VOYAGER Napisano 16 Września 2010 Udostępnij Napisano 16 Września 2010 Czy ktoś z was robił głowicę na sportowo w misiu z serduszkiem 1.2 benzynka jakieś polerowanie , planowanie itp... ? Jeśli tak to poproszę o info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 16 Września 2010 Udostępnij Napisano 16 Września 2010 Albo czy z 16v będzie pasowała? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VOYAGER Napisano 16 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2010 > Albo czy z 16v będzie pasowała? Zapaomniałem dopisać moja 1.2 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 16 Września 2010 Udostępnij Napisano 16 Września 2010 > Zapaomniałem dopisać moja 1.2 8v Tutaj pewnie nie. Ale trzeba by zapytać chłopaków z cento choć tam mało silników 1,2 8v 60hp mają bardziej 8v 75hp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 18 Września 2010 Udostępnij Napisano 18 Września 2010 > Czy ktoś z was robił głowicę na sportowo w misiu z serduszkiem 1.2 benzynka jakieś polerowanie , > planowanie itp... ? Jeśli tak to poproszę o info bez sensu. głowica 60hp ma bardzo wąskie kanały i niewiele zapasu. Przekroje są podobne do głowicy 1.1 FIRE. Lepiej (jeśli się uda) dać czapkę 1.2 75 z wałkiem 866 lub jakimś innym, ostrzejszym. Do wyboru Heinrich (kiepskie wykonanie ale za to tani), Kałuża(drogo), catcams (bardzo drogo). W głowicy 1.2 centomaniacy borują do tego stopnia, że wycinają prowadnice zaworowe żeby był lepszy przepływ, do tego skrobanie kanałów, większe zawory, rozwiert przepustnicy (drogie i problematyczne) albo inna przepustnica. Są projekty na 4 przepustnicach, na dwóch. do tego dolot od Yanka, Węglarskiego, kibelrura z kopułką z Palio, inne wynalazki. Wydech najlepiej 4-2-1 na rurowym kolektorze i całość średnicy 45-50mm (zależy od tego jak mocno dłubiesz). Na koniec strojenie i mamy gotowy silniczek. Do wyboru do koloru. Ogranicza tylko fantazja i portfel. Ważne: przed zdłubaniem głowicy musisz sprawdzić stan pierścieni tłokowych i ewentualnie (bardzo prawdopodobne) je wymienić. po szczegóły uderz do centomaniaka Zeton. Gość zna temat i przygotowuje auta do sportu. edit: jeśli chodzi o planowanie to zależy od głowicy. Jedną dasz radę ściąć 1mm, inną ponad 2. Spore znaczenie ma tu wałek, max wznios zaworu i przesunięcie odcinki. Pamiętaj, że po splanowaniu jeździsz tylko na 98 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.