Hans15336 Napisano 15 Października 2010 Udostępnij Napisano 15 Października 2010 Za przyjazne podejście do swojego klienta i wymianę uszkodzonej tapicerki w foteliku dziecięcym. Fotelik to Young Profi Plus , wystąpiły przetarcia materiału na "ostrych" krawędziach fotelika, po wymianie maili i podesłaniu fotek firma RECARO postanowiła podesłać nową tapicerkę i to nie tylko tej części elementu gdzie wystąpiła usterka lecz całość tapicerki Myśle że czasem warto dopłacić więcej za firmowy fotelik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BlacKnight Napisano 15 Października 2010 Udostępnij Napisano 15 Października 2010 > Myśle że czasem warto dopłacić więcej za firmowy fotelik Często słyszymy, że nie potrzebnie przepłacamy za firmę, no ale właśnie zależy za jaką. Znajomi kupili wypasiony wózek dziecięcy pewnej firmy, drogi "wielozadaniowy", ułamali przez nieuwagę taki "diwajs" do montażu bodajże parasolki czy innej części, w sklepie powiedzieli, że to ich wina, nie zaprzeczali, i że nie można dokupić. Znajoma szukała w sieci, też nic z tego, a że biegle zna j.niemiecki (firma niemiecka) napisała maila do producenta opisała sytuację, że to z jej winy, że nigdzie nie może tego zdobyć i poprosiła o jakiś namiar gdzie daną część może kupić. Jakie jej zdziwienie było jak za 2 czy 3 dni, ktoś puka, a tam kurier, przesyłka z Niemiec, firma przesłała gratis uszkodzoną część z opisem jak bezproblemowo to zamontować i życzeniami długiego i bezawaryjnego użytkowania. Kumpela zdziwiona była no ale zaskoczyła skąd mieli adres, użyła szablonu programu do obsługi poczty e-mail, który dodawał w podpisie jej adres. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 15 Października 2010 Udostępnij Napisano 15 Października 2010 Nic nadzwyczajnego, jeżeli firma poważnie traktuje klientów. Polskie niektóre firmy też tak działają. Kupiłem wannę narożną. Na wannie jest przyklejone wypukłe logo. Nowe mieszkanie, nowe kafelki w łazience, nowa wanna. I prawie nowe dziecko bo miało wtedy chyba ze 2 lata. Kiedyś po cichutku majdrował coś w łazience. Taki był zawzięty, że oderwał logo - a to się załamało i nawet jakbym przykleił, to by nie wyglądało dobrze . Napisałem @, opisałem sytuację, w odpowiedzi zostałem poproszony o adres wysyłki oraz pani była bardzo ciekawa jak ma na imię ten dwuletni szkodnik . Za kilka dni dostałem przesyłkę - 2 szt samoprzylepnego logo, kilka baloników dla dziecka, jakieś gadżety reklamowe....Jak ktoś chce - to można. A wanna sprawuję się dobrze do dzisiejszego dnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 15 Października 2010 Udostępnij Napisano 15 Października 2010 > Kupiłem wannę narożną. świetny temat na motokącik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 15 Października 2010 Udostępnij Napisano 15 Października 2010 > świetny temat na motokącik Tak samo jak wózek dla dziecka, nie... Jest moderator? jest - to niech działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 15 Października 2010 Udostępnij Napisano 15 Października 2010 > świetny temat na motokącik Wolałbym, abyś zamiast to pisać, powiadomił moderatora. mar00ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.