misi3k Napisano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2011 Na początek się pożalę. Dziś rano idę do auta a w nim kartka, ale nie za wycieraczką tylko w środku, żeby się zgłosić na komendę w sprawie próby kradzieży. Szczęście w nieszczęściu, złapani gówniarze na gorącym uczynku. Ale stacyjka rozwalona, czy jak kupię taki zestaw to będzie p'n'p http://allegro.pl/fiat-cinquecento-0-9-stacyjka-zamki-komplet-i1369335957.html . Co z immo? Kompa zmieniać, czy co? Poradźcie, bo ja już cały dzień mam popsuty - zeznania, papiery etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wuniek Napisano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2011 IMMO jest z czytywane przez ten pierścień na stacyjce ale transponder masz kluczyku i masz kilka opcji: - wywalić immo z kompa (odłączyć kompletnie centralkę) - przyczepić stary kluczyk gdzieś pod kierownica tak żeby sczytywał sygnał - przeprogramować centralkę immo (chyba tylko ASO) - kupić komplet razem z centralka zdjąć immo z kompa i po podłączeniu zakoduje się na nowych gratach najsmutniejsze z całej tej roboty jest zdemontowanie starej stacyjki bo tam nie ma typowych śrub a do tej aukcji w linku to do kompletu brakuje jeszcze centralki immo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekziomek2007 Napisano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2011 kup tą stacyjkę, starą ściągnij rozwiercając takie nie typowe 'śruby' wyślij kompa do Huby, centralkę wywal i po kłopocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misi3k Napisano 11 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2011 > kup tą stacyjkę, starą ściągnij rozwiercając takie nie typowe 'śruby' wyślij kompa do Huby, > centralkę wywal i po kłopocie tyle że immo pewnie uratowało mi auto (to byli mega amatorzy wg pani aspirant - dzieciaki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misi3k Napisano 11 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2011 > kup tą stacyjkę, starą ściągnij rozwiercając takie nie typowe 'śruby' wyślij kompa do Huby, > centralkę wywal i po kłopocie a jakbym to kupił, podłączył ze swoim starym kluczykiem obok kierownicy odpalilby? Czy w aso by mi kluczyki zaprogramowali, żeby banglały jak trzeba? albo przełożyć pastyklę z kluczyka jakoś? Praktykował ktoś coś takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2011 jak przełożysz pastylkę albo zaprogramujesz nowy kluczyk tak jak należy to będzie wszystko banglać bez zmiany kompa itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PitersonLDZ Napisano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2011 masz rozwalona stacyjke czy wklad sam ? bo jak wklad to mi lezy gdzieś w domu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misi3k Napisano 11 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2011 > masz rozwalona stacyjke czy wklad sam ? bo jak wklad to mi lezy gdzieś w domu byłem i zrobiłem obdukcję, rano tylko szok i załatwianie papierów. Więc kluczyk da się włożyć i przekręcić. Kontroli się palą, ale silnik nie odpala - uszkodzone immo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekziomek2007 Napisano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2011 a świeci kontrolka od immo słychać pompę jak się załącza po przekręceniu kluczyka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaldiGSI Napisano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2011 > a jakbym to kupił, podłączył ze swoim starym kluczykiem obok kierownicy odpalilby? Tak pod warunkiem ze immo bedzie widzialo stary transponder Czy w aso by mi > kluczyki zaprogramowali, żeby banglały jak trzeba? Tak bez problemu pod warunkiem ze masz klucz matke , (bordowy), jak nie masz klucza matki to bez problemu moge Ci to zgrać ale musiałbyś mi wyslac kompa i immo albo przełożyć pastyklę z kluczyka jakoś? > Praktykował ktoś coś takiego? Tak , to mozesz nawet sobie sam zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaldiGSI Napisano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2011 > byłem i zrobiłem obdukcję, rano tylko szok i załatwianie papierów. Więc kluczyk da się włożyć i > przekręcić. Kontroli się palą, ale silnik nie odpala - uszkodzone immo? skoro zaplon sie włacza to sprawdz kontrolki immo i silnika , obie powinny zgasnąć (immo odrazu, silnik po 7 sekundach) najczesciej przy włamianiach zlodzieje psują stacyjke i uszkadzaja antene - pętle immobilisera , zmierz opornosć anteny i daj znac , immo wywalic to nie problem ale po co skoro mozna to naprawic jak trzeba nawet jesli nie masz klucza matki i karty kodowej , mozesz sie odezwać na PW moge pomoc lub postawic to na nogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misi3k Napisano 11 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2011 > a świeci kontrolka od immo słychać pompę jak się załącza po przekręceniu kluczyka? kontrolki od immo nie podpiąłem, bo mi kolidowała z czymś przy zegarach z CCSa, marchewa gaśnie po paru sekundach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misi3k Napisano 11 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2011 > skoro