dobromir Napisano 30 Maja 2010 Udostępnij Napisano 30 Maja 2010 Witam czy ktoś moze mi cos napisac o tym silniku? Chodzi o 1.7 CDTI w hondzie civic, mam ochotę taką kupić, ale kompletnie nic nie wiem o nim, chodzi mi o to czy są jakieś z nim problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 30 Maja 2010 Udostępnij Napisano 30 Maja 2010 > Witam czy ktoś moze mi cos napisac o tym silniku? Chodzi o 1.7 CDTI w hondzie civic, mam ochotę > taką kupić, ale kompletnie nic nie wiem o nim, chodzi mi o to czy są jakieś z nim problemy. Stary oplowski silnik. Lubią padać turbiny. Poza tym oszczędny Jak masz jakieś pytania wal na priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eryko Napisano 31 Maja 2010 Udostępnij Napisano 31 Maja 2010 > Stary oplowski silnik. Lubią padać turbiny. Poza tym oszczędny Jak masz jakieś pytania wal na > priv. dla ścisłości Izuzu nie oplowy , chodź ten sam co w oplu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 31 Maja 2010 Udostępnij Napisano 31 Maja 2010 Silnik Isuzu. Dość dynamiczna i ekonomiczna jednostka. Niestety - zaniedbanie regularnych wymian oleju i dbania o turbinkę może się skończyć dość kosztowną naprawą. Plusem jednak jest fakt, że w sprzedaży jest zestaw naprawczy do turbiny. Koszt to ok. 2 kpln - zamiast wywalenia ok. 7 klocków na zupełnie nową. Jeśli chcesz kupić używane auto z tym silnikiem - zwróć uwagę, żeby miało regularny serwis. Wtedy nie powinieneś mieć przykrych niespodzianek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dobromir Napisano 31 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2010 > Silnik Isuzu. > Dość dynamiczna i ekonomiczna jednostka. > Niestety - zaniedbanie regularnych wymian oleju i dbania o turbinkę może się skończyć dość > kosztowną naprawą. > Plusem jednak jest fakt, że w sprzedaży jest zestaw naprawczy do turbiny. Koszt to ok. 2 kpln - > zamiast wywalenia ok. 7 klocków na zupełnie nową. > Jeśli chcesz kupić używane auto z tym silnikiem - zwróć uwagę, żeby miało regularny serwis. > Wtedy nie powinieneś mieć przykrych niespodzianek. Strasznie kosztowne są naprawy tego wynalazku, ale dzięki za wypowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mulez Napisano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 Witam. Ja śmigam od pól roku moją Haneczką z 02ri ma teraz przebieg 163tyś. Sprowadziłem ją od świrusa z bundesu, AUTKO baja spalanie to śmiech na sali. moja ma cosik podlubane w ustawieniach bo przyspieszenie jest poprostu bajeczne. Jak na razie się nic nie dzieje oczywiście autko od początku serwisowane tylko w Hondzie i ja również staram się nie oszczedzac na tańszych fitrach czy oleju. Co do kosztów to chyba nie jest aż tak strasznie, zreszta nie wiem bo jeszcze się nic nie zdażylo. Jak na razie mie nie zawiodła. I jest PIĘKNA ale nie długo bede zmuszony ją sprzedać, taka sytuacja mi się klaruje więc moze cię zainteresuje. Jak co wbij na priv. Się pokfale foto. Pozdrawiam Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2010 Zapytam przy okazji. Kolega ma od dłuższego czasu problem z Civiciem i tym właśnie silnikiem a w zasadzie z turbosprężarką. Dopóki się porządnie nie rozgrzeje, po mocniejszym depnięciu gazu zapala się check engine i, w uproszczeniu, odłącza turbosprężarka. Czyli silnik kręci do 2krmp a potem nic...Dopiero po zgaszeniu i odczekaniu dłuższej chwili wszystko wraca co normy. Wymieniany był czujnik ciśnienia doładowania ale to nic nie pomogło. Szykować się na remont torbosprężarki? Patrol - czy ten zestaw naprawczy jest ogólnodostępny czy poprzez ASO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eryko Napisano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2010 > Zapytam przy okazji. > Kolega ma od dłuższego czasu problem z Civiciem i tym właśnie silnikiem a w zasadzie z > turbosprężarką. > Dopóki się porządnie nie rozgrzeje, po mocniejszym depnięciu gazu zapala się check engine i, w > uproszczeniu, odłącza turbosprężarka. Czyli silnik kręci do 2krmp a potem nic...Dopiero po > zgaszeniu i odczekaniu dłuższej chwili wszystko wraca co normy. > Wymieniany był czujnik ciśnienia doładowania ale to nic nie pomogło. > Szykować się na remont torbosprężarki? > Patrol - czy ten zestaw naprawczy jest ogólnodostępny czy poprzez ASO? a tester co mowi ? , podobne objawy mielismy w oplu izuzu walniety był czujnik obrotow walu (halla) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2010 > a tester co mowi ? , podobne objawy mielismy w oplu izuzu walniety był czujnik obrotow walu (halla) Nie mam pojęcia. Wszyscy