Skocz do zawartości

Tacho 1324


coenmz

Rekomendowane odpowiedzi

Dostalem grata z tachografem. Niestety, cos z nim chyba nie tak bo czas na wyswietlaczu mruga a przy przebiegu jest wykrzyknik.

Autem jezdze tylko ja (a dokladniej to nie ionteresuje mnie co robi drugi kierowca jezdzacy gdy ja spie).

Jak to diabelstwo sie obsluguje zeby wlasciwie rysowalo?

A moze wystarczy po prostu wypelnic tarcze, wlozyc w maszynke a po pracy wyjac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dostalem grata z tachografem. Niestety, cos z nim chyba nie tak bo czas na wyswietlaczu mruga a

> przy przebiegu jest wykrzyknik.

> Autem jezdze tylko ja (a dokladniej to nie ionteresuje mnie co robi drugi kierowca jezdzacy gdy ja

> spie).

> Jak to diabelstwo sie obsluguje zeby wlasciwie rysowalo?

> A moze wystarczy po prostu wypelnic tarcze, wlozyc w maszynke a po pracy wyjac?

wyciagnij tarczki i wsun szuflade sie przewinie wkladasz tarczki i jazda!! cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dostalem grata z tachografem. Niestety, cos z nim chyba nie tak bo czas na wyswietlaczu mruga a

> przy przebiegu jest wykrzyknik.

> Autem jezdze tylko ja (a dokladniej to nie ionteresuje mnie co robi drugi kierowca jezdzacy gdy ja

> spie).

> Jak to diabelstwo sie obsluguje zeby wlasciwie rysowalo?

> A moze wystarczy po prostu wypelnic tarcze, wlozyc w maszynke a po pracy wyjac?

Koledzy Ci wszystko napisali. Dodam od siebie, że może się tak stać jak auto trochę postało albo ma słabe aku i przy starcie napięcie bardzo spada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dokladnie tak, musi byc bez tarczek aby np ustawic czas

No ok, a po co jest druga tarcza? pytam bo autem w sumie jezdze tylko ja. Tacho jest w aucie wiec niestety musze go uzywac. Nie chce zeby mnie walneli na pare dych jak cos zrobie zle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No ok, a po co jest druga tarcza? pytam bo autem w sumie jezdze tylko ja. Tacho jest w aucie wiec

> niestety musze go uzywac. Nie chce zeby mnie walneli na pare dych jak cos zrobie zle.

tacho na podwujna obsade czyli dwoje prowadzacych kierowcow, drugiej niemusisz uzywac, mozesz jedynie wsadzic pusta przekreslona tarczke, ktos mi kiedys opowiadal ze ponoc cos sie psuje jak szuflada jest zamknieta bez tarczy podczas jazdy ... ot jakas taka historia ale ile w tym prawdy to ja niewiem, ja tak mam zrobione w 2540

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tacho na podwujna obsade czyli dwoje prowadzacych kierowcow, drugiej niemusisz uzywac, mozesz

> jedynie wsadzic pusta przekreslona tarczke, ktos mi kiedys opowiadal ze ponoc cos sie psuje

> jak szuflada jest zamknieta bez tarczy podczas jazdy ... ot jakas taka historia ale ile w tym

> prawdy to ja niewiem, ja tak mam zrobione w 2540

I rozumiem, ze po prostu przed jazda wypisuje nowa tarcze (sobie) wkladam i jade. Po jezdzie wyjmuje, spisuje reszte i ide do domu?

Jak sie przelacza miedzy pierwszym i drugim kierowca? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I rozumiem, ze po prostu przed jazda wypisuje nowa tarcze (sobie) wkladam i jade. Po jezdzie

> wyjmuje, spisuje reszte i ide do domu?

