czlowiek Napisano 31 Maja 2010 Udostępnij Napisano 31 Maja 2010 Spróbowałem i na liczniku wyszło około 190km/h i więcej nie chciał . Można szybciej z tym silnikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarecki76 Napisano 31 Maja 2010 Udostępnij Napisano 31 Maja 2010 ile miałeś obrotów ? chyba pod czerwoną kreskę, ja bym chętnie spróbował pogonić do 190 ale dygam że wlezie za wysoko z obrotami. Najwięcej jechałem 180 z haczykiem, ale [a niech to prosiaczek] benzyny spalił sporo przez te 20 km co non stop. Zauważyłem jednak że mało kto tyle jedzie nawet lepszymi furami. P.S. oczywiście na A4 pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abcd1234 Napisano 31 Maja 2010 Udostępnij Napisano 31 Maja 2010 > ... ja bym chętnie spróbował pogonić do 190 ale dygam > że wlezie za wysoko z obrotami. Nic z tego. Komputer Ci na to nie pozwoli. Poczujesz to jakby ktoś autko przytrzymał (coś na poziomie 6000 - 6500 obr/min). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abcd1234 Napisano 31 Maja 2010 Udostępnij Napisano 31 Maja 2010 > Spróbowałem A pytasz o XP, czy XEP? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarecki76 Napisano 31 Maja 2010 Udostępnij Napisano 31 Maja 2010 Wiadomość skasowana przez jarecki76 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarecki76 Napisano 31 Maja 2010 Udostępnij Napisano 31 Maja 2010 czyli co mogę dusić do oporu, bez konsekwencji, to po co piszą w instrukcji aby nie wchodzić z obrotami w czerwone pole????????? tym silnikiem łatwo łyka się 180 km/h - (może dlatego że nowy), to tak dla informacji dla dynamicznej młodzieży. mowa o twinport 1,4 z14xep Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balus Napisano 31 Maja 2010 Udostępnij Napisano 31 Maja 2010 Przy iluś tam obrotach (nie pamiętam dokładnie przy ilu) elektronika odcina dopływ paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 31 Maja 2010 Udostępnij Napisano 31 Maja 2010 > czyli co mogę dusić do oporu, bez konsekwencji, to po co piszą w instrukcji aby nie wchodzić z > obrotami w czerwone pole????????? a wkręcisz go na V biegu na czerwone pole? no chyba że z góry, poza tym tak, można wkręcić silnik na czerwone pole i _nic_ się nie stanie, nie wiem na ile jest odcięcie w tym silniku ale np X20XEV odcina coś koło 7 tys obrotów, poza tym zwróć uwagę na to że w instrukcji są napisane w tabeli ciągłe obroty bezpieczne dla każdego silnika na których można dany silnik kręcić długotrwale i producent przewiduje że nic się nie powinno stać, z reguły dla silników 16V te obroty są podawane na poziomie 6250-6500 /min, brat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarecki76 Napisano 31 Maja 2010 Udostępnij Napisano 31 Maja 2010 > a wkręcisz go na V biegu na czerwone pole? no chyba że z góry, > poza tym tak, można wkręcić silnik na czerwone pole i _nic_ się nie stanie, nie wiem na ile jest > odcięcie w tym silniku ale np X20XEV odcina coś koło 7 tys obrotów, > poza tym zwróć uwagę na to że w instrukcji są napisane w tabeli ciągłe obroty bezpieczne dla > każdego silnika na których można dany silnik kręcić długotrwale i producent przewiduje że nic > się nie powinno stać, z reguły dla silników 16V te obroty są podawane na poziomie 6250-6500 > /min, > brat no to jest dobra informacja - przy 180 km/h jest trochę miejsca do 6250-6500 obr a i górka się znajdzie na A4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 31 Maja 2010 Udostępnij Napisano 31 Maja 2010 > no to jest dobra informacja - przy 180 km/h jest trochę miejsca do 6250-6500 obr a i górka się > znajdzie na A4 co więcej w przypadku silników Xxx to się sprawdzało, była spora liczba PeHów którzy testowali w ten sposób silniki głównie X14XE, X16XEL, X18XE1, X20XEV, parę osób X25XE i X30XE i robili na prawdę spore przebiegi, czasem ktoś zgrzał uszczelkę pod głowicą, czasem ktoś upalił zawór wydechowy, stwardniały gumki uszczelniaczy zaworowych ale mechanicznie te silniki robiły w ten sposób spore przebiegi bez zająknięcia (tzn. >200kkm), inna sprawa że jeździły na oliwie Mobil 1 5W-50 ew Aralu 0W-40 zmienianymi co 15kkm, brat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.