zaplon sie włacza to sprawdz kontrolki immo i silnika , obie powinny zgasnąć (immo odrazu, > silnik po 7 sekundach) > najczesciej przy włamianiach zlodzieje psują stacyjke i uszkadzaja antene - pętle immobilisera , > zmierz opornosć anteny i daj znac , immo wywalic to nie problem ale po co skoro mozna to > naprawic jak trzeba nawet jesli nie masz klucza matki i karty kodowej , mozesz sie odezwać na > PW moge pomoc lub postawic to na nogi dzięki za pomoc, jutro za widu pomierzę pętle immo i dam znać jaka rezystancja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misi3k Napisano 12 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2011 Obadałem wszystko na spokojnie i dokładnie, rozkręciłem obudowę stacyjki i co następuje: 1. po przekręceniu kluczyka pali się kontrolka aku i oleju, po 2 sek zapala się marchewa i nie gaśnie. 2. identycznie się zachowuje jak odłączam antene od immo. 3. antena od immo ma nieskończoną rezystancje- kawałek plastiku jest ukruszony i widać druciki tworzące antenę. 4. antena ma nr 46431722 niedostępny na allegro, są tylko w aso za ok 110zł. Jakś inna podpasuje? 5. jaka powinna być prawidłowa rezystancja anteny? tak wygląda antena immo W miejscu uszkodzenia do jednego pinu jest rezystancja ok 15 ohm, do drugiego nieskończoność. Od jednego do drugiego nieskończoność. Te anteny są zamienne między całą grupą fiata? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wuniek Napisano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2011 jeżeli rezystancja jest nieskończona oznacza to nic innego jak przerwę w obwodzie powinna wynosić około 17 omów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaldiGSI Napisano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2011 > Obadałem wszystko na spokojnie i dokładnie, rozkręciłem obudowę stacyjki i co następuje: > 1. po przekręceniu kluczyka pali się kontrolka aku i oleju, po 2 sek zapala się marchewa i nie > gaśnie. > 2. identycznie się zachowuje jak odłączam antene od immo. > 3. antena od immo ma nieskończoną rezystancje- kawałek plastiku jest ukruszony i widać druciki > tworzące antenę. > 4. antena ma nr 46431722 niedostępny na allegro, są tylko w aso za ok 110zł. Jakś inna podpasuje? > 5. jaka powinna być prawidłowa rezystancja anteny? > tak wygląda antena immo W miejscu uszkodzenia do jednego pinu jest rezystancja ok 15 ohm, do > drugiego nieskończoność. Od jednego do drugiego nieskończoność. Te anteny są zamienne między > całą grupą fiata? ewidentnie masz walnietą te antene , opornosci anten we fiatach są rózne w zaleznosci od generacji układu i rodzaju transpondera w tym przypadku jest megamos ID13 a opornosc antenki powinna być ok 30 omów. mam pół skrzynki tych immo i anten , zobacz czy nie podejdzie te z fotek , sprawdz długosć kabla , ja mam 30 cm. Jesli pasuje to moge sprzedać Pozatym mozesz treaz uzywać auto jesli posiadasz karte kodową , jest na niej pin immo za pomocą którego mozna czasowo wyłaczać immo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misi3k Napisano 12 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2011 > ewidentnie masz walnietą te antene , opornosci anten we fiatach są rózne w zaleznosci od generacji > układu i rodzaju transpondera w tym przypadku jest megamos ID13 a opornosc antenki powinna być > ok 30 omów. > mam pół skrzynki tych immo i anten , zobacz czy nie podejdzie te z fotek , sprawdz długosć kabla , > ja mam 30 cm. Jesli pasuje to moge sprzedać > Pozatym mozesz treaz uzywać auto jesli posiadasz karte kodową , jest na niej pin immo za pomocą > którego mozna czasowo wyłaczać immo Moja ma 45cm kabla. karty niestety nie mam nie wiesz jakie numery podpasują? jutro zamierzam się wybrać na szrot i zobaczyć czy nie stoi jakiś CC/SC 900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 > jeżeli rezystancja jest nieskończona oznacza to nic innego jak przerwę w obwodzie nie zawsze, wszystko zależy od zakresu miernika w którym może wykonać pomiar > powinna wynosić około 17 omów między żyłami czy żyła ziemia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaldiGSI Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 > Moja ma 45cm kabla. > karty niestety nie mam nie wiesz jakie numery podpasują? jutro zamierzam się wybrać na szrot i > zobaczyć czy nie stoi jakiś CC/SC 900 pasuje tylko 46431722 lub 46421952 jesli masz air bag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misi3k Napisano 13 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 > pasuje tylko 46431722 lub 46421952 jesli masz air bag oba się różnią tylko długością kabelka? 450mm vs 500mm? bo z tego by wyglądało jak sprawdzałem w ePER Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misi3k Napisano 18 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 > oba się różnią tylko długością kabelka? 450mm vs 500mm? bo z tego by wyglądało jak sprawdzałem w > ePER Odpowiem sam i będzie informacja dla potomnych na przyszłość. Różni się długością kabla i wyglądem (mocowania) elektrycznie jest to samo. Ładnie nawet podpasowało na starą stacyjkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.