LMV Napisano 24 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2005 W naszym C-Maxie firmowym (rocznik 2004, kupiony w 2005) 47000 km przebiegu wymieniano jakieś rury między turbosprężarką a intercoolerem. Od maja bowiem widać było krople oleju pod samochodem, gdy się np. odjechało z parkingu Tymczasem okazało się, że ... jest (od nowości) poważna nieszczelność w głowicy!!! Ostatnio wycieki się powiększały Całe szczęście auto jest na gwarancji i już panowie z ASO się tym zajęli. Ale jak na Forda to Ford dał ciała z tą głowicą PS. dodam że chodzi o silnik 1,6 TDCi 109KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
docencik Napisano 24 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2005 to nie jest fordowski silnik tylko od bełgota. ford rzeczywiście dał ciala ale biorąc ten silnik od francuzów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LMV Napisano 30 Listopada 2005 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2005 No i już trzeci tydzień autko stoi w serwisie i nic. Panowie ciągle najzwyczajniej w świecie ignorują moje prośby o kontakt telefoniczny i informowanie o postępie prac. Krótko mówiąc - ASO to zło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2005 > No i już trzeci tydzień autko stoi w serwisie i nic. > Panowie ciągle najzwyczajniej w świecie ignorują moje prośby o > kontakt telefoniczny i informowanie o postępie prac. > Krótko mówiąc - ASO to zło. Który to serwis?? Bo mam pewne podejrzenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karex Napisano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2005 > No i już trzeci tydzień autko stoi w serwisie i nic. > Panowie ciągle najzwyczajniej w świecie ignorują moje prośby o > kontakt telefoniczny i informowanie o postępie prac. > Krótko mówiąc - ASO to zło. Wyślij maila do Ford Polska, albo nawet list polecony, że żądasz wyjaśnienia całej sytuacji i olewania przez ASO. A jeżeli Ci się chce to poszukaj w necie namiarów na "spółkę matkę" i wyślij krótkiego maila po ang z płaczem jak to takie a takie ASO w Polsce traktuje bele jak klientów i jak na tym cierpi wizerunek Forda. Napisz w nim również, że firma w której pracujesz chciała zakupić jeszcze np 3 Focusy ale niestety arogancki serwis spowodował, że chyba wygra Opel. A na przyszłość zorientuj się gdzieś jak wygląda sprawa rękojmii (ponieważ zakup był na firmę to obowiązuje rękojmia 12 m-cy, gdyby był zakup na os. fizyczną to niezgodność z umową 24 m-ce). W normalnym przypadku jeżeli chodzi o rękojmię to mają czas na ustosunkowanie się w ciągu 14 dni, w przeciwnym wypadku wymiana przedmiotu lub zwrot kasy. Ale to musisz się dokładnie podpytać, najlepiej niech firma z funduszu reklamowego kupi dużą bombonierę albo kawę i idź do kobiet w jakiejś federacji konsumentów. A swoją drogą to pewnie nie nadchodzi jakaś część z magazynu i nie odpowiadają na monity żeby zje...ów nie wysłuchiwać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.