marcin Napisano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2010 Już miałem się okazję żalić, ale teraz przyszedł czas na podsumowania. Kupilem okazyjnie. Sprowadzony z Niemiec. Zdarzało sie, ze jak mocniej depnalem, wyskakiwala "sprezynka" i auto wchodzilo w tryb awaryjny. Sprzedajacy tego nie ukrywal, odpowiednio cene opuscil twierdzac, ze leje ktorys wtryskiwacz, bo dodatkowo na zimno przy odpaleniu dymi lekko na niebiesko plus nierowno chodzi. Znalazlem magika, co podlaczyl do kompa, skasowal blad (cos o wysokim cisnieniu paliwa) i podal werdykt: Walniety zawor wysokiego cisnienia na pompie. Koszt - czyszczenie ukladu wysokiego cisnienia ultradzwiekami (150pln), wymiana filtra paliwa(nie wiem ile) plus najtaniej znaleziony uzywany zawor (680pln) - 1000pln i bedzie git (juz pokrotce o tym pisalem). Acha - za podlaczenie do kompa skasowal 50 pln. Jakos nie uwierzylem, pojechalem "sprawdzic sprawdzone". Inny gosc podlaczyl komputer, skasowal bledy, mnie na 50 pln i powiedzial prawie to samo co poprzednik, ale bez wyroku, zaproponowal "probe przelewowa", przy okazji podmieni te wszystkie czujniki/zawory, bo ma taki sam silnik ze starego mondeo. Zrobilismy probe i wyszlo ze faktycznie jeden z wtryskow leje. Wynik wyszedl: wtrysk 1- 3,5ml, wtrysk 2-5ml, wtrysk 3-3,5ml, wtrysk 4- 3,55ml. Silnika nie znalazl, ale wymontowal czujniki/zawory, przedmuchal powietrzem, popukal bo jeden (ten wlasnie od wysokiego cisnienia) byl zatarty i...... auto nie odpalilo. Padl wlasnie ten tyle razy tu wymieniany zawor wysokiego cisnienia. Wiem, bo zalatwil na podmianke inny i auto odpalilo. Chodzil zdecydowanie lepiej (lepiej sie wkrecal i przy wiekszym obciazeniu i predkosci wchodzil w "awarie") ale przy okazji pojawilo sie terkotanie. To ten wtrysk z 2 cylindra. Co ciekawe, zalatwil NOWY zawor za 440 pln (ale ze to nie to, wiec odpuscil). Auto stalo 4 dni na warsztacie (bo zawor trzeba bylo oddac) w koncu oddal, "wywala" sie tak jak wczesniej (choc co dziwne jak go przeciagne na polsprzegle to umie pokazac swe walory) klekocze non stop. Do tego dzis wywalilo "sprezynke" i wylacz/wlacz juz nie dziala. Mruga caly czas. Mam metlik. Mozna jezdzic z wywalonym bledem?? Rzeczywiscie wtryskiwacz ktory leje tyle moze szkod narobic?? Jak przejrzalem internet, to sie za glowe zlapalem... Acha.. Caly czas chodzi mi klima chyba, choc wylaczona... Edit: dzis nie chcial odpalic... Meczylem go dobre 5 minut. Zachowywal sie dokladnie tak samo, jak mialem walniety regulatro cisnienia opisany tu wyzej. Kopcil przy tym jak Autosan. W koncu jak odpalil - nierowna praca i strraszny klekot. Zagrzal sie, w miare ucichl i odpala juz bez problemow... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2010 > Mam metlik. Mozna jezdzic z wywalonym bledem?? Rzeczywiscie wtryskiwacz ktory leje tyle moze szkod > narobic?? Lejący wtrysk w A6 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2010 > Caly czas chodzi mi klima chyba, choc wylaczona... Masz nawiew na szybe ustawiony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin Napisano 19 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2010 > Masz nawiew na szybe ustawiony? Ano... Na przednia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2010 to zmień kierunek nawiewu a klima sama się wyłączy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2010 tam jeszcze czujnik polożenia wałka rozrządu lubiał świrować i wywalać sprężynki, ale to by wyszło na kompie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2010 > tam jeszcze czujnik polożenia wałka rozrządu lubiał świrować i wywalać sprężynki, ale to by wyszło > na kompie. nie takie objawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2010 > to zmień kierunek nawiewu a klima sama się wyłączy... niekoniecznie, marcin nie napisal jaki ma model mdo jak to przedlift 01-03 to mozliwe, ze ma ten nieszczesny panel sterowania klimy, z ktorym zawsze sa jakies jazdy - jak tak to wlacz i wylacz AC a wiatraki i klima sie wylaczy ale tu niech sie wlasciciel wypowie co do tdci - niech je pieklo pochlonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin Napisano 20 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2010 > niekoniecznie, marcin nie napisal jaki ma model mdo 2.0 tdci 2002 rocznik > jak to przedlift 01-03 to mozliwe, ze ma ten nieszczesny panel sterowania klimy, z ktorym zawsze sa > jakies jazdy - jak tak to wlacz i wylacz AC a wiatraki i klima sie wylaczy A muszeprzetestowac > ale tu niech sie wlasciciel wypowie > co do tdci - niech je pieklo pochlonie Amen... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin Napisano 20 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2010 > to zmień kierunek nawiewu a klima sama się wyłączy... Nie-e... to nie dziala. Malo tego, jak mam wylaczony nawiew wogole, wentyl tez chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2010 a ten guzik "na szybe" masz kolotu zoltego czy tak jak reszta biale? jak zolty to trzeba przyczyny szukac gdzie indziej, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2010 > Nie-e... to nie dziala. Malo tego, jak mam wylaczony nawiew wogole, wentyl tez chodzi... jak juz wykluczysz blad panelu to sprawdzic by nalezalo czujnik temperatury, ewentualnie problem z PCM-e Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin Napisano 20 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2010 > a ten guzik "na szybe" masz kolotu zoltego czy tak jak reszta biale? > jak zolty to trzeba przyczyny szukac gdzie indziej, troszku nie kumam...?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedna_brew Napisano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2010 > co do tdci - niech je pieklo pochlonie disel to zuooooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2010 > troszku nie kumam...?? na panelu klimatronika, po prawej stronie masz guziki od ustawiania kierunku nawiewu - na nogi, gebe, w gore a na godzinie 12 przycisk ustawiajacy nadmuch na szybe, szybkie osuszanie czy jaka on tam ma funkcje pytam wlasnie o ten przycisk, bo po nim mozna poznac jaki masz sterownik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2010 > co do tdci - niech je pieklo pochlonie za jakies 2 lata. Wczesniej wolalbym nie... jeszcze chce troche pojezdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin Napisano 20 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2010 Aaaa... To ja nie zalapalem, bo nie mam klimatronika.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2010 > za jakies 2 lata. Wczesniej wolalbym nie... jeszcze chce troche pojezdzic Ja też, ja tez! Jeszcze trochę ponad 1,5 roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.