fachowcy wskazują na problemy z turbiną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2010 > Zapytam przy okazji. > Kolega ma od dłuższego czasu problem z Civiciem i tym właśnie silnikiem a w zasadzie z > turbosprężarką. > Dopóki się porządnie nie rozgrzeje, po mocniejszym depnięciu gazu zapala się check engine i, w > uproszczeniu, odłącza turbosprężarka. Czyli silnik kręci do 2krmp a potem nic...Dopiero po > zgaszeniu i odczekaniu dłuższej chwili wszystko wraca co normy. > Wymieniany był czujnik ciśnienia doładowania ale to nic nie pomogło. > Szykować się na remont torbosprężarki? > Patrol - czy ten zestaw naprawczy jest ogólnodostępny czy poprzez ASO? Powinno pomóc wyjęcie turbosprężarki i czyszczenie jej. Bardzo popularny zabieg w tych silnikach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2010 > Powinno pomóc wyjęcie turbosprężarki i czyszczenie jej. Bardzo popularny zabieg w tych silnikach Była czyszczona przy okazji wymiany czujnika ciśnienia doładowania. Zero efektu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mulez Napisano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2010 witam. To nie jest wina TURBO , Przyczyna jak ty mówisz nie dzieje się przez turbo tylko i pewnie będzie to bo to częsty przypadek ze węzyk podcisnienia turbo jest gdzieś spróchniały lub tez czujnik odpowiedzialny za własnie dawanie sygnału czy turbo ma podawać dalej wichure jest cześniety, Założe się że nawet na gorącym silniku kiedy kolega zgasi silnik i powtórnie go uruchomi turbo będzie działać i na biegu jałowym kręci się normalnie, a kiedy jedzie i wartość obrotów przekroczy 2tyś obr. to turbo zgaśnie. Kiedys miałem coś podobnego z TDI w seacie IBIZA i okazało sie że wężyk od podcisnienia był próchno, i tez mechanicy cudowne opowieści mi wciskali, ze turbo padniete i że w ogóle silnik do remontu, a przypadekiem poprstu z nudów przgladałem kabelek po kablu i wyszło szydło z wora. Jak kupalem Haneczke to zaraz sprawdzałem czy tu tez nie bedzie jakiejś niespodzianki ale jest OK i fureczka smiga jak ta LALA. Pozdrawiam MuleZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mulez Napisano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2010 Zapomialem dodać bo nie doczytałem do końca ze jak załączy sie kontrolka to faktycznie turbawa stoi na amen i będzie tak jak mówisz ze po dłuższym czasie wraca do normy, a pod kompa podlaczał bestie, Wykazywał jakies błedy???? Bo jeżeli nie to proponował bym jak się ta kontroleczka zaświeci podjechać na kompa do dobrego znachora zeby sprawdził gdzie leży błąd, Wiem ze czestym przypadkiem przy tych silnikach jest taki psikus ale zazwyczaj zimą, bo podobno silniki te nie znąsza niskich temperatór bo czegos tam te Hundy nie mają co maja inne turbo klekoty, jakiegos podgrzewacza paliwa czy cus takiego, Maja właśnie zimą zrobiła mi coś takiego ale pojechałem na kompa, podłaczyli i wyszło ze za duzy sygnal od turbo nie rozpoznany, Oczywiscie zosytalo to skasowane i do tej pory nic się nie dzieje. Ale objaw byl identyko jak w twoim opisie. Moim zdaniem to jaka ś pierdoła na pewno to nie turbo, przyczyny szukajcie gdzieś na czujniczkach lub jak wcześniej wspomiałem kablach , wężykach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2010 A podjedź na autostradę i przeleć się dwie paki tam i z powrotem, czy Ci się turbina nie wysypie błedem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2010 > Była czyszczona przy okazji wymiany czujnika ciśnienia doładowania. Zero efektu. u mnie, przy dokladnie takich samych efektach, tj pracy silnika Turbo Diesela jak Diesela wolnossacego, ASO orzeklo "przeladowywanie turbiny" - cokolwiek by to mialo oznaczac - co skutkowalo wymiana turbo na gwarancji ... o zlym stanie wezyka od podcisnienia nie bylo mowy .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2010 > u mnie, przy dokladnie takich samych efektach, tj pracy silnika Turbo Diesela jak Diesela > wolnossacego, ASO orzeklo "przeladowywanie turbiny" - cokolwiek by to mialo oznaczac - co > skutkowalo wymiana turbo na gwarancji ... o zlym stanie wezyka od podcisnienia nie bylo mowy > .... No właśnie chłopak niedługo na nic nie dające rzeźbienie w gównie wyda więcej niż na rzeczony zestaw naprawczy. Czekam więc na Patrola, może coś podpowie. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mulez Napisano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2010 > A podjedź na autostradę i przeleć się dwie paki tam i z powrotem, czy Ci się turbina nie wysypie > błedem Ta aluzja to do mnie ???? Że niby Wichura się wysypie bo się jedzie 200km/h ???? Co to za bzdura ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2010 > Ta aluzja to do mnie ???? Że niby Wichura się wysypie bo się jedzie 200km/h ???? Co to za bzdura > ???? Wbrew pozorom to calkiem mozliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mulez Napisano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2010 > Wbrew pozorom to calkiem mozliwe. UFFF to dobrze że ja nie przekraczam 100km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2010 > Ta aluzja to do mnie ???? Że niby Wichura się wysypie bo się jedzie 200km/h ???? Co to za bzdura > ???? Spróbuj się tak przejechać, jak nie wyskoczy błąd to znaczy że masz sprawne turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mulez Napisano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 > Spróbuj się tak przejechać, jak nie wyskoczy błąd to znaczy że masz sprawne turbo No nie chcę się kfalić ale nie raz tak śmigalem, bo tak się składa ze czesto moją Kochaną Mmusie odwiedzam w niemczech, jak wiadomo jak się przekroczy polskie drogi i dotknie sie BUNDES ASFALT to nie ma zlituj, I nie raz się smigało 200km/h ale jakos nic nie wyskoczyło, no moze czasmi jakiś idiota mnie wyprzedził. Przypomnę tez że ten silnik co siedzi akura w CIVIC uwielbia wysokie obroty, Czasami nawet się zastanawiam czy to na pewno KLEKOT z WICHYRĄ, czy benzyna jaka. To jeżeli nic nie wyskoczyło, to co mam Turbo do wymiany ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 > No nie chcę się kfalić ale nie raz tak śmigalem, bo tak się składa ze czesto moją Kochaną Mmusie > odwiedzam w niemczech, jak wiadomo jak się przekroczy polskie drogi i dotknie sie BUNDES > ASFALT to nie ma zlituj, I nie raz się smigało 200km/h ale jakos nic nie wyskoczyło, no moze > czasmi jakiś idiota mnie wyprzedził. > Przypomnę tez że ten silnik co siedzi akura w CIVIC uwielbia wysokie obroty, Czasami nawet się > zastanawiam czy to na pewno KLEKOT z WICHYRĄ, czy benzyna jaka. > To jeżeli nic nie wyskoczyło, to co mam Turbo do wymiany ??? Jeśli bład nie wyskakuje, to masz sprawną turbine. P.S - czy Ty kiedykolwiek jeździłeś jakąkolwiek hondą z vtec ? typu vti, type-r ? Bo o wysokich obrotach w dieslu to mocno przesadzasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mulez Napisano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 > Jeśli bład nie wyskakuje, to masz sprawną turbine. > P.S - czy Ty kiedykolwiek jeździłeś jakąkolwiek hondą z vtec ? typu vti, type-r ? Bo o wysokich > obrotach w dieslu to mocno przesadzasz Oczywiście że jeździłem, nie raz, ale źle mnie zrozumiano, Chdozi mi o wysokie obroty jak na DIESLA nie benzyniaka, Nie jexdzi się tym dieslem jak zwykłym TDi,czy innym, poprostu te hondy lubią wysokie obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 > Patrol - czy ten zestaw naprawczy jest ogólnodostępny czy poprzez ASO? Powinien być dostępny. Jeśli sobie życzysz - za chwilkę się dowiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 > Oczywiście że jeździłem, nie raz, ale źle mnie zrozumiano, Chdozi mi o wysokie obroty jak na DIESLA > nie benzyniaka, Nie jexdzi się tym dieslem jak zwykłym TDi,czy innym, poprostu te hondy lubią > wysokie obroty Tym bardziej, że 1.7 CDTi to silnik Isuzu, a nie Hundy...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 > Powinien być dostępny. > Jeśli sobie życzysz - za chwilkę się dowiem Poproszę. Można w razie czego to u Was zdiagnozować i ewentualnie zrobić? Daj mi proszę na priv jakieś ceny, chociaż circa about żebym wiedział co kumplowi przekazać. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemo89 Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > Witam czy ktoś moze mi cos napisac o tym silniku? Chodzi o 1.7 CDTI w hondzie civic, mam ochotę > taką kupić, ale kompletnie nic nie wiem o nim, chodzi mi o to czy są jakieś z nim problemy. Witam ja mam 4 miesiace ta Honde z tym silnikiem zrzera mi 2 setki oleju na 4 tys km a silnik na 1.5 tys obrotow zaczyna inaczej brzmiec a jak przekrocze do 2 tys obrotow to znowu normalnie prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lookazz Napisano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2013 > Witam ja mam 4 miesiace ta Honde z tym silnikiem zrzera mi 2 setki oleju na 4 tys km to nie zaden straszny wynik > a silnik na > 1.5 tys obrotow zaczyna inaczej brzmiec a jak przekrocze do 2 tys obrotow to znowu normalnie > prosze o pomoc jak inaczej ? moze masz dziurawą rure wydechową ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.