Fobia Napisano 10 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2005 ...przy przebiegu ~ 250 km ? Czy normą jest od wymiany do wymiany (~ 10 kkm) 1 - 1,5 l oleum ? Wielkie dzięki z góry za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 10 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2005 > ...przy przebiegu ~ 250 km ? > Czy normą jest od wymiany do wymiany (~ 10 kkm) 1 - 1,5 l oleum ? > Wielkie dzięki z góry za info Ujdzie. Może głowica już trochę "puszcza" na szklankach lub uszczelniaczach zaworowych. PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gunar Napisano 11 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2005 > ...przy przebiegu ~ 250 km ? > Czy normą jest od wymiany do wymiany (~ 10 kkm) 1 - 1,5 l oleum ? > Wielkie dzięki z góry za info Mam MK2 1,6TD silnik JR. To normalne ze łyka ci olej. Ja mniej wiecej tyle samo dolewam wychodzi mi , że litr oleju na 8000 do 10000 km. Jesli zacznie ci brac 0,5 l oleju na 1000 km to sprawdź czy na semeringach nie cieknie i czy turbina nie bierze zbyt wiele (turbina zawsze cos łyka, trzeba tylko pilnować żeby za dużo nie brała). Jeśli się nie mylę to w instrukcji od MK2 GTD jest informacja ile powinieneś dolewać oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 11 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2005 > ...przy przebiegu ~ 250 km ? > Czy normą jest od wymiany do wymiany (~ 10 kkm) 1 - 1,5 l oleum ? > Wielkie dzięki z góry za info puki nie pije wiecej niz 0.5L /1000km wszytko jest OK ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fobia Napisano 12 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2005 > puki nie pije wiecej niz 0.5L /1000km wszytko jest OK ! Wielkie dzięki wszystkim za info. Mam jeszcze pytanko: Jadę właśnie oglądać fałweja z 1,6 TD i chciałbym prosić o poradę odnośnie sprawdzenia przed zakupem (organoleptycznie) stanu silnika a przedewszystkim turbiny.Jak to zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fobia Napisano 12 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2005 > Mam MK2 1,6TD silnik JR. To normalne ze łyka ci olej. Ja mniej wiecej > tyle samo dolewam wychodzi mi , że litr oleju na 8000 do 10000 > km. Jesli zacznie ci brac 0,5 l oleju na 1000 km to sprawdź czy > na semeringach nie cieknie i czy turbina nie bierze zbyt wiele > (turbina zawsze cos łyka, trzeba tylko pilnować żeby za dużo nie > brała). Jeśli się nie mylę to w instrukcji od MK2 GTD jest > informacja ile powinieneś dolewać oleju. Mnie jeszcze nie łyka ....bo go jeszcze nie mam Zastanawiam się nad zakupem takowego. Czy z coolerem trwałosc jednostki jest drastycznie mniejsza/bardzej awaryjny ? Ja sprawdzić Turbo ? Dzięki za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gunar Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 Jeśli chodzi o Turbo to wydaje mi się że we własnym zakresie możesz to zrobić na dwa sposoby: 1. Sprawdź ile oleju jest na wyjściu z Turbiny. Trzeba zdjąć gumową łączkę i sprawdzić ile tam jest oleju. Jak dużo to istnie ryzyko że turbina wymaga juz regeneracji. Koszt około 450 zł. 2. Odpal MK , wrzuć na luz i dodawaj powoli gazu. U mnie tak przy 1500 obrotach gwałtownie obroty rosną, towarszyszy temu odgłos chodzącej turbiny, wydobywający się z prawej strony MK. Na koniec moge moge dodać że najpewniejszym sposobem jest dobry mechanik, który ma pojęcie o turbinach. Jeśli kupujesz Mk to jedź z nim na warsztat i tam niech ci go sprawdzą. Lepiej wydać troche kasy u mechanika niz potem ciągle wydawać kupe kasy na naprawy. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.