tom_ek85 Napisano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 Witam. Dotąd cieszyłem się bezawaryjnością Palio. Niestety pojawił się poważny problem. Po dodaniu gazu (w szczególności po zmianie biegu) ściąga auto w lewo, po odjęciu gazu - w prawo. Najbardziej dokuczliwe jest to podczas przyspieszania gdy silnik ma obroty ok 3-4 tys, wtedy czuć lekkie szarpnięcie samochodem. Co może być powodem takiego zachowanie auta?? dot. Patio 1.2 8V (75 HL) z 2001 r za pomoc z góry dziękuje pozdrawiam tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 zawieszenie tył?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olekk Napisano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 > zawieszenie tył?? Albo przód, końcówki drążków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rexio Napisano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 > Albo przód, końcówki drążków? albo zbieżność. Wówczas możesz czuć to na kierownicy jak dodajesz gazu lub hamujesz to kierownica też ucieka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom_ek85 Napisano 31 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 > albo zbieżność. Wówczas możesz czuć to na kierownicy jak dodajesz gazu lub hamujesz to kierownica > też ucieka. wydaje mi się że to nie drążki (były by jakieś luzy, problemy ze skręcaniem), zbieżność na wiosnę sprawdzana, była OK (no właśnie była ... ale czy jest nadal ?? ) obstawiam łożysko lub przegub - ogólnie coś z napędu (??), ale nie wiem czy dobrze trafiam. Pogoda nie dopisuje by to sprawdzić choć dobrym pomysłem jest też, że to wina tylnego zawiasu... (wiosną wymieniałem tam łożysko z belki), ale reszta była ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rexio Napisano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 > wydaje mi się że to nie drążki (były by jakieś luzy, problemy ze skręcaniem), zbieżność na wiosnę > sprawdzana, była OK (no właśnie była ... ale czy jest nadal ?? ) > obstawiam łożysko lub przegub - ogólnie coś z napędu (??), ale nie wiem czy dobrze trafiam. Pogoda > nie dopisuje by to sprawdzić > choć dobrym pomysłem jest też, że to wina tylnego zawiasu... (wiosną wymieniałem tam łożysko z > belki), ale reszta była ok a cisnienie w kołach, to podstawa wkońcu może hamulec któregoś koła trzyma też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxy999 Napisano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 > a cisnienie w kołach, to podstawa wkońcu > może hamulec któregoś koła trzyma też albo zaczyna się sypać mechanizm różnicowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 > albo zaczyna się sypać mechanizm różnicowy ...lub całe auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxy999 Napisano 1 Września 2010 Udostępnij Napisano 1 Września 2010 > ...lub całe auto moje powoli tak ale nie oddam bestii bez walki ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom_ek85 Napisano 1 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2010 > a cisnienie w kołach, to podstawa wkońcu > może hamulec któregoś koła trzyma też ciśnienie i hamulce są ok.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom_ek85 Napisano 1 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2010 > albo zaczyna się sypać mechanizm różnicowy jak to sprawdzić?? Na zakrętach (nawet przy ruszaniu z maksymalnym skrętem) nic nie strzela, nie grzechocze.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom_ek85 Napisano 1 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2010 > ...lub całe auto no no no.... oby nie ...nawet 100 tys km nie przebył fiacik.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxy999 Napisano 1 Września 2010 Udostępnij Napisano 1 Września 2010 > jak to sprawdzić?? > Na zakrętach (nawet przy ruszaniu z maksymalnym skrętem) nic nie strzela, nie grzechocze.... nie musi strzelać... wystarczy że lekko szarpie weź stań gdzieś na piaszczystym podłożu skręć z całej siły koła w jedną strone i ruszaj... jak szarpie lekko i tak jak by zrywa przyczepność jedno koło czyli blokuje się mechanizm i kręcą się oba koła to mechanizm różnicowy... dopiero później będzie strzelać i pykać jak się wszystko całkiem w mak rozsypie... sprawdzone na własnej skórze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
santek Napisano 3 Września 2010 Udostępnij Napisano 3 Września 2010 Mialem ten sam problem w Palio i VW T4. Pomogla wymiana koncowek drazkow. Pozdrawiam Santek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom_ek85 Napisano 14 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2010 witam problem zdiagnozowany i usunięty wymieniłem tuleje w wahaczu po prawje stronie i końcówkę drążka pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 14 Września 2010 Udostępnij Napisano 14 Września 2010 > Witam. > Dotąd cieszyłem się bezawaryjnością Palio. > Niestety pojawił się poważny problem. Po dodaniu gazu (w szczególności po zmianie biegu) ściąga > auto w lewo, po odjęciu gazu - w prawo. Najbardziej dokuczliwe jest to podczas przyspieszania > gdy silnik ma obroty ok 3-4 tys, wtedy czuć lekkie szarpnięcie samochodem. > Co może być powodem takiego zachowanie auta?? > dot. Patio 1.2 8V (75 HL) z 2001 r > za pomoc z góry dziękuje > pozdrawiam > tomek Sworzeń wahacza z przodu lub końcówka drążka kierowniczego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARCYK1 Napisano 14 Września 2010 Udostępnij Napisano 14 Września 2010 stawiam na 99% na maglownicę potem na 0,5 % końcówki drążków i kolejne 0,5 % łożyska w zwrotnicach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 14 Września 2010 Udostępnij Napisano 14 Września 2010 > witam > problem zdiagnozowany i usunięty > wymieniłem tuleje w wahaczu po prawje stronie i końcówkę drążka > pozdrawiam czytajcie temat do konca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rexio Napisano 15 Września 2010 Udostępnij Napisano 15 Września 2010 > czytajcie temat do konca teraz jak napisał co było to każdy będzie swoją diagnoze stawiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olekk Napisano 15 Września 2010 Udostępnij Napisano 15 Września 2010 > teraz jak napisał co było to każdy będzie swoją diagnoze stawiać Na końcówki drążków stawiałem na początku odpowiadających. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 15 Września 2010 Udostępnij Napisano 15 Września 2010 > teraz jak napisał co było to każdy będzie swoją diagnoze stawiać No nie doczytałem do końca Ale jak przeczytałem to się setnie ubawiłem pomysłowością niektórych speców Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaki163 Napisano 15 Września 2010 Udostępnij Napisano 15 Września 2010 > No nie doczytałem do końca Ale jak przeczytałem to się setnie ubawiłem pomysłowością niektórych > speców Bo na ak to same spece są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.