Skocz do zawartości

amortyzatory punto mk2


valopunto

Rekomendowane odpowiedzi

> Czy sa róznice w budowie amortyzatorów w poszczegolnych odmianach fiata punto mk2 ? czy wszystko to

> jeden ch...

> pozdrawiam

mi wychodzi że wszystko to jeden zlosnik.gif różnice tylko w springach w zależności od wersji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mi wychodzi że wszystko to jeden różnice tylko w springach w zależności od wersji

To cos zle patrzysz, wg ePER'a sa rozne amory i sprzezyny w zaleznosci od wersji.

Dla samych wersji benzynowych sa 4 rodzaje amortyzatorow.

Podobnie jest ze sprezynami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To cos zle patrzysz, wg ePER'a sa rozne amory i sprzezyny w zaleznosci od wersji.

zamów i sprawadź

popatrz an katalog np KYB, D&W, Eibach, etc

> Dla samych wersji benzynowych sa 4 rodzaje amortyzatorow.

> Podobnie jest ze sprezynami.

co do epera i innych nr to np

do HGT też są inne nr np dla wahaczy wink.gif a w praktyce sa identyczne z 1.2 co juz zostało udowodnione na forum

co do sprężyn to już pisałem że są inne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zamów i sprawadź

> popatrz an katalog np KYB, D&W, Eibach, etc

> co do epera i innych nr to np

> do HGT też są inne nr np dla wahaczy a w praktyce sa identyczne z 1.2 co juz zostało udowodnione

> na forum

> co do sprężyn to już pisałem że są inne

Jak kolega zalozyl do Sporting'a (sprowadzany z Niemiec) przednie amory od zwyklego PII, to samochod z przodu stal jak woz drabiniasty i zrobila sie istna motorowka. Po porownaniu amortyzatorow okazalo sie, ze fabryczny od Sportinga mial krotsze i grubsze tloczysko (ten ruchomy element) w porownaniu do amora od zwyklego 1,2. Tak wiec mialem okazje sprawdzic organoleptycznie, a nie tylko w katalogu 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak kolega zalozyl do Sporting'a (sprowadzany z Niemiec)

może miał założone inne zawieszenie u nich to częste ze kupują gotowe zestawy z dedykowanymi amorkami wink.gif

a tam amorki różnią się i springi od seryjnych

> przednie amory od zwyklego PII, to

> samochod z przodu stal jak woz drabiniasty i zrobila sie istna motorowka. Po porownaniu

> amortyzatorow okazalo sie, ze fabryczny od Sportinga mial krotsze i grubsze tloczysko (ten

> ruchomy element) w porownaniu do amora od zwyklego 1,2.

a jesteś na 100% pewien ze to były fabryczne amorki w tym sprowadzonym po dziadku puncie

> Tak wiec mialem okazje sprawdzic

> organoleptycznie, a nie tylko w katalogu

ja tez i moje do 1,9 i do 1,2 były takie same

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak jak fiatowski eper - tak np. Kayaba rozróżnia amortyzatory przednie w zależności od wersji:

> - 1.2 8V, 1.2 16V, 1.4 16V, 1.3 JTD

> - 1.9 D, 1.9 JTD

> - 1.2 16V Sporting, 1.8 16V HGT

teraz są 3 wersje spineyes.gif

jak ostatnio zmieniałem amorki to jeszcze był jeden nr do wszystkich

aż zobaczę jaki nr mam u siebie założony

np w eibach wersja sprtline do wszystkich modeli jest taka sama F21-30-001-01-VA na przednią oś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.