Skocz do zawartości

Wymiana altka -> odkręcanie łapy


woj76

Rekomendowane odpowiedzi

> I tak wyjdzie w praniu, ale jakbym wiedział za wczasu będzie mi łatwiej: da się wyjąć alternator w

> CCSie bez ruszania łapy?

jak sie da w 1.2 16v to i w ccs sie da ok.gif

mnie to zajelo jakies 45min. Zas wlozenie 2,5h, kilka browarow i sporo ch**** grinser006.gif

klik klik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I tak wyjdzie w praniu, ale jakbym wiedział za wczasu będzie mi łatwiej: da się wyjąć alternator w

> CCSie bez ruszania łapy?

zależy jak długa śruba jest, czasami wyjdzie pod kątem, a czasami zaklinuje się i trzeba łapę odkręcić i poluzować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zależy jak długa śruba jest, czasami wyjdzie pod kątem, a czasami zaklinuje się i trzeba łapę

> odkręcić i poluzować

No i tu jest pies pogrzebany chyba, bo nie wiem czy nie zaminiłem dolnej śruby z górną przy montażu silnika.

Ale widzię z zapodanego linka, że powinno to się dać zrobić bez odkręcania głównej śruby od łapy, a głównie o to mi chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No i tu jest pies pogrzebany chyba, bo nie wiem czy nie zaminiłem dolnej śruby z górną przy montażu

> silnika.

> Ale widzię z zapodanego linka, że powinno to się dać zrobić bez odkręcania głównej śruby od łapy, a

> głównie o to mi chodzi.

mówisz o tej pionowej co przykręca się łapę do podłużnicy, raczej powinno się dać odsunąć silnik od łapy po jej odkręceniu, nie trzeba tego zdejmować, tam brakuje 3 -4 mm żeby ta śruba wyszła

od razu jak będą problemy proponuje spiłować śrubę żeby była krótsza i nie mieć problemu z przykręceniem tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mówisz o tej pionowej co przykręca się łapę do podłużnicy, raczej powinno się dać odsunąć silnik od

> łapy po jej odkręceniu, nie trzeba tego zdejmować, tam brakuje 3 -4 mm żeby ta śruba wyszła

> od razu jak będą problemy proponuje spiłować śrubę żeby była krótsza i nie mieć problemu z

> przykręceniem tego

dokładnie przerabiałem to 2 tygodnie temu przy wymianie łożysk w altku. byl problem z ta jedna srubą przy łapie ale dalo rade, potem jak Hubert pisze zeszlifowałem ją i wsadziłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dokładnie przerabiałem to 2 tygodnie temu przy wymianie łożysk w altku. byl problem z ta jedna

> srubą przy łapie ale dalo rade, potem jak Hubert pisze zeszlifowałem ją i wsadziłem

To teraz mówisz, że masz kłopoty z prądem, to coś żeś tam nabroił...

Chyba i tak będę musiał pójść po całości i łapę też wymienić, należy jej się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.