czarli123456 Napisano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2010 Witam Was pisałem do ekipy od gazu ale zero odzewu wiec pisze do Was bo wiem ze tutaj zawsze ktoś pomoże. Mam problem ze swoim sprzętem mianowicie na benie chodzi jak trzeba a na gaz jak przełączę to jak jest rozgrzany to nie trzyma dobrze obrotów nie raz przy wyrzucaniu na luz gaśnie i chodzi tak jak by chciał a nie mógł dzieje się tak głownie na biegu jałowym tak to dobrze przyspiesza i w trasie też ładnie się leci pókie obroty nie spadają do ok 1000 obr/min. Zapala zawsze z paliwa i jak dobrze nie będzie rozgrzany i przełączy się na gaz to też pięknie chodzi ale jak tylko dobrze temperatury złapie to już coś go boli na benzynie to rozgrzany czy nie trzyma obroty jak trzeba. Świece nowe, przewody WN nowe, filterek wymieniony, auto ma przejechane ok 130 tys.km w tym gdzieś jakieś 100tys. km na gazie. POMÓŻCIE co to może być. Wydaje mi się ze to już koniec parownika się zbliża jakiej firmy jak coś byście polecali albo jakie macie u siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2010 Wydaje mi sie że masz reduktor do regeneracji, ja kiedyś miałem coś takiego u mnie i zaczałem od regeneracji reduktora i regulacji LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2010 miałem tak kiedys w sienie- na zimnym wszystko ok, po rozgrzaniu i szczególnie na jałowym gasniecie, lub jakies strzały. okzazlo sie, ze padła cewka wn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarli123456 Napisano 20 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2010 > miałem tak kiedys w sienie- na zimnym wszystko ok, po rozgrzaniu i szczególnie na jałowym > gasniecie, lub jakies strzały. okzazlo sie, ze padła cewka wn Kurcze cewki nie brałem pod uwagę u mnie nic nie strzela i jeszcze jak jest rozgrzany to ciężko zapala trzeba go chwilkę kręcić zawsze zapala z benzyny i przerzutka na gaz. A jak jeżdżę na samej benie to rozgrzany nie rozgrzany na dotyk tak wygląda jak by dostawał na raz bene i gaz przy rozruchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2010 Wyczyść krokowca bo na gazie przelatyje przez niego mieszanka gazowo-powietrzna a nie samo powietrze. Pozatym jedz na regulacje gazu -niech ustawią emulacje . Co do reduktora to chwilke bym sie wstrzymal choć niewykluczone że membrany ma już twarde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarli123456 Napisano 20 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2010 > Wyczyść krokowca bo na gazie przelatyje przez niego mieszanka gazowo-powietrzna a nie samo > powietrze. Pozatym jedz na regulacje gazu -niech ustawią emulacje . Co do reduktora to chwilke > bym sie wstrzymal choć niewykluczone że membrany ma już twarde ok zrobie tam jak mówisz i napisze co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2010 dokładnie tak u mnie było i nie obyło sie bez wymiany cewki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarli123456 Napisano 21 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2010 > Wyczyść krokowca bo na gazie przelatyje przez niego mieszanka gazowo-powietrzna a nie samo > powietrze. Pozatym jedz na regulacje gazu -niech ustawią emulacje . Co do reduktora to chwilke > bym sie wstrzymal choć niewykluczone że membrany ma już twarde No i pany wyszło tak że krokowiec przeczyszczony i wszystko wróciło do normy podziękował mam nadzieje że troche podziała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2010 polecam sie na przyszłość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysq11998866 Napisano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2010 > No i pany wyszło tak że krokowiec przeczyszczony i wszystko wróciło do normy podziękował mam > nadzieje że troche podziała Wydaje mi się, że mam podobny problem - żeby uściślić, winien był silnik krokowy od benzyny a nie krokowiec od gazu tak? I na benzynie wszystko ok było? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2010 tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysq11998866 Napisano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2010 > tak jak możesz, zajrzyj na kącik gazowy, tam jest mój temat i spójrz, a jak Ci się nie chce to chociaż powiedz czy możliwe jest że objawy typu przygasanie na gorącym silniku tylko na lpg (na benzynie ok) może powodować silnik krokowy od benzyny? z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2010 nie mam potrzeby zaglądanie wiem że moze pisałem o tym wyżej-pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysq11998866 Napisano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2010 > nie mam potrzeby zaglądanie wiem że moze pisałem o tym wyżej-pozdrawiam Dzięki Tobie bardzo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarli123456 Napisano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2010 > Wydaje mi się, że mam podobny problem - żeby uściślić, winien był silnik krokowy od benzyny a nie > krokowiec od gazu tak? > I na benzynie wszystko ok było? Było tak na benie chodził pieknie a na gazie jak sie rozgrzał to tak parkotał jak by chciał nie mógł przseczysciłem silniczek krokowy od beny jak mi to polecił nasz wspanały kolega i teraz jest wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
z0mek Napisano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2010 podpinając się pod temat to w moim seju 1.1 SPI z gazem również właśnie na gazie są problemy z obrotami nabiegu jałowym, po tym jak już przejedzie kilkanaście km na gazie to np podczas stania na światłach obroty mu spadają do kilkuset tak, że przygasają światła - ale nie gaśnie i po chwili wracają do normy.. tak jest co kilkanaście sekund na postoju, podczas jazdy nic się nie dzieje.. silniczek krokowy wymieniłem na nowy lecz nic to nie dało, gdzie dalej szukać przyczyny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarli123456 Napisano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2010 > podpinając się pod temat to w moim seju 1.1 SPI z gazem również właśnie na gazie są problemy z > obrotami nabiegu jałowym, po tym jak już przejedzie kilkanaście km na gazie to np podczas > stania na światłach obroty mu spadają do kilkuset tak, że przygasają światła - ale nie gaśnie > i po chwili wracają do normy.. tak jest co kilkanaście sekund na postoju, podczas jazdy nic > się nie dzieje.. silniczek krokowy wymieniłem na nowy lecz nic to nie dało, gdzie dalej szukać > przyczyny? a na benie tez tak faluje a krokowca ci dali dobrego???? ja czyściłem krokowca i gaźniczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarli123456 Napisano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2010 > a na benie tez tak faluje a krokowca ci dali dobrego???? ja czyściłem krokowca i gaźniczek PISZ DO rOBERTO795 TAKI KOLEŚ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarli123456 Napisano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2010 > Wydaje mi się, że mam podobny problem - żeby uściślić, winien był silnik krokowy od benzyny a nie > krokowiec od gazu tak? > I na benzynie wszystko ok było? Problem powrócił korokowiec po przeczyszczeniu chodził dobrze ze dwa dni później było znowu to samo, postanowiłem wymienić dziada jednak na nowym nadal na benie jest ideał a na gazie trochę mu brakuje tzn, nie trzyma obrotów na biegu jałowym takich jak powinien HELP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysq11998866 Napisano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2010 > Problem powrócił korokowiec po przeczyszczeniu chodził dobrze ze dwa dni później było znowu to > samo, postanowiłem wymienić dziada jednak na nowym nadal na benie jest ideał a na gazie > trochę mu brakuje tzn, nie trzyma obrotów na biegu jałowym takich jak powinien HELP zmierz miernikiem napięcie na sondzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarli123456 Napisano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2010 > zmierz miernikiem napięcie na sondzie jak to się mierzy miernikiem "tanioszką" bo tylko taki mam i jakie powinny być wskazania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.