Skocz do zawartości

Wskaźniki VDO pytanie do speców


darrkus

Rekomendowane odpowiedzi

Pytam w imieniu kolegi - chce zamontować takie wskaźniki do 126p.

wskaniki.jpg

Jaki czujnik oleju zastosować do takich wskaźników ?

http://www.rallyshop.pl/index.php?p2788,czujnik-cisnienia-0-5-barow

Pokazał mi że taki by sie nadał ale 260 zł blush.gif , są może jakieś inne tańsze alternatywy żeby to działało ? Robił ktoś takie coś w CC/Sc? smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chyba nie, musi być duży taka bulwa bo ten to pewnie tylko na kontrolkę/żarówkę a nie na wskażnik

> zegarowy

No właśnie z tą bulwą, oświećcie mnie. Musi być taka duża? Nie ma mniejszych czujników. Bo mam taką, ale mi się nie mieści między silnikiem/chłodnicą/przewodami olejowymi do T/itp. Była by mniejsza było by super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swojego za 5 zeta ze szrotu do poloneza jeszcze nie podłączałem ale nowy właśnie kosztuje ok. 80 zł i najpierw kupiłbym taki używany i zobaczył czy działa a później pchałbym się ewentualnie w nowy grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pokaż gdzie kupić taki żeby pasowało pod te wskaźniki, bo na tej stronie rallyshop 260 , kolega

> będzie wdzięczny na pewno jak za 80 zł da się kupić

rok temu sie pytalem w motoryzacyjnym u mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam VDO ciśnienia oleju i temp. wody + dedykowane czujniki. Część kupiłem właśnie w RallyShop, część poprzez jakieś okazyjne oferty na allegro.

Ogólnie jest z tym trochę cyrku. Po pierwsze dobrać właściwy gwint (!), potem właściwy zakres, a na koniec jest jeszcze kilka rodzajów wyprowadzeń sygnału z samych bączków - a) masa przez gwint, b) masa niezależnie, c) masa niezależnie + sygnał (poniżej 0.5 bara) na deskę. Nie licząc samych możliwych rodzajów przyłączy smile.gif

Z tego co doczytałem, zakres 0-5 bara mają bączki montowane w niektórych modelach opla. Zamienniki Facet/EPS kosztują już zupełnie znośne pieniądze. Nie mam natomiast pewności czy będzie kompatybilny z VDO.

Można też szukać wśród zamienników lub oryginalnych używek do starszych audi. Ale pozostaje zawsze kwestia właściwego gwintu. Jak ogarnia się temat gwintów lub ma gdzieś w pobliżu ślusarza który to sprytnie dorobi to 99 % kłopotu mniej.

Ja np. zakupiłem tzw. trójnik Simoni Racing z wcześniej cytowanej strony www i ...pupa... żadna z końcówek do Punto nie pasowała. Ale już do alfy z lat 85-90 jak najbardziej.

Ostatecznie:

musisz się zdecydować jakiego gwintu szukasz potem szukasz właściwego bączka. Najpewniej i najwygodniej byłoby oczywiście nówkę z RallyShop zamówić...

Jak by co pytaj. Ze dwa bączki (0-8 i 0-5 bar) mi zostały do testów i ze dwa wskaźniki 0-5 bara kompatybilne z VDO (do łodzi motorowych smile.gif )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.