Dareek Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 Witojcie z sąsiedniego kącika jako że silnikowo Panda podobna do seja więc pytam z racji Waszego doświadczenia i tutaj, a mianowicie: dziś zauważyłem że przy śrubkach mocujących do kolektora tą aluminiową osłonę są pęknięcia Ponieważ śruby mają tyle lat ile autko ( 5,5 roku) jak je odkręcić od kolektora by czegoś nie popsuć- na zimnym kolektorze czy na gorącym, czymś spryskać przed odkręceniem? Temat pilny bo pęknięcia się powiększają a nie chcę gdzieś na trasie się z tym "bujać" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DALES_SC Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 nie dotykaj bo te śruby lubią się urywać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 Tam nie bardzo jest co popsuć -zimny,lekko ciepły dobra nasadka i odkręcisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tracex Napisano 8 Września 2010 Udostępnij Napisano 8 Września 2010 Witam. w jaki sposob wyjac oslone kolektora w seju 1,1. chcialbym sie upewnic skad dokladnie sika olejem, chyba poszla uszczelka pod glowica na wysokosci pompy :/ a mialo byc tak fajnie, zakupiony tydzien temu byl suchutki, no moze lekko sie pocil, do tej pory jezdzone tylko krotkie odncinki, ja zrobilem na raz 1,5kkm i dupa. zarzygany olejem :/ przebieg gdzies kolo 115kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 > Witam. > w jaki sposob wyjac oslone kolektora w seju 1,1. > chcialbym sie upewnic skad dokladnie sika olejem, chyba poszla uszczelka pod glowica na wysokosci > pompy :/ > a mialo byc tak fajnie, zakupiony tydzien temu byl suchutki, no moze lekko sie pocil, do tej pory > jezdzone tylko krotkie odncinki, ja zrobilem na raz 1,5kkm i dupa. zarzygany olejem :/ > przebieg gdzies kolo 115kkm daj fote z tym wyciekiem...bo może wcale nie uszczelka pod głowicą, szkoda kosztów sobie robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tracex Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 > daj fote z tym wyciekiem...bo może wcale nie uszczelka pod głowicą, szkoda kosztów sobie robić no wlasnie problem jest tego typu, ze fote tego miejsca zrobic jest raczej niemozliwe, oslone mam luzna, ale bez zniszczenia jej wyjecie chyba nie mozliwe, byc moze ktos zna jakis knif. oleju i plynu chlodzacego jakos znacznie nie ubywa, przynajmniej nie zauwazylem roznicy, cieknie w "rogu" nad pompa wody a pod kolektorem, metalowa czesc oslony paska rozrzadu cala zawalona syfem, cieknie na dol az do filtra oleju i stamtad kapie. umylem wczoraj wszystko kärcherem, tyle ile moglem dojsc na myjce. wjade na klocki, odsune oslone, i sprobuje cos pstryknac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 może z uszczelniacza wałka leci a dopiero na pompie to widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 > ale bez zniszczenia jej wyjecie chyba nie mozliwe, byc moze ktos zna jakis knif. da sie. musisz ja letko nagiac/odksztalcic, zeby Ci wylazla. pozniej po wlozeniu doginasz jak byla i juz. nie bedzie nic widac, jesli nie zrobisz ostrych łamań tej foli do grila... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tracex Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 > da sie. musisz ja letko nagiac/odksztalcic, zeby Ci wylazla. > pozniej po wlozeniu doginasz jak byla i juz. nie bedzie nic widac, jesli nie zrobisz ostrych łamań > tej foli do grila... oslone sobie odpuscilem, poniewaz zaczela sie lamac, wiec odgialem tylko na bok, ponadto wyjalem reflektor zeby zdjac oslone paska i zobaczyc jak tam wyglada, zrobilem dzis 30 km i w tym rogu gdzie myslalem ze walniete jest sucho, foty za chwilke ponadto stwierdzilem ze jakis "fachowiec" zamontowal mise olejowa tylko na silikonie, ktory sie rozlazi, uszczelka pokrywy zaworow rowniez stara+silikon, wiec na obu sie lekko siaczy, dolna czesc oslony paska rozrzadu nie pasuje do reszty, szczelina 5 mm, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moritz86 Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 miska jest fabrycznie na sylikon, nie ma tam uszczelki, pod pokrywe zaworów z reguły daje się sylikon, żeby nie ciekło lub piłuje się te 4 nożki, żeby niżej siadła, obstawiam tak jak karan leci Ci z zimmeringa na wałku rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tracex Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 > miska jest fabrycznie na sylikon, nie ma tam uszczelki, , no ale napewno nie w taki sposob jak jest obecnie i co ciekawe widac jak bylo stare usczelnienie - nadwyraz regularny ksztalt jak na silikon > pod pokrywe zaworów z reguły daje się sylikon, żeby nie ciekło lub piłuje się te 4 nożki, żeby niżej siadła, bardzo ciekawa idea >obstawiam tak jak karan leci Ci z zimmeringa na wałku rozrządu ale zeby az tak w asterixie niedawno robilem bo sikalo, ale wygladalo to calkiem inaczej jak w tym nieszczesnym seju (dzis po wymianie wtyczki na zarowke przy wciskaniu go posypalo sie mocowanie lustrzanki z silniczkkiem do regulacji swiatel, wczoraj mocowalem fotel kierowcy, mocowanie (tylna stopka) przy progu urdzewialo) dolaczam fote, myslicie, ze az takie ilosci oleju moga walic spod simeringa, kolo zembate i pasek byly suche (nota bene tez do wymiany) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.