Skocz do zawartości

Demontaż panelu nawiewu


rafak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Czy koledzy demontowali może środkowy panel nawiewu ?

Wyciągnąłem radio, odkręciłem 2 śruby (pod radiem) trzymające panel, ale dalej nie mogę go wyciągnąć. Czy są jeszcze jakieś dodatkowe śruby, lub zapadki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jeszcze zostały tylko zatrzaski do podważenia. Są bardzo delikatne, widać je od góry po wyjęciu

> radia.

> EDIT: Tu wszystko ładnie opisane ze zdjęciami.

damn it.. a jak sie dostac do kratek srodkowych nawiewu ? i zadanie z gwiazdka : kratka od kierowcy rowniez demontaz . Sfiksowaly mi te pionowe pokretla otworz/zamknij "powietrze" , a pogoda sprzyja zeby podlubac przy furaku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jeszcze zostały tylko zatrzaski do podważenia. Są bardzo delikatne, widać je od góry po wyjęciu

> radia.

> EDIT: Tu wszystko ładnie opisane ze zdjęciami.

Wszystko OK, ale mnie chodzi o kratki nawiewu, a nie sterowanie klimatyzacją, czy też nawiewem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie chcę wyciągać całej deski, tylko kratki nawiewu środkowego,

Wystarczy popatrzeć na zdjęcia na alle....o i wszystko widać.

Zaznaczyłem jakiejś zatrzaski 4 szt, w kółku wycięcie w którym może być śruba przykręcona do deski i jak widać dostęp do niej (jeżeli jest) masz po wyjęciu włącznika awaryjnych.

283926992-nawiew.2.jpg

post-28378-14352508769391_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wystarczy popatrzeć na zdjęcia na alle....o i wszystko widać.

> Zaznaczyłem jakiejś zatrzaski 4 szt, w kółku wycięcie w którym może być śruba przykręcona do deski

> i jak widać dostęp do niej (jeżeli jest) masz po wyjęciu włącznika awaryjnych.

Dziękuję bardzo, rysunek mi pomógł, ale nie wyjaśnia on wszystkiego. Otwór na środku nie służy do przykręcenia nawiewu do deski, ale przechodzą przez niego kable do wyłącznika awaryjnych. Żeby nie było całkiem łatwo, inżynierowie z fiata umieścili pod spodem identyczne cztery zatrzaski jak na górze. Było ciężko, ale się udało bez dewastacji nawiewów. Można zamknąć wątek, ewentualnie przenieść do archiwum, może komuś się przyda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to napisz wieccej jak to wybebeszyc ?

> czy cos wiecej demontujesz np radio ?

1. wyciągamy radio (chyba wszyscy wiedzą jak, ja użyłem drutu miedzianego)

2. odsłonią się 2 śruby, które trzymają kratki nawiewu - odkręcamy je

3. wypychamy od tyłu wyłącznik awaryjnych i odpinamy kable

4. teraz najtrudniejsze - wsuwamy pomiedzy kratkę nawiewu i deskę coś płaskiego (użyłem noża kuchennego) w czterech miejscach, 2 z góry pomiędzy zapadki i 2 z dołu również pomiędzy zapadki, za przednią częścią nawiewu jest coś w rodzaju ramki i o to zaczepione są zapadki

5. wsuwamy rękę we wnęke po radiu i wyciągamy nawiewy lekko manewrując góra-dół , lewo-prawo

Na zdjęciu poniżej widać gdzie są zapadki u góry, takie same są pod spodem.

nawiew.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jakby jeszcze ktoś tak samo napisał jak kolega powyżej - krok po kroku - jak wyciągnąć prawą

> kratkę nawiewu to by było super

spokojnie spokojnie... czekam na manual z LEWEJ kratki i wtedy biore sie za destrukcje hehe.gif

Upierdliwe pionowe koleczka strzelily focha i jedno sie kreci w kolo a drugie staje w pol drogi oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.