grand1 Napisano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 Witam niedawno wymieniałem uszczelniacz i dawałęm nowy pasek rozrządu. Ustawiłem pasek wg znaków na silniku i kołach pasowych. JEst ustawione prawidłowo lecz może o 1 ząbek przeskoczyło w któraś stronę, pasek naciagnięty dobrze max kont skrętu ok 70St. Auto normalnie odpala silnik jakby pewniej pracował, płynniej na wolnych normalnie jeździ,ale czuć tak jakby go muliło od 2 biegu w górę. Dzieje się tak po wymianie paska dłużej jakby przyspiesza ale nadal płynnie tak jakby lekko tłoczek hamulca blokował do przykłada. Dodam że hamulce są ok nie blokują filtry oleje nowe świece też. Takiego doła dostał po wymianie paska. No i tu pytanie czy po przeskoczeniu złym założeniu paska w przód lub w tył o 1 max 2 ząbki jest możliwosć że auto ma takie objawy jakby dłuższego przyspieszania? Większego spalania nie zaobserwowalem Uno 999 fire 2000 wtrysk. Czyli rozrząd bezkolizyjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 może po założeniu i napięciu zrobiłeś 2 obroty wałem i ponownie sprawdziłeś naciąg paska? zdemontuj obudowę, ustaw dół na znaku i zobacz czy góra się pokrywa ze znakiem, wszystko będzie wiadomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 jeden ząbek i takie objawy to norma tzn tak jest i tyle ja na takim ząbku o jeden przestawionym zrobiłem trasę 600 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 > jeden ząbek i takie objawy to norma tzn tak jest i tyle ja na takim ząbku o jeden przestawionym > zrobiłem trasę 600 km U mnie natomiast ząbek w drugą stronę powodował, że auto ledwo dało radę utrzymać wolne obroty przy wciśniętym w podłogę gazie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 31 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 Wszystko sie pokrywa sprawdzałem może o 1 zobek mogło mi przeskoczyć przy naciągnaiu na koło wałka zaworów. Auto działa normalnie wolne ob normalnie nawet troszku stabilniejsze. Z tym że gdy przyspieszam auto lekko muli jakby cały czas było zimne. Tak jakbym ruszył z rana i mu od razu kitował. Czyli gdy przeskoczy o 1-2 ząbki to będą tak objawy czy auto wogóle nie powinno już zapalic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 A ustawiasz górę na znak w głowicy czy na łącznie bloku silnika z głowicą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 31 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 > A ustawiasz górę na znak w głowicy czy na łącznie bloku silnika z głowicą? No jasne że na wcięcie w głowicy Dodam że po wymianie auto ma lekko zwiększone obroty. No i ma lekkiego muła przy przyspieszaniu jakby wsiąść do auta w -10C i od razu mu cisnąć na maxa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.