Skocz do zawartości

Megane z cyklu: "co kupić i czy warto?"


paulbo

Rekomendowane odpowiedzi

Ponieważ na wiosnę planuję zmianę samochodu, zastanawiam się nad Renault Megane. Interesuje mnie wersja kombi bądź sedan, zdecydowanie z silnikiem benzynowym - założenie instalacji LPG w perspektywie. Generalnie interesuje mnie auto nie starsze niż z 2002r, a planuję przeznaczyć na zakup jakieś 12tys. zł. Doradźcie jak zabezpieczone są antykorozyjnie te auta oraz czy lepiej celować w końcówkę wersji I czy też decydować się raczej na wersję II? A jeśli nie Megane to co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za 12k zł to Megane II w dobrym stanie to raczej ciężko będzie, albo będzie miała na liczniku tyle że szok albo będzie niezły szrot. Z takim budżetem uważam że powinieneś szukać Megane I ph II. Zabezpieczenie przed korozją jest ok mam taką i na razie nie widać rudej i oby tak dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ponieważ na wiosnę planuję zmianę samochodu, zastanawiam się nad Renault Megane. Interesuje mnie

> wersja kombi bądź sedan, zdecydowanie z silnikiem benzynowym - założenie instalacji LPG w

> perspektywie. Generalnie interesuje mnie auto nie starsze niż z 2002r, a planuję przeznaczyć

> na zakup jakieś 12tys. zł. Doradźcie jak zabezpieczone są antykorozyjnie te auta oraz czy

> lepiej celować w końcówkę wersji I czy też decydować się raczej na wersję II? A jeśli nie

> Megane to co?

Ja posiadam Megane II.Poza duperelami wymieniałem ostatnio tylne łożyska i tarcze.Jak do tej pory chwalę sobie.Autko jest dość odporne na korozję.

LPG Landi Renzo Omegas-bez uwag.Motor 1.4 nie jest demonem prędkości,ale dość dobrze sobie radzi.

Jestem zadowolony z tegao autka.Gdybym miał kupić jeszcze raz,zrobiłbym to po raz kolejny.

Jak chcesz, możemy się umówić.Obejrzysz sobie autko na spokojnie,przejedziesz się i będziesz miał punkt odniesienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja posiadam Megane II.Poza duperelami wymieniałem ostatnio tylne łożyska i tarcze.Jak do tej pory

> chwalę sobie.Autko jest dość odporne na korozję.

> LPG Landi Renzo Omegas-bez uwag.Motor 1.4 nie jest demonem prędkości,ale dość dobrze sobie radzi.

> Jestem zadowolony z tegao autka.Gdybym miał kupić jeszcze raz,zrobiłbym to po raz kolejny.

> Jak chcesz, możemy się umówić.Obejrzysz sobie autko na spokojnie,przejedziesz się i będziesz miał

> punkt odniesienia.

Brdzo dziękuję. Chętnie skorzystałbym z pomocy przy ewentualnych oględzinach jakiejś Meganki, gdy będę jej szukał na wiosnę.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

> oj tam opis zawsze jakoś omijałem francowate...ale przypiliło i tak mi ten samochód wpadł w oko,

> jutro idę go obejrzeć, ewentualnie na co zwrócić szczególnie uwagę w tym modelu??

hmm... Ja bym pojechal oblookac tylna zawieche bo jakos dziwnie wysoko ta fura stoi. Generalnie to sprawdz czy nie po dzwonie a reszta to pikus waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak myslalem zajezdzona pewnie jak lysek z pokladu idy ?

przednia szyba wymieniana, drzwi pasażera odstają ku górze, jak odpalił silnik, to silnik z Ursusa ma na noc, rozrzad wymieniony ale uwaga przy 67tys obecnie pokazywał 137, przepalał zdrowo paliwo bo smierdziało masakrycznie z rury, rolka piszczała jak cholera - oczywiscie jest na to rada wd-40 po pasku i przestało, pomine fakt ze na letnich łysych, pytam goscia juz z czystej ciekawości ile obnizy 300zł mi mówi + opłaty hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doradźcie jak zabezpieczone są antykorozyjnie te auta oraz czy

> lepiej celować w końcówkę wersji I czy też decydować się raczej na wersję II?

Ja bym brał IphII w kombi.Wygodne autko i teraz można dostać w na prawdę śmiesznych pieniądzach.Sam jeżdżę takim.Tak jak poprzednicy pisali za taka kasę nie licz na cudowną Megane II.

Jeśli chodzi o karoserię jeśli nie było autko walone to masz blachy w ocynku więc nie ma prawa się nic dziać.Właśnie te meganki po liftowe czyli IphII miały już ocynk. Megane IphI jeszcze nie były w ocynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie te meganki po liftowe czyli IphII miały już ocynk. Megane IphI jeszcze nie

> były w ocynku.

a jak nie mam ani grama rudej w 1997r. to co źle robię? hehe.gif podoba mi się ten tekst z pewnego forum palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ponieważ na wiosnę planuję zmianę samochodu, zastanawiam się nad Renault Megane. Interesuje mnie

> wersja kombi bądź sedan, zdecydowanie z silnikiem benzynowym - założenie instalacji LPG w

> perspektywie. Generalnie interesuje mnie auto nie starsze niż z 2002r, a planuję przeznaczyć

> na zakup jakieś 12tys. zł. Doradźcie jak zabezpieczone są antykorozyjnie te auta oraz czy

> lepiej celować w końcówkę wersji I czy też decydować się raczej na wersję II? A jeśli nie

> Megane to co?

Jak dobrze zrobione to bedzie jeżdzić. zlosnik.gif moja jest tez po robocie i jedzie.Spalanie jest smieszne miedzy 90 a120km/h 5,5l ok.gif Cudów nie oczekuj .Nie ta epoka .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.