wyzy Napisano 6 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 > Podaj kody błędów, bo IMO CE jest od lambdy lub wtrysków, jesli na LPG nie świeci... > PS. wypadałoby się przywitać w 1 poście? > Pozdr. U mnie występują aktualnie dwa błędy: P1405 czyli nieszczęsny egr.. P1640 czyli moduł DIS ale on występuję odkąd pamiętam i nie sądzę żeby on był przyczyną błędu, zawsze ze statusem nie występuję. Znalazłem też informację, że błąd egr może być związany z uszkodzonym komputerem silnika. Wydaje mi się, że komputer od LPG może posiadać jakiś "kasownik błedów" dlatego kontrolka po przełączeniu na LPG od razu gaśnie. Aktualnie emulator odesłałem do sprzedawcy, który ma mi przysłać inny typ emulatora który również współpracuje z moim silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wyzy Napisano 6 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 > Moze walniety emulator, na benzynie jak dobrze podlaczony i sprawny zadnych Checkow nie powinno > byc. > Z tego co czytam to jakby bez emulatora zaslepiony EGR, zapali sie wystarczy zgasic silnik i nie ma > bledu. Nie do końca rozumiem co masz na myśli... Aktualnie wygląda to tak, że odpalam auto na PB (zimny silnik), CE się nie pali, po przejechaniu 2-3km na PB kontrolka się zapala (wtedy powinien zacząć działać normalny zawór EGR a w moim przypadku emulator EGR), przełączam na LPG CE gaśnie, przełączam na PB ponownie się zapala i nie gaśnie. Jak zgaszę silnik i ponownie zapale to dioda już się nie pojawia wcale (czasem jak przełączam LPG -> PB to zapali się na ok. 5 sek po czym gaśnie). Tak więc domniemam, że emulator jest nie doskonały dlatego ten check się pojawia. Zobaczymy jak będzie z drugim emulatorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JerryG1 Napisano 6 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 Jezdzilem z blaszka pod EGR, potem z emulatorem, wiec objawy jak dla mnie walnietego emulatora. A takie pytanie masz zalozona blaszke pod EGR ?? Emulator emulatorem ale zaslepiony musi byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wyzy Napisano 6 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 > Jezdzilem z blaszka pod EGR, potem z emulatorem, wiec objawy jak dla mnie walnietego emulatora. > A takie pytanie masz zalozona blaszke pod EGR ?? > Emulator emulatorem ale zaslepiony musi byc Tak, najpierw zaślepiłem egr i wszystko było wporządku. Dopiero po jakimś roku wywaliło mi błąd. Po kupieniu emulatora zaślepiony zawór egr został na kolektorze a do odłączonej od niego wtyczki podłączyłem emulator no i w pierwszym momencie szok bo kontrolka się zapaliła, po wielu próbach, szukaniu, czyszczeniu, doszedłem do wniosku ze jednak emulator nie spełnia swojej roli tak jak powinien. Dam znać w przyszłym tygodniu jak dostanę nowy emulator jakie są rezultaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wyzy Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 Dzisiaj podłączyłem drugi emulator i jak na razie wszystko działa z jednym małym ale, a mianowicie: Jezeli włączę zapłon i poczekam aż kontrolki abs ręczny i inne zgasną i odpalę silnik to kontrolka CE się świeci i nie gaśnie. W sytuacji kiedy po wsadzeniu kluczyka przekręcam od razy aby odpalić to wszystko jest jak byc powinno, nic się nie zapala. Aby miec pewność ze to robi emulator podłączyłem wtyczkę do zaworu egr i w żadnej wymienionej wczesniej sytuacji kontrolka na poczatku nie paliła sie zaraz po odpaleniu.. Zrobic reset kompa i adaptacje z emulatorem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JerryG1 Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 W tym silniku jesli juz robic adaptacje to Opelscanerem. OP-com mimo ze jest bardziej wypasiony w moim przypadku gdy grzebalem u klientow z tym silnikiem gorzej sie sprawowal. Rob czym masz pod reka, nie sugeruj sie moim wpisem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wyzy Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > W tym silniku jesli juz robic adaptacje to Opelscanerem. > OP-com mimo ze jest bardziej wypasiony w moim przypadku gdy grzebalem u klientow z tym silnikiem > gorzej sie sprawowal. > Rob czym masz pod reka, nie sugeruj sie moim wpisem mój interfejs to spinacz i 5 oraz 6 pin we wtyku diagnostycznym, później liczenie mrugnięć a reset robię przez odpięcie klemy ujemnej od akumulatora na noc a rano odpalam na PB i czekam na włączenia się wentylatora chłodnicy Jeżeli chodzi o mój problem to tkwi on w emulatorze - ustaliłem z jego wykonawcom, muszę coś inaczej podłączyć i zobaczyć rezultat. Mimo wszystko dzięki na post! Komuś na pewno będzie pomocny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.