Skocz do zawartości

Przelewania wody po odpaleniu auta


Andy1111

Rekomendowane odpowiedzi

> Zatkane odpływy. Zajrzyj i przeczyść... to taka najbardziej idiotyczna możliwość.

myślisz, ze to może być to?

w sumie nie sprawdzałem tego, ale wg mnie gdyby nawet stała tam woda, to dlaczego po uruchomieniu auta słychac by było chlupotanie wody?

przecież tam nie ma żadnego wymuszonego obiegu ani ciśnienia

pozdraiwam i czekam na odp

PS a gdzie są te odpływy o których piszesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam

> zjawisko dotyczy fiata panda 1,2 (2005 rok i 55 tys. km)

> po odpaleniu auta słychać na podszybiu przelewanie wody - co to może być?

> dzięki za sugestie

> Andrzej

układ chłodzenia zapowietrzony, odpowietrzyć, uzupełnić płyn: 50% paraflu, 50% woda destylowana.

Jak - było na motokąciku ostatnio link

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam

> zjawisko dotyczy fiata panda 1,2 (2005 rok i 55 tys. km)

> po odpaleniu auta słychać na podszybiu przelewanie wody - co to może być?

> dzięki za sugestie

> Andrzej

Jak już misiekagus napisał mogą to być zatkane odpływy, chociaż to z reguły objawia się wlewaniem wody do kabiny przez nawiewy. Pod podszybiem masz wolną przestrzeń gdzie gromadzą się liście i wszystkim co tylko możliwe. Od strony silnika wystarczy ręką pomanewrować, by wyczuć dwa gumowe wypusty. Demontujesz je, oczyszczasz. Można też podszybie zdemontować i wtedy jest piękny dostęp.

Drugą sprawą bulgotania może być zapowietrzony układ chłodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dzięki za rade, zobacze która diagnoza była prawdziwa i dam jutro znać

zapowietrzona nagrzewnica, przerabiane w Pandzie i w dwóch egzemplarzach Punto 2 wink.gif

uważaj przy odpowietrznikach, żeby ich nie ukręcić, szczególnie tego przy nagrzewnicy sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak już misiekagus napisał mogą to być zatkane odpływy, chociaż to z reguły objawia się wlewaniem

> wody do kabiny przez nawiewy.

jakby miał słyszeć wodę wlewającą się przez te nawiewy to chyba ktoś by musiał mu jakiś szlauch tam wpiąć... hehe.gif a wody by miał po kostki wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jakby miał słyszeć wodę wlewającą się przez te nawiewy to chyba ktoś by musiał mu jakiś szlauch tam

> wpiąć... a wody by miał po kostki

Tym bardziej że autor wątku napisał ze chlupocze dopiero po odpaleniu auta. biglaugh.gif

Tylko nagrzewnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz zapowietrzony układ chłodzenia

1. zalej układ mieszanką paraflu i destylki do poziomu ok 1 cm ponad max

2. odkręcić odpowietrzacz na nagrzewnicy - lekko by nie ukręcić oraz odpowietrzacz na chłodnicy

3. jak stwierdzisz iż już nie ma bąbelków powietrza zakręcasz i samochód powinien pracowć aż co najmniej 3 krotnie włączy sie wentylator

4. całą procedurę robisz przy max włączonym ogrzewaniu wnętrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> masz zapowietrzony układ chłodzenia

> 1. zalej układ mieszanką paraflu i destylki do poziomu ok 1 cm ponad max

> 2. odkręcić odpowietrzacz na nagrzewnicy - lekko by nie ukręcić oraz odpowietrzacz na chłodnicy

> 3. jak stwierdzisz iż już nie ma bąbelków powietrza zakręcasz i samochód powinien pracowć aż co

> najmniej 3 krotnie włączy sie wentylator

> 4. całą procedurę robisz przy max włączonym ogrzewaniu wnętrza

było za mało płynu więc dolałem ale i tak zamierzam zmienić płyn na nowy

pytanie czy Prestone będzie dobry, czy zalewać paraflu ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.