marcinqqq Napisano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2010 Witam was właśnie przed chwilą skończyłem małą przeróbkę a mianowicie włożyłem do swojego uniaka mk1 całą nagrzewnicę z tym panelem środkowym z mk2 praktycznie wszysko pasowało i wreszcie jest ciepłe powietrze nawet w czasie postoju:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2010 A tak nie grzało ? Ja jechałem z "dziadkiem" ostatnio tym dieslem którego będę niedługo miał 1.3 D i o którym Ty też pisałeś w innym wątku o stacycjce i po przejechaniu kilku kilometrów grzało jak wściekłe , aż byłem zaskoczony jak taki mały silnik diesla szybko się nagrzewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinqqq Napisano 9 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2010 > A tak nie grzało ? Ja jechałem z "dziadkiem" ostatnio tym dieslem którego będę niedługo miał 1.3 D > i o którym Ty też pisałeś w innym wątku o stacycjce i po przejechaniu kilku kilometrów grzało > jak wściekłe , aż byłem zaskoczony jak taki mały silnik diesla szybko się nagrzewa kurcze a ja nie wiem co jest to jest mój drugi silnik i też łapie tylko około 70 stopni więcej to tylko w mieście na dniach zobaczę może termostat jest nanic czy co jeszcze może być innego???? bo chłodnica jest czysta wymieniona nagrzewnica zalany jest nowy płyn chłodniczy i dalej to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty_bytom Napisano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2010 termostat wymień, bo Ci się nie domyka do końca i przpuszcza na chłodnicę a tak w ogóle, to jak zacznie temepratura rosnąć, to trzeba silnik pokręcić, żeby się zagrzał, a nie kulać się na 1500obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2010 > kurcze a ja nie wiem co jest to jest mój drugi silnik i też łapie tylko około 70 stopni więcej to > tylko w mieście na dniach zobaczę może termostat jest nanic czy co jeszcze może być innego???? > bo chłodnica jest czysta wymieniona nagrzewnica zalany jest nowy płyn chłodniczy i dalej to > samo mówisz teraz o tym 1.7 D tak ? ja nigdy nie miałem z nim problemów w punto, temperaturę ładnie trzymał na środku skali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty_bytom Napisano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2010 jak mowa o diesel'u, to nie ma prawa Ci się zagrzać przy niskich temperaturach na dworze obecnie w nowych autach jest ten sam problem i nawet koledzy z pracy, co mają służbowe, narzekają, że po 15km jazdy z domu do pracy przy -10*C mają ledwo 70*C na wskaźniku kiedy muszą gasić silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2010 > jak mowa o diesel'u, to nie ma prawa Ci się zagrzać przy niskich temperaturach na dworze ma jak dobrze wstawisz w p.. > obecnie w nowych autach jest ten sam problem i nawet koledzy z pracy, co mają służbowe, narzekają, > że po 15km jazdy z domu do pracy przy -10*C mają ledwo 70*C na wskaźniku kiedy muszą gasić > silnik no tu niestety muszę się z Tobą zgodzić, jest to problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.