Skocz do zawartości

PROBLEM Z SILNIKIEM!!!


Tejdi

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM!!!

Mam dość duży problem z moim unem 1.0 fire na wtrysku z 96 roku. A mianowicie po wykasowaniu panela sterującego pracą silnika wszysto do czasu jest ok, ale problem pojawia się wtedy gdy dodam gazu. Mam w aucie zainstalowany obrotomierz i przy dojściu do 2000 obr/min zaczyna się dziać coś dziwnego. Silnik nie chce jakby przejść na wyższe obroty, słychać coś takiego jakby zostawała odcięta dawka paliwa, jakby oboty spadały i zwiększały się ale w bardzo wąskim zakresie np: 1950- 2000 obr/min. Przy mocnym przyciśnięciu pedału gazu silnik na chwilę się zadławia po czym łamie tą barierę tych 2000 obr/min i przechodzi na wższe obroty, lecