane 195k . Seria 90KM i 205 NM Spokojnie do okolo 110 KM i 250-260 Nm bez szkod dla ukladu napedowego. pozdr. M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.