Skocz do zawartości

Seicento 1.1 SPI + LPG PROBLEM


czarli123456

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was pisałem do ekipy od gazu ale zero odzewu frown.gif wiec pisze do Was bo wiem ze tutaj zawsze ktoś pomoże. Mam problem ze swoim sprzętem mianowicie na benie chodzi jak trzeba a na gaz jak przełączę to jak jest rozgrzany to nie trzyma dobrze obrotów nie raz przy wyrzucaniu na luz gaśnie i chodzi tak jak by chciał a nie mógł dzieje się tak głownie na biegu jałowym tak to dobrze przyspiesza i w trasie też ładnie się leci pókie obroty nie spadają do ok 1000 obr/min. Zapala zawsze z paliwa i jak dobrze nie będzie rozgrzany i przełączy się na gaz to też pięknie chodzi ale jak tylko dobrze temperatury złapie to już coś go boli na benzynie to rozgrzany czy nie trzyma obroty jak trzeba. Świece nowe, przewody WN nowe, filterek wymieniony, auto ma przejechane ok 130 tys.km w tym gdzieś jakieś 100tys. km na gazie. POMÓŻCIE co to może być. Wydaje mi się ze to już koniec parownika się zbliża jakiej firmy jak coś byście polecali albo jakie macie u siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> miałem tak kiedys w sienie- na zimnym wszystko ok, po rozgrzaniu i szczególnie na jałowym

> gasniecie, lub jakies strzały. okzazlo sie, ze padła cewka wn

Kurcze cewki nie brałem pod uwagę yikes.gif u mnie nic nie strzela i jeszcze jak jest rozgrzany to ciężko zapala trzeba go chwilkę kręcić zawsze zapala z benzyny i przerzutka na gaz. A jak jeżdżę na samej benie to rozgrzany nie rozgrzany na dotyk smile.gif tak wygląda jak by dostawał na raz bene i gaz przy rozruchu oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wyczyść krokowca bo na gazie przelatyje przez niego mieszanka gazowo-powietrzna a nie samo

> powietrze. Pozatym jedz na regulacje gazu -niech ustawią emulacje . Co do reduktora to chwilke

> bym sie wstrzymal choć niewykluczone że membrany ma już twarde

ok zrobie tam jak mówisz i napisze co i jak smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wyczyść krokowca bo na gazie przelatyje przez niego mieszanka gazowo-powietrzna a nie samo

> powietrze. Pozatym jedz na regulacje gazu -niech ustawią emulacje . Co do reduktora to chwilke

> bym sie wstrzymal choć niewykluczone że membrany ma już twarde

No i pany wyszło tak że krokowiec przeczyszczony i wszystko wróciło do normy grinser006.gif podziękował mam nadzieje że troche podziała palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No i pany wyszło tak że krokowiec przeczyszczony i wszystko wróciło do normy podziękował mam

> nadzieje że troche podziała

Wydaje mi się, że mam podobny problem - żeby uściślić, winien był silnik krokowy od benzyny a nie krokowiec od gazu tak?

I na benzynie wszystko ok było?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wydaje mi się, że mam podobny problem - żeby uściślić, winien był silnik krokowy od benzyny a nie

> krokowiec od gazu tak?

> I na benzynie wszystko ok było?

Było tak na benie chodził pieknie a na gazie jak sie rozgrzał to tak parkotał jak by chciał nie mógł przseczysciłem silniczek krokowy od beny jak mi to polecił nasz wspanały kolega piesc.gif270635636-JUMP2.gif20.GIF i teraz jest wszystko ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpinając się pod temat to w moim seju 1.1 SPI z gazem również właśnie na gazie są problemy z obrotami nabiegu jałowym, po tym jak już przejedzie kilkanaście km na gazie to np podczas stania na światłach obroty mu spadają do kilkuset tak, że przygasają światła - ale nie gaśnie i po chwili wracają do normy.. tak jest co kilkanaście sekund na postoju, podczas jazdy nic się nie dzieje.. silniczek krokowy wymieniłem na nowy lecz nic to nie dało, gdzie dalej szukać przyczyny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> podpinając się pod temat to w moim seju 1.1 SPI z gazem również właśnie na gazie są problemy z

> obrotami nabiegu jałowym, po tym jak już przejedzie kilkanaście km na gazie to np podczas

> stania na światłach obroty mu spadają do kilkuset tak, że przygasają światła - ale nie gaśnie

> i po chwili wracają do normy.. tak jest co kilkanaście sekund na postoju, podczas jazdy nic

> się nie dzieje.. silniczek krokowy wymieniłem na nowy lecz nic to nie dało, gdzie dalej szukać

> przyczyny?

a na benie tez tak faluje a krokowca ci dali dobrego???? ja czyściłem krokowca i gaźniczek smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wydaje mi się, że mam podobny problem - żeby uściślić, winien był silnik krokowy od benzyny a nie

> krokowiec od gazu tak?

> I na benzynie wszystko ok było?

Problem powrócił korokowiec po przeczyszczeniu chodził dobrze ze dwa dni później było znowu to samo, postanowiłem wymienić dziada jednak na nowym nadal na benie jest ideał a na gazie trochę mu brakuje tzn, nie trzyma obrotów na biegu jałowym takich jak powinien buu.gifbuu.gifbuu.gifbuu.gifbuu.gif HELP hmm.gifbeksa.gifniewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Problem powrócił korokowiec po przeczyszczeniu chodził dobrze ze dwa dni później było znowu to

> samo, postanowiłem wymienić dziada jednak na nowym nadal na benie jest ideał a na gazie

> trochę mu brakuje tzn, nie trzyma obrotów na biegu jałowym takich jak powinien HELP

zmierz miernikiem napięcie na sondzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.