Skocz do zawartości

za wysokie obroty na wolnym po wymianie uszcz zaworów 900


grand1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam piszę tu bo u Seicaków długo odpisują grinser006.gif .sc 900 2001 1wtrysk auto po odpaleniu ma dosyć wysokie obroty, nie wiem ile ale dosyć wyje może ok 1500.

Gdy jest ciepły też ma dosyć wysokie obr na jalowym z 1400 może.

Do tego dłużej schodzi z obrotów.

Wszystko pazatym z autem glancy jak nówka 48kkm.

Niedawno wymieniałem uszcz pokrywy zaworów, uszcz termostatu, i wtrysku tą papierową.

Czy to może mieć z tym związek pokrywę dosyć mocno dokręciłem.???

Gdy scisnę ten gumowy weżyk który idzie z odmy do wtrysku auto spada z obrotów, splalanie ok 8l-8,6l ale ktrókie trasy .

Słyszałem że lubi puszczać zaworek z filtra oparów może to? Gdzie go szukać??.

A może nowe uszczelki i mocne dokręcenie pokrywy(dosyć mocne uszczelka ok nie podwinięta poprostu mocno dokręcona) mają coś do tego?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że mocno dokręciłeś nie ma wpływu na pracę silnika, raczej popatrz czy wszystkie węże pozakładałeś dobrze (czyli tak żeby nie łapały lewego powietrza). Może jednak przypatrz się jeszcze uszczelce, może gdzieś ją przyszczypnęło. Jeżeli chodzi o zawór to znajduje się on po prawej stronie z przodu komory, dochodzi do niego niebieski wężyk od wtryskiwacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam piszę tu bo u Seicaków długo odpisują .sc 900 2001 1wtrysk auto po odpaleniu ma dosyć

> wysokie obroty, nie wiem ile ale dosyć wyje może ok 1500.

> Gdy jest ciepły też ma dosyć wysokie obr na jalowym z 1400 może.

> Do tego dłużej schodzi z obrotów.

> Wszystko pazatym z autem glancy jak nówka 48kkm.

> Niedawno wymieniałem uszcz pokrywy zaworów, uszcz termostatu, i wtrysku tą papierową.

> Czy to może mieć z tym związek pokrywę dosyć mocno dokręciłem.???

> Gdy scisnę ten gumowy weżyk który idzie z odmy do wtrysku auto spada z obrotów, splalanie ok

> 8l-8,6l ale ktrókie trasy .

> Słyszałem że lubi puszczać zaworek z filtra oparów może to? Gdzie go szukać??.

> A może nowe uszczelki i mocne dokręcenie pokrywy(dosyć mocne uszczelka ok nie podwinięta poprostu

> mocno dokręcona) mają coś do tego?.

Źle poskładałeś elementy pod monowtryskiem.

tzn jeden obróciłeś albo o 90 stopni albo do góry nogami (nie pamiętam, w którą stronę da się tak zrobić).

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O których elementach myślisz ? O tej blaszce pod wtryskiem na która przychodzi papierowa podkładka?

> tą blaszkę jest obojętne jak dasz.

> Dyć tam nie ma co pomylić żeby źle założyć.

> Wężyki też dobrze dałem.

uwierz mi że jest...

Już raz tak poprawiałem auto po jakimś domorosłym mechaniku....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.