Skocz do zawartości

Do użytkowników (praktyków) śrub plywających


_Majkel_

Rekomendowane odpowiedzi

No mi sie wydaje ze w Twoim przypadku te sruby sie nie nadaja niestety frown.gif Masz za male otwory w feldze. Widac ze byla myslana raczej o szpilkach niz o srubach. Proponuje zamienic sruby plywajace na szpilki i nakretki i bedzie po problemie. Tylko nakretki dobierz odpowiednie. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No mi sie wydaje ze w Twoim przypadku te sruby sie nie nadaja

> niestety Masz za male otwory w feldze. Widac ze byla myslana

> raczej o szpilkach niz o srubach. Proponuje zamienic sruby

> plywajace na szpilki i nakretki i bedzie po problemie. Tylko

> nakretki dobierz odpowiednie. Pozdrawiam

myślisz że nakrętki na szpilkę będą miały mniejszą podkładkę pływającą? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak bo w przypadku nakretek tam nie ma takiej podkladki tzn szerszej niz w przypadku sruby tylko jest rowno z szerokoscia nakretki, przynajmniej tak mi sie wydaje jak sie przygladalem. Pozatym mozesz nawet zastosowac zwykle nakretki przy tym rozstawie. W przypadku szpilek jest to bezpieczniejsze niz w przypadku zwyklych srub i rozstawu 4x100. Szpilki nie wygna sie tak bardzo jak w przypadku rubych srub ktore defakto tez sie nie wyginaja przy tym rozstawie a jedynie wygina je leb przy koncowym dokrecaniu sruby. Ile dales za srubki plywajace?? Bo szukam takich ale ceny sa z kosmosu frown.gif Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja o srubach plywajacych powiem tylko tyle rewelacyjny patent

chyba to nie jest az taka rewelacja smile.gif

wczoraj rozmawialem z kolesiem ktory ma zaklad wulkanizacyjny i powiedzial zebym tego nie zakladal

wszystko all ladnie pasuje ale przez te mm roznicy sruba wkreca sie pod katem i strasznie piaste psuje - powiedzial ze posmigam na letnich jeden sezon i moge miec problemy ze zmiana pozniej na zime stalowki bo gwinty w dupe dostana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chyba to nie jest az taka rewelacja

> wczoraj rozmawialem z kolesiem ktory ma zaklad wulkanizacyjny i

> powiedzial zebym tego nie zakladal

> wszystko all ladnie pasuje ale przez te mm roznicy sruba wkreca sie

> pod katem i strasznie piaste psuje - powiedzial ze posmigam na

> letnich jeden sezon i moge miec problemy ze zmiana pozniej na

> zime stalowki bo gwinty w dupe dostana

cos tekn koles źle ci powiedzial bo po to jest ta podkladka zeby gwint wlasnie rowno sie wkerecał a nie krzywo jak w przypadku zwyklych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.