Skocz do zawartości

wymiana nagrzewnicy.


marcinqqq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam was właśnie przed chwilą skończyłem małą przeróbkę a mianowicie włożyłem do swojego uniaka mk1 całą nagrzewnicę z tym panelem środkowym z mk2 praktycznie wszysko pasowało i wreszcie jest ciepłe powietrze nawet w czasie postoju:) mikolaj.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak nie grzało ? Ja jechałem z "dziadkiem" ostatnio tym dieslem którego będę niedługo miał 1.3 D biglaugh.gif i o którym Ty też pisałeś w innym wątku o stacycjce wink.gif i po przejechaniu kilku kilometrów grzało jak wściekłe , aż byłem zaskoczony jak taki mały silnik diesla szybko się nagrzewa icon_eek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A tak nie grzało ? Ja jechałem z "dziadkiem" ostatnio tym dieslem którego będę niedługo miał 1.3 D

> i o którym Ty też pisałeś w innym wątku o stacycjce i po przejechaniu kilku kilometrów grzało

> jak wściekłe , aż byłem zaskoczony jak taki mały silnik diesla szybko się nagrzewa

kurcze a ja nie wiem co jest to jest mój drugi silnik i też łapie tylko około 70 stopni więcej to tylko w mieście na dniach zobaczę może termostat jest nanic czy co jeszcze może być innego???? bo chłodnica jest czysta wymieniona nagrzewnica zalany jest nowy płyn chłodniczy i dalej to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kurcze a ja nie wiem co jest to jest mój drugi silnik i też łapie tylko około 70 stopni więcej to

> tylko w mieście na dniach zobaczę może termostat jest nanic czy co jeszcze może być innego????

> bo chłodnica jest czysta wymieniona nagrzewnica zalany jest nowy płyn chłodniczy i dalej to

> samo

mówisz teraz o tym 1.7 D tak ? ja nigdy nie miałem z nim problemów w punto, temperaturę ładnie trzymał na środku skali wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mowa o diesel'u, to nie ma prawa Ci się zagrzać przy niskich temperaturach na dworze

obecnie w nowych autach jest ten sam problem i nawet koledzy z pracy, co mają służbowe, narzekają, że po 15km jazdy z domu do pracy przy -10*C mają ledwo 70*C na wskaźniku kiedy muszą gasić silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak mowa o diesel'u, to nie ma prawa Ci się zagrzać przy niskich temperaturach na dworze

ma jak dobrze wstawisz w p.. zlosnik.gif

> obecnie w nowych autach jest ten sam problem i nawet koledzy z pracy, co mają służbowe, narzekają,

> że po 15km jazdy z domu do pracy przy -10*C mają ledwo 70*C na wskaźniku kiedy muszą gasić

> silnik

no tu niestety muszę się z Tobą zgodzić, jest to problem ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.