Adamowski Napisano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2010 Na początku witam wszystkich serdecznie. To mój pierwszy post na tym kąciku. Tak jak w temacie, posiadam fiata siene 1.4 z 97 r. z gazem, komp stag 50, reszta podzespołów firmy tomassetto ( nie wiem jak sie to dokładnie pisze ) i chciał bym usunąć silnik krokowy gazu i zamontować blosa tylko czy ktoś może mi doradzić czy to warte zachodu ? Jeżeli tak to czy musi być to blos firmy brc czy jakaś inna też będzie odpowiednia do instalacji mojego samochodu ?. No i najwarzniesze gdzie to zamontować, jakiś zaufany zakład w okolicach Bytomia Katowic ? Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam Adam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2010 > Na początku witam wszystkich serdecznie. > To mój pierwszy post na tym kąciku. > Tak jak w temacie, posiadam fiata siene 1.4 z 97 r. z gazem, komp stag 50, reszta podzespołów firmy > tomassetto ( nie wiem jak sie to dokładnie pisze ) i chciał bym usunąć silnik krokowy gazu i > zamontować blosa tylko czy ktoś może mi doradzić czy to warte zachodu ? Jeżeli tak to czy musi > być to blos firmy brc czy jakaś inna też będzie odpowiednia do instalacji mojego samochodu ?. > No i najwarzniesze gdzie to zamontować, jakiś zaufany zakład w okolicach Bytomia Katowic ? > Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam Adam zaryzykuje stwierdzenie ze instalatrzy nie chetnie sie tego podejma a tymbardziej wyreguluja blosy robi tylko brc koszt duzy, korzyści moga byc nie ma to jak sekwencja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greg44 Napisano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2010 Sekwencję do tego silnika nie opłaca się wkładać, by współpracowała z silnikiem jak instalacja II generacji, ta z silnikiem krokowym. Więc uważam, że nie ma sensu. O Blosie trzeba sobie samemu poczytać i można to we własnym zakresie regulować, poprzez np podłączenie miernika elektrycznego do sondy lambda. Tylko koszt Blosa duży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2010 Tylko koszt Blosa duży. Bilans z ewentualnymi korzyściami w jednopunkcie 1.4 może nie wypaść za dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamowski Napisano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2010 > Tylko koszt Blosa duży. > Bilans z ewentualnymi korzyściami w jednopunkcie 1.4 może nie wypaść za dobrze. Czyli nie pakować się w te koszta bo sam blos to w okolicach 400 zł + niewiadomo ile za robocizne. Troszkę czytałem o blosie, tylko właśnie zastanawia mnie czy to się w ogóle opłaca przy tym silniku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amciek Napisano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2010 z tego co wyczytalem na roznych forach i z rozmow z gaziarzami blos tak ale do silnikow >2 litry. ja chcialem montowac do 1.6 i odradzali. nic to nie da, szalu nie bedzie, a koszta spore. imo odpusc i zainwestuj w co innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ztj Napisano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2010 > tylko właśnie zastanawia mnie czy to się w ogóle opłaca przy tym > silniku ? Nie opłaca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamowski Napisano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2010 > Nie opłaca. Nie pozostało mi nic innego jak tylko wszystkim podziękować za porady. Postanowiłem nie montować blosa, poprostu pojadę do jakieś zakładu który dokładnie przeglądnie moją instalację i powie co trzeba w niej zmienić/wymienić. Pozdrawiam wszystkich ! Adam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.