Skocz do zawartości

e46 328 manual '99


mokrii

Rekomendowane odpowiedzi

> ogien? w 2,8? co kto lubi mnie tam dobiero 3,0 podoba sie w e46

ekhm zlosnik.gif w porownaniu z tym czym do tej pory jezdzilem

to moc jest ok.gifgrinser006.gif

ale tak szczerze, to stary swift na mega sztywnym zawiasie, leeko poprawiony

dawal mi wieksza frajde

zwlaszcza jak odcinal przy 8600rpm zlosnik.gif

bo w tej 328 to jakos tak

cicho

spokojnie

nuda hehe.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> lekkie głuche stukniecie przy zmianie biegu co moze oznaczac ?

Jeśli dzieje się to tylko przy postoju z luzu na bieg (nie bieg-bieg) to TTM, ale to potwierdź w dobrym warsztacie smile.gif

Zasadniczo cośtam gdzieśtam wskakuje i to jest powód stuknięcia (oczywiście mogą też inne awaryjniejsze klamoty być)

A coś mi się jeszcze kojarzy takie metalowo gumowe coś na wale, niech ktoś na to rzuci okiem.

edyt - po ile teraz takie 2.5/2.8 chodzą ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> może mogą też być wywalone tuleje mostu ...

ile mniej wiecej za to $ ?

>chyba że trafił na jakiegoś strucla i ma np mocowanie

> mostu

> ale to ostatnie to taki czarny scenariusz

a tu jak rozumiem to juz finansowy dramat ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli dzieje się to tylko przy postoju z luzu na bieg (nie bieg-bieg) to TTM, ale to potwierdź w

> dobrym warsztacie

przy kazdej zmianie biegu

>

> A coś mi się jeszcze kojarzy takie metalowo gumowe coś na wale, niech ktoś na to rzuci okiem.

sprzedajacy wlasnie taka wersje podaje,

ja tego auta od spodu nie widzialem

> edyt - po ile teraz takie 2.5/2.8 chodzą ?

ta konkretna 20kpln

a po ile chodza to nie wiem grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ile mniej wiecej za to $ ?

tu ciężko mi powiedzieć, akurat nie interesowałęm się tym :/

> a tu jak rozumiem to juz finansowy dramat ?

hmm, wiem tyne że trzeba pospawać, pewnie "kilka" setek pójdzie ale zależy od blacharza,

ale najlepiej to jechać do jakiegoś warsztatu, albo na stacje diagnostyczną, niech wezmą na podnośnik i obejżą co gumy przy dyfrze itp, koszt nie będzie duży, bo pewnie 20-30zł, a niektóre warsztaty za samo sprawdzenie nic nie biorą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech zacznie od wymiany tulejki nr 9 dyfra. Potem posprawdzac tulejki nr 7 (x2). Sprawdzic też mocowanie do podłogi tulejii 4 i 2 (w e46 lubią się wyrwać)

U mnie też częściowo pomogła wymiana oleju w skrzyni (stukniecie z przy z R na 1)

284187075-181.png

post-26067-14352509708088_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.