snoopi_lubin Napisano 29 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2010 > przeciez GSR to naked wiem wiem, chcialbym sie przejechac wlasnie takim mocniejszym naked-em i porownac ze scigaczem, bardziej mi sie wizualnie podoba naked ale moze na scigaczu lepiej bede sie czul. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2010 > to tak jak po przesiadce z simsona na Mz tez pamietam ze moto mi chcialo uciec z pod tylka > jedank bym wolal bardziej liniowa moc niz strzal w plecy. Oczywiscie wiem ze tego sie nieda > uniknac bo kazdy moto w jakis sposob musi ta moc oddac. Jak chcesz liniowo to właśnie V litrowe tak odda moc Choć w większości tych motocykli tej mocy będzie tyle że osoba bez doświadczenia może się przeliczyć. Ale takie narowiste 600 do nauki też są bardzo fajne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miki1406 Napisano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2010 > Jak chcesz liniowo to właśnie V litrowe tak odda moc > Choć w większości tych motocykli tej mocy będzie tyle że osoba bez doświadczenia może się > przeliczyć. > Ale takie narowiste 600 do nauki też są bardzo fajne Litrowe V oddaje liniowo moc?? Jeździłeś kiedyś TLR'em albo VTRem hehe... Jak już złapie max mocy to potem liniowo, ale na początku obrotów ktoś kto lubi przypałować może zgubić moto... Sam śmigam 900RR, ale TLR zrobił na mnie piorunujące wrażenie. Szatan nie moto... V4 fajnie oddaje moc. Polecam VFR800 - piec trudny do zabicia, no i po 200km plecy nie odpadają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2010 > Litrowe V oddaje liniowo moc?? Jeździłeś kiedyś TLR'em albo VTRem hehe... Jak już złapie max mocy > to potem liniowo, ale na początku obrotów ktoś kto lubi przypałować może zgubić moto... > Sam śmigam 900RR, ale TLR zrobił na mnie piorunujące wrażenie. Szatan nie moto... > V4 fajnie oddaje moc. Polecam VFR800 - piec trudny do zabicia, no i po 200km plecy nie odpadają VFR jest super ... jego cena juz mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miki1406 Napisano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2010 > VFR jest super ... jego cena juz mniej Brat handluje i serwisuje moto. Wczoraj kupił VFR800FI z 1998roku za 5300zł i przyjechał nim 190km do domu. Zero problemów. Jedyny minus? Lakierowane owiewki. Zbiornik w oryginale. Ale rozbieraliśmy ją i nie klejona była. Nie widać śladów konkretnej gleby. 5300zł drogo?? Trzeba sobie uchodzić fajne moto tanio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2010 > Brat handluje i serwisuje moto. Wczoraj kupił VFR800FI z 1998roku za 5300zł i przyjechał nim 190km > do domu. Zero problemów. Jedyny minus? Lakierowane owiewki. Zbiornik w oryginale. Ale > rozbieraliśmy ją i nie klejona była. Nie widać śladów konkretnej gleby. > 5300zł drogo?? Trzeba sobie uchodzić fajne moto tanio ja mowie o cenie nowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woodyrg Napisano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2010 Od dwóch sezonów latam SV 650 N. Tak się składa że V-łeczki potrafią zaskoczyć nawet doświadczonego motocyklistę (mam na myśli te słabsze koniki 650) a lytrze już nie wspomnę. Na temat innych koników nie będę się wypowiadać ale jeśli chodzi Ci po głowie SV to tylko 650 jak na początek. No i naked, opór powietrza uczy pokory No i ten dźwięk!!! Kto ma ten wie Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 > Litrowe V oddaje liniowo moc?? Chodzi o to że oddaje moc bardziej liniowo niż np 600 a to że tej mocy jest więcej to inna sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 > SV650 > No i ten dźwięk!!! Kto ma ten wie Jeździłem dużo SV i jedyny dźwięk przy oryginalnych wydechach to zasysanie powietrza (niezbyt ładny). Pozycja skulonego kota, wieje za kołnierz Fakt, dość mocno hamuje silnikiem, ale na suchym nie ma z tym problemu. Amator (taki jak ja ) nie da rady poderwać jej z gazu na koło . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woodyrg Napisano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 Amator (taki jak ja ) nie > da rady poderwać jej z gazu na koło . Widocznie naprawdę z Ciebie amator (mimo tak "wspaniałego opisu"). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.