Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Problem z silnikiem/pompa wtryskowa/ w astra II

Featured Replies

Napisano

Jestem na forum nowicjuszem, dlatego najpierw chcę wszystkich serdecznie powitać i pozdrowić.Oto mój problem:w mojej astrze II z silnikiem diesel/oplowski/ Y17dt po umyciu wodą pompy wtryskowej pali się kontrolka silnika i samochód nie zapali.Komputer podaje kod błędu 1220 oraz 1651.Co te błędy właściwie oznaczają i jakie mam możliwości naprawy?Proszę o sugestie w tej spawie.Dziękuję

Napisano

Zajrzyj TU

Napisano

> Rozumiem że moim problemem są "Nieprawidłowe sygnały na magistrali CAN", oraz kod 1220, którego

> jednak nie ma opisanego (?). Może mi ktoś wyjaśnić o co w ogóle chodzi i jak zabrać się za

> interpretacje i naprawę?

P1220 to błąd " awaria pompy wtryskowej" ; nic dobrego bo prawdopodobnie uszkodziłeś sterownik pompy. Moze suszenie by pomogło.

Napisano

> Jestem na forum nowicjuszem, dlatego najpierw chcę wszystkich serdecznie powitać i pozdrowić.

Witam serdecznie wink.gif

> Oto mój problem:w mojej astrze II z silnikiem diesel/oplowski/ Y17dt

To jest diesel, ale prod. Isuzu.

> po umyciu wodą pompy

> wtryskowej pali się kontrolka silnika i samochód nie zapali.Komputer podaje kod błędu 1220

> oraz 1651.Co te błędy właściwie oznaczają i jakie mam możliwości naprawy?