mizaj Napisano 19 Września 2010 Udostępnij Napisano 19 Września 2010 Wczoraj wreszcie rozprawiłem się z wężami od chłodnicy (wymieniłem po pęknięciu) i przy okazji wymieniłem niskociśnieniowe od wspomagania bo były sparciałe. Co mnie zaniepokoiło, to wycieki z listwy. W środku koło sprzęgła tam gdzie wchodzi wał kierownicy jest wilgotno od oleju, tak samo na listwie widać że zaczyna się delikatnie pocić. W sumie to ma już 220kkm więc trochę ma już za sobą, tylko nie wiem czy już się szykować do wymiany czy jeszcze pochodzi? Nie chciał bym się obudzić gdzieś daleko od domu z faktem, że wspomaganie siadło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szlachcic Napisano 19 Września 2010 Udostępnij Napisano 19 Września 2010 > Wczoraj wreszcie rozprawiłem się z wężami od chłodnicy (wymieniłem po pęknięciu) i przy okazji > wymieniłem niskociśnieniowe od wspomagania bo były sparciałe. > Co mnie zaniepokoiło, to wycieki z listwy. W środku koło sprzęgła tam gdzie wchodzi wał kierownicy > jest wilgotno od oleju, tak samo na listwie widać że zaczyna się delikatnie pocić. > W sumie to ma już 220kkm więc trochę ma już za sobą, tylko nie wiem czy już się szykować do wymiany > czy jeszcze pochodzi? > Nie chciał bym się obudzić gdzieś daleko od domu z faktem, że wspomaganie siadło... Z awaria maglownicy dojedziesz do domu, troche mocniej bedziesz sie musial zapierac o kółko. Z rzeczy o które warto zadbac we wspomaganiu to łożyska i uszczelnienie pompy. Jak to padnie, mozesz stanąć. A sprawie wycieku. Moze maglownica byla wymieniana albo przewody odkrecane. Dokrecic nakretki przewodów ciśnieniowych nie zaszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mizaj Napisano 19 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2010 W sumie, to oryginał, ale ze ma już 18 lat... no nic, na razie będę obserwował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tosh79 Napisano 19 Września 2010 Udostępnij Napisano 19 Września 2010 > W sumie, to oryginał, ale ze ma już 18 lat... no nic, na razie będę obserwował Takie wycieki obserwuje w swoim wozie juz od trzech lat...typowy wyciek z walka wejsciowego kolumny kierowniczej do przekladni (nic groznego)...permanentny brak czasu, by przekladnie wreszcie wyjac i wymienic uszczelniacz. Wspomaganie dziala bez problemow. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mizaj Napisano 20 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2010 no to chyba przesunę to do TTTM i na razie nie będę się tym przejmował... za bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.