kosma Napisano 1 Września 2010 Udostępnij Napisano 1 Września 2010 Witam Zauważyłem dzisiaj dziwną rzecz. Podczas przyspieszania tak do 4 tys. obrotów przy zmianie biegów obroty jakby na moment zawieszały sie po puszczeniu gazu. Nie jeździłem do tej pory Pandą, ale w Punciaku z tym motorkiem tak sie nie dzieje. Znalazłem w szukajce ten sam problem kol. Anonimusa, ale nikt mu nie odpowiedział Mam się bać, czy to może być jakaś bzdurka typu czyszczenie przepustnicy To był pierwszy problem. Drugi to ta Panda ................nie jedzie. W porównaniu z Punciakiem to ma raczej muła. A myslałem że powinna być ciut szybsza. Podczas przyspieszania z lekko docisnientym gazem przyspiesza .... normalnie. Ale depnięcie do dechy nie wywołuje reakcji (może poza zmienionym lekko dźwiekiem). Normalne to ? I żeby nie było że się cudów spodziewam po 60 ps-ach. Poprostu porównuje z Puntem ll i troszkę jestem zawiedziony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 1 Września 2010 Udostępnij Napisano 1 Września 2010 > Witam > Zauważyłem dzisiaj dziwną rzecz. Podczas przyspieszania tak do 4 tys. obrotów przy zmianie biegów > obroty jakby na moment zawieszały sie po puszczeniu gazu. Nie jeździłem do tej pory Pandą, ale > w Punciaku z tym motorkiem tak sie nie dzieje. > Znalazłem w szukajce ten sam problem kol. Anonimusa, ale nikt mu nie odpowiedział > Mam się bać, czy to może być jakaś bzdurka typu czyszczenie przepustnicy > To był pierwszy problem. Drugi to ta Panda ................nie jedzie. > W porównaniu z Punciakiem to ma raczej muła. A myslałem że powinna być ciut szybsza. Podczas > przyspieszania z lekko docisnientym gazem przyspiesza .... normalnie. Ale depnięcie do dechy > nie wywołuje reakcji (może poza zmienionym lekko dźwiekiem). Normalne to ? > I żeby nie było że się cudów spodziewam po 60 ps-ach. Poprostu porównuje z Puntem ll i troszkę > jestem zawiedziony Po primo depnij na rozgrzanym silniku kilka razy do odcinki paliwa, przegoń auto trochę chociaż parę km. Po secundo nie wiem jak jest w 1.2 , chodzi o pedał gazu . W1.1 jest linka a w 1.2 jest potencjometr chyba. Trza by było szukać tu przyczyny. Zakładam że LPG niet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tottoto Napisano 1 Września 2010 Udostępnij Napisano 1 Września 2010 > Poprostu porównuje z Puntem ll i troszkę > jestem zawiedziony tak to z kioskami bywa jeżdżę co jakiś czas punto II 1,2 8v i imho panda minimalnie szybciej jedzie do jakiś 80km/h pow. tej prędkości na 4 biegu punto wydaje się delikatnie lepiej przyśpieszać. no i lepiej się zachowuje pow. 100 km/h. Ale to różnice subiektywne... W pandzie inaczej zestrojona skrzynia jest, nie wiem jaka jest różnica w masie ale musi być na korzyść pandy np od 3 biegu przyśpiesza lepiej od tych 1,5tys obrotów, punto nie za bardzo chce. Depnięcie w obu silnikach nie daje efektu no może w zakresie 3 tys. do 4 tys. i 2 biegu (od ok. 40 do 60), na 3 już jest gorzej. 4 bieg to dramat. na 5 przy 3tys. obrotów wskazówka prędkościomierza praktycznie stoi w miejscu. Rozpędzenie się do ok. 130 km (ok. 4 tys. obrotow na 5 biegu) trwa wieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 1 Września 2010 Udostępnij Napisano 1 Września 2010 ostatnio ważyłem swoje 1.1 bez kierowcy i prawie pustym bakiem 940 kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tottoto Napisano 1 Września 2010 Udostępnij Napisano 1 Września 2010 > ostatnio ważyłem swoje 1.1 bez kierowcy i prawie pustym bakiem 940 kg wg instrukcji: Masa bez obciążenia (z wszystkimi płynami, zbiornikiem paliwa napełnionym w 90% i bez opcji) 1.1 - 840; 1.2 - 860;1.3 Multijet - 935 co Ty masz tam za opcje 940+25 litrów - 840 = 125kg???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 1 Września 2010 Udostępnij Napisano 1 Września 2010 Większość samochodów ma zaniżoną masę nawet o 20%- auto nie ma prawie żadnych opcji - ważyłem na wadze gdzie prowadzą sprzedaż opału- tak wyszło- podobny wynik mam z SKP - tam razem z diagnostą wyszło 1020 kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosma Napisano 2 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2010 > Po primo depnij na rozgrzanym silniku kilka razy do odcinki paliwa, przegoń auto trochę chociaż > parę km. Fakt. Trzeba będzie spróbować, bo może być zamulony. Jak go kupowałem, komp pokazywał średnie spalanie 5.2 l/100. Ja przy normalnej jeździe nie schodzę poniżej 5.6. Muszę jej dać w palnik > Zakładam że LPG niet. LPG nie ma i raczej nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosma Napisano 2 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2010 > tak to z kioskami bywa > Depnięcie w obu silnikach nie daje efektu no może w zakresie 3 tys. do 4 tys. i 2 biegu (od ok. 40 > do 60), na 3 już jest gorzej. 4 bieg to dramat. na 5 przy 3tys. obrotów wskazówka > prędkościomierza praktycznie stoi w miejscu. Rozpędzenie się do ok. 130 km (ok. 4 tys. obrotow > na 5 biegu) trwa wieki. Aha. Czyli tak ma być. Szkoda, ale ważne że nic nie zepsute Tylko te wieszające się obroty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.