mokrii Napisano 15 Września 2010 Udostępnij Napisano 15 Września 2010 czy to ma dwumasowe sprzeglo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 15 Września 2010 Udostępnij Napisano 15 Września 2010 > czy to ma dwumasowe sprzeglo ? sprzeglo dwumasowe to nie, ale kolo zamachowe tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 15 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2010 > sprzeglo dwumasowe to nie, ale kolo zamachowe tak moj blad ok wiec kolejne pytania po jakim przebiegu pada? ile kosztuje orginal a ile (jesli jest) zamiennnik najlepiej bez dwumasy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badger1 Napisano 15 Września 2010 Udostępnij Napisano 15 Września 2010 > po jakim przebiegu pada? > ile kosztuje orginal a ile (jesli jest) zamiennnik najlepiej bez dwumasy ? Nie pada, to nie VW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 15 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2010 > Nie pada, to nie VW lekkie głuche stukniecie przy zmianie biegu co moze oznaczac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 15 Września 2010 Udostępnij Napisano 15 Września 2010 > lekkie głuche stukniecie przy zmianie biegu co moze oznaczac ? podpora walu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 15 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2010 > podpora walu ile moze kosztowac ? + wymiana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 15 Września 2010 Udostępnij Napisano 15 Września 2010 > ile moze kosztowac ? + wymiana kolo 200zl pplus wymiana, to juz zalezy od warsztatu i fantazji fachowcow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 15 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2010 > kolo 200zl pplus wymiana, to juz zalezy od warsztatu i fantazji fachowcow oki to kumplowi spadnie kamien z serca............... na noge jak zacznie sprawdzac ile toto pali ale przyznam ze ogien jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 15 Września 2010 Udostępnij Napisano 15 Września 2010 > oki > to kumplowi spadnie kamien z serca............... > na noge jak zacznie sprawdzac ile toto pali > ale przyznam ze ogien jest ogien? w 2,8? co kto lubi mnie tam dobiero 3,0 podoba sie w e46 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 15 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2010 > ogien? w 2,8? co kto lubi mnie tam dobiero 3,0 podoba sie w e46 ekhm w porownaniu z tym czym do tej pory jezdzilem to moc jest ale tak szczerze, to stary swift na mega sztywnym zawiasie, leeko poprawiony dawal mi wieksza frajde zwlaszcza jak odcinal przy 8600rpm bo w tej 328 to jakos tak cicho spokojnie nuda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Warg Napisano 15 Września 2010 Udostępnij Napisano 15 Września 2010 > lekkie głuche stukniecie przy zmianie biegu co moze oznaczac ? może mogą też być wywalone tuleje mostu ... chyba że trafił na jakiegoś strucla i ma np mocowanie mostu ale to ostatnie to taki czarny scenariusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badger1 Napisano 15 Września 2010 Udostępnij Napisano 15 Września 2010 > lekkie głuche stukniecie przy zmianie biegu co moze oznaczac ? Jeśli dzieje się to tylko przy postoju z luzu na bieg (nie bieg-bieg) to TTM, ale to potwierdź w dobrym warsztacie Zasadniczo cośtam gdzieśtam wskakuje i to jest powód stuknięcia (oczywiście mogą też inne awaryjniejsze klamoty być) A coś mi się jeszcze kojarzy takie metalowo gumowe coś na wale, niech ktoś na to rzuci okiem. edyt - po ile teraz takie 2.5/2.8 chodzą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 16 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2010 > może mogą też być wywalone tuleje mostu ... ile mniej wiecej za to $ ? >chyba że trafił na jakiegoś strucla i ma np mocowanie > mostu > ale to ostatnie to taki czarny scenariusz a tu jak rozumiem to juz finansowy dramat ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 16 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2010 > Jeśli dzieje się to tylko przy postoju z luzu na bieg (nie bieg-bieg) to TTM, ale to potwierdź w > dobrym warsztacie przy kazdej zmianie biegu > > A coś mi się jeszcze kojarzy takie metalowo gumowe coś na wale, niech ktoś na to rzuci okiem. sprzedajacy wlasnie taka wersje podaje, ja tego auta od spodu nie widzialem > edyt - po ile teraz takie 2.5/2.8 chodzą ? ta konkretna 20kpln a po ile chodza to nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Warg Napisano 16 Września 2010 Udostępnij Napisano 16 Września 2010 > ile mniej wiecej za to $ ? tu ciężko mi powiedzieć, akurat nie interesowałęm się tym :/ > a tu jak rozumiem to juz finansowy dramat ? hmm, wiem tyne że trzeba pospawać, pewnie "kilka" setek pójdzie ale zależy od blacharza, ale najlepiej to jechać do jakiegoś warsztatu, albo na stacje diagnostyczną, niech wezmą na podnośnik i obejżą co gumy przy dyfrze itp, koszt nie będzie duży, bo pewnie 20-30zł, a niektóre warsztaty za samo sprawdzenie nic nie biorą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badger1 Napisano 16 Września 2010 Udostępnij Napisano 16 Września 2010 > sprzedajacy wlasnie taka wersje podaje, Takie gumowe okrągłe coś z metalowymi wstawkami kosztuje koło 90 zł z tego co pamiętam. Łącznik elastyczny wału czy coś koło tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 16 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2010 > Takie gumowe okrągłe coś z metalowymi wstawkami kosztuje koło 90 zł z tego co pamiętam. > Łącznik elastyczny wału czy coś koło tego. oki tankjufromdeknuriiaiprzyszowice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 17 Września 2010 Udostępnij Napisano 17 Września 2010 Niech zacznie od wymiany tulejki nr 9 dyfra. Potem posprawdzac tulejki nr 7 (x2). Sprawdzic też mocowanie do podłogi tulejii 4 i 2 (w e46 lubią się wyrwać) U mnie też częściowo pomogła wymiana oleju w skrzyni (stukniecie z przy z R na 1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 24 Września 2010 Udostępnij Napisano 24 Września 2010 A co może powodować podobne efekty w E36 2.8 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 27 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2010 > Niech zacznie od wymiany tulejki nr 9 dyfra. zaraz...... kolega nie jest mechanikiem i nie robil tego samodzielnie ztcw to 500 w serwisie zostawil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.