> Jak sie przelacza miedzy pierwszym i drugim kierowca?

na postoju, patrzac na szuflade - po lewej stronie masz dwa przyciski "1" - to jest kierowca pierwszy i do wyciagania tarczki, i analogicznie po prawej stronie jest przycisk "2" - kierowca drugi. Jesli jedziesz na "1" to zatrzymujesz pojazd wciskasz "2" i gitara pedalujesz dalej, w tacho musza wtedy byc wlozone dwie tarcze, szerokosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na postoju, patrzac na szuflade - po lewej stronie masz dwa przyciski "1" - to jest kierowca

> pierwszy i do wyciagania tarczki, i analogicznie po prawej stronie jest przycisk "2" -

> kierowca drugi. Jesli jedziesz na "1" to zatrzymujesz pojazd wciskasz "2" i gitara pedalujesz

> dalej, w tacho musza wtedy byc wlozone dwie tarcze, szerokosci

ok, dzieki wielkie 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na postoju, patrzac na szuflade - po lewej stronie masz dwa przyciski "1" - to jest kierowca

> pierwszy i do wyciagania tarczki, i analogicznie po prawej stronie jest przycisk "2" -

> kierowca drugi. Jesli jedziesz na "1" to zatrzymujesz pojazd wciskasz "2" i gitara pedalujesz

> dalej, w tacho musza wtedy byc wlozone dwie tarcze, szerokosci

Co prawda pewien teraz nie jestem bo nie widzę tacho ale jedynką albo dwójką to się tylko wybiera czynność (pauza, praca, jazda, dyspo) a jak zmienia się kierowca to tarczkę trzeba przełożyć na wierzch

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co prawda pewien teraz nie jestem bo nie widzę tacho ale jedynką albo dwójką to się tylko wybiera

> czynność (pauza, praca, jazda, dyspo) a jak zmienia się kierowca to tarczkę trzeba przełożyć

> na wierzch

leeee niezabardzo mi sie to widzi bo musisz otworzuc szuflade i z tego juz musisz sie tlumaczyc na tarczce zaraz to wyjdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> leeee niezabardzo mi sie to widzi bo musisz otworzuc szuflade i z tego juz musisz sie tlumaczyc na

> tarczce zaraz to wyjdzie

Nawet w cyfrowych jak kierowcy się przesiadają to muszą karty zamienić. Tacho analogowe ma tylko igiełki do jednej tarczki. Na drugiej rysuje tylko kreskę. Nie ma możliwości, żeby bez otwarcia tacha zamienić kierowców. A jedynka i dwójka tak jak mówiłem; przełączasz tryb pracy. Za samo otwarcie tachografu nikt Ci nie zwróci uwagi. Sam często otwieram i spoglądam sobie ile już wyjechałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> leeee niezabardzo mi sie to widzi bo musisz otworzuc szuflade i z tego juz musisz sie tlumaczyc na

> tarczce zaraz to wyjdzie

pierdoły gadasz. zmieniajac sie kierownicą zmieniasz tez tarczke kierowcy bo dolna nie rysuje jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nawet w cyfrowych jak kierowcy się przesiadają to muszą karty zamienić. Tacho analogowe ma tylko

> igiełki do jednej tarczki. Na drugiej rysuje tylko kreskę. Nie ma możliwości, żeby bez

> otwarcia tacha zamienić kierowców. A jedynka i dwójka tak jak mówiłem; przełączasz tryb pracy.

> Za samo otwarcie tachografu nikt Ci nie zwróci uwagi. Sam często otwieram i spoglądam sobie

> ile już wyjechałem.

ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pierdoły gadasz. zmieniajac sie kierownicą zmieniasz tez tarczke kierowcy bo dolna nie rysuje

> jazdy

mozliwe, ja nigdy niebylem na podwojnej obsadzie i niewiem jak sie to odbywa wiec mozliwe ze tak jest .... zwracam wszelkie honory zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> leeee niezabardzo mi sie to widzi bo musisz otworzuc szuflade i z tego juz musisz sie tlumaczyc na

> tarczce zaraz to wyjdzie

musisz ją przełożyć, nie ma innej możliwości, z kartami tak samo jest też zawsze trzeba wrzucić w "1" tego kierowce co aktualnie jedzie bo "2" rysuje tylko pauze i oczekiwanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.