paulbo Napisano 21 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 Ponieważ na wiosnę planuję zmianę samochodu, zastanawiam się nad Renault Megane. Interesuje mnie wersja kombi bądź sedan, zdecydowanie z silnikiem benzynowym - założenie instalacji LPG w perspektywie. Generalnie interesuje mnie auto nie starsze niż z 2002r, a planuję przeznaczyć na zakup jakieś 12tys. zł. Doradźcie jak zabezpieczone są antykorozyjnie te auta oraz czy lepiej celować w końcówkę wersji I czy też decydować się raczej na wersję II? A jeśli nie Megane to co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PavvelM Napisano 21 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 za 12k zł to Megane II w dobrym stanie to raczej ciężko będzie, albo będzie miała na liczniku tyle że szok albo będzie niezły szrot. Z takim budżetem uważam że powinieneś szukać Megane I ph II. Zabezpieczenie przed korozją jest ok mam taką i na razie nie widać rudej i oby tak dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markB Napisano 21 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 Na temat megane zapraszam w to miejsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hudy1 Napisano 21 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 > Ponieważ na wiosnę planuję zmianę samochodu, zastanawiam się nad Renault Megane. Interesuje mnie > wersja kombi bądź sedan, zdecydowanie z silnikiem benzynowym - założenie instalacji LPG w > perspektywie. Generalnie interesuje mnie auto nie starsze niż z 2002r, a planuję przeznaczyć > na zakup jakieś 12tys. zł. Doradźcie jak zabezpieczone są antykorozyjnie te auta oraz czy > lepiej celować w końcówkę wersji I czy też decydować się raczej na wersję II? A jeśli nie > Megane to co? Ja posiadam Megane II.Poza duperelami wymieniałem ostatnio tylne łożyska i tarcze.Jak do tej pory chwalę sobie.Autko jest dość odporne na korozję. LPG Landi Renzo Omegas-bez uwag.Motor 1.4 nie jest demonem prędkości,ale dość dobrze sobie radzi. Jestem zadowolony z tegao autka.Gdybym miał kupić jeszcze raz,zrobiłbym to po raz kolejny. Jak chcesz, możemy się umówić.Obejrzysz sobie autko na spokojnie,przejedziesz się i będziesz miał punkt odniesienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janiol13 Napisano 22 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2010 > Na temat megane zapraszam w to miejsce. Polecam.Wszystkiego się dowiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 23 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2010 W tej cenie możesz kupić zadbaną i porządnie wyposażoną I-kę po liftingu i tego bym się trzymał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulbo Napisano 25 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2010 > Ja posiadam Megane II.Poza duperelami wymieniałem ostatnio tylne łożyska i tarcze.Jak do tej pory > chwalę sobie.Autko jest dość odporne na korozję. > LPG Landi Renzo Omegas-bez uwag.Motor 1.4 nie jest demonem prędkości,ale dość dobrze sobie radzi. > Jestem zadowolony z tegao autka.Gdybym miał kupić jeszcze raz,zrobiłbym to po raz kolejny. > Jak chcesz, możemy się umówić.Obejrzysz sobie autko na spokojnie,przejedziesz się i będziesz miał > punkt odniesienia. Brdzo dziękuję. Chętnie skorzystałbym z pomocy przy ewentualnych oględzinach jakiejś Meganki, gdy będę jej szukał na wiosnę. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prezes123 Napisano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 aby nie powielać tematu mam na oku http://otomoto.pl/renault-megane-klima-serwis-welur-zobaczwarto-C16581859.html możecie zerknąć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 > aby nie powielać tematu mam na oku > http://otomoto.pl/renault-megane-klima-serwis-welur-zobaczwarto-C16581859.html możecie > zerknąć... Nasza tak wygladala jak dobijala do 350kkm generalnie wozek nie do zabicia (poza tylnymi amorami). p.s. ale opis Quote: profilowane fotele-kubełkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prezes123 Napisano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 oj tam opis zawsze jakoś omijałem francowate...ale przypiliło i tak mi ten samochód wpadł w oko, jutro idę go obejrzeć, ewentualnie na co zwrócić szczególnie uwagę w tym modelu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 > oj tam opis zawsze jakoś omijałem francowate...ale przypiliło i tak mi ten samochód wpadł w oko, > jutro idę go obejrzeć, ewentualnie na co zwrócić szczególnie uwagę w tym modelu?? hmm... Ja bym pojechal oblookac tylna zawieche bo jakos dziwnie wysoko ta fura stoi. Generalnie to sprawdz czy nie po dzwonie a reszta to pikus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prezes123 Napisano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2011 byłem oglądać renie dobry szrot.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2011 > byłem oglądać renie dobry szrot.... Tak myslalem zajezdzona pewnie jak lysek z pokladu idy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prezes123 Napisano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2011 > Tak myslalem zajezdzona pewnie jak lysek z pokladu idy ? przednia szyba wymieniana, drzwi pasażera odstają ku górze, jak odpalił silnik, to silnik z Ursusa ma na noc, rozrzad wymieniony ale uwaga przy 67tys obecnie pokazywał 137, przepalał zdrowo paliwo bo smierdziało masakrycznie z rury, rolka piszczała jak cholera - oczywiscie jest na to rada wd-40 po pasku i przestało, pomine fakt ze na letnich łysych, pytam goscia juz z czystej ciekawości ile obnizy 300zł mi mówi + opłaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
osman82 Napisano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2011 Doradźcie jak zabezpieczone są antykorozyjnie te auta oraz czy > lepiej celować w końcówkę wersji I czy też decydować się raczej na wersję II? Ja bym brał IphII w kombi.Wygodne autko i teraz można dostać w na prawdę śmiesznych pieniądzach.Sam jeżdżę takim.Tak jak poprzednicy pisali za taka kasę nie licz na cudowną Megane II. Jeśli chodzi o karoserię jeśli nie było autko walone to masz blachy w ocynku więc nie ma prawa się nic dziać.Właśnie te meganki po liftowe czyli IphII miały już ocynk. Megane IphI jeszcze nie były w ocynku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2011 Właśnie te meganki po liftowe czyli IphII miały już ocynk. Megane IphI jeszcze nie > były w ocynku. a jak nie mam ani grama rudej w 1997r. to co źle robię? podoba mi się ten tekst z pewnego forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2011 > Ponieważ na wiosnę planuję zmianę samochodu, zastanawiam się nad Renault Megane. Interesuje mnie > wersja kombi bądź sedan, zdecydowanie z silnikiem benzynowym - założenie instalacji LPG w > perspektywie. Generalnie interesuje mnie auto nie starsze niż z 2002r, a planuję przeznaczyć > na zakup jakieś 12tys. zł. Doradźcie jak zabezpieczone są antykorozyjnie te auta oraz czy > lepiej celować w końcówkę wersji I czy też decydować się raczej na wersję II? A jeśli nie > Megane to co? Jak dobrze zrobione to bedzie jeżdzić. moja jest tez po robocie i jedzie.Spalanie jest smieszne miedzy 90 a120km/h 5,5l Cudów nie oczekuj .Nie ta epoka . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.