tuha Napisano 1 Września 2010 Udostępnij Napisano 1 Września 2010 jakie powinny byc obroty na jalowymbiegu gdy cieplym i zimnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 1 Września 2010 Udostępnij Napisano 1 Września 2010 gdy zimny, to troche ponad 1k rpm gdy ciepły to koło 800 rpm mniej więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tuha Napisano 1 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2010 na zimnym mi skacze na 2tys na cieplym okolo 1000-1200 czyli troche za duzo.. lewego powietrza raczej nie bierze(dolot rozkrecany czyszczony krokowiec) co jeszcze sprawdzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 1 Września 2010 Udostępnij Napisano 1 Września 2010 > na zimnym mi skacze na 2tys na cieplym okolo 1000-1200 czyli troche za duzo.. lewego powietrza > raczej nie bierze(dolot rozkrecany czyszczony krokowiec) co jeszcze sprawdzic? Krokowiec to włóż może drugi.. 16V z rana też mi szaleje i potrafi zgasnąć. Ale deko sie przejade i już potem trzyma mi niecałe 900. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tuha Napisano 1 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2010 krokowiec mam zespolozny z przepustnica niestety, no mi dopeiro jak sie mocno nagrzeje obroty spadaja.do 1000+-200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hexen Napisano 1 Września 2010 Udostępnij Napisano 1 Września 2010 > na zimnym mi skacze na 2tys na cieplym okolo 1000-1200 czyli troche za duzo.. lewego powietrza > raczej nie bierze(dolot rozkrecany czyszczony krokowiec) co jeszcze sprawdzic? u mnie jest podobnie na zimnym trzyma w granicy 1500-1800 i strasznie tyrkoli jak sie nagrzeje to spada do ok 1000 i przestaje tyrkolic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hellfire Napisano 1 Września 2010 Udostępnij Napisano 1 Września 2010 > na zimnym mi skacze na 2tys na cieplym okolo 1000-1200 czyli troche za duzo.. lewego powietrza > raczej nie bierze(dolot rozkrecany czyszczony krokowiec) co jeszcze sprawdzic? Podłącz go do komputera i sprawdź jak zmienia się parametr docelowych obrotów silnika. Jeżeli te docelowe obroty są tak wysoko to sprawdź jaką temperaturę wskazują termometry IAT i temperatury powietrza. Jeżeli docelowe obroty są nisko, a mimo to obroty są wysokie, sprawdź czy przepustnica się szczelnie zamyka, a następnie sprawdź silnik krokowy (na początek wyczyść, potem ewentualnie podmień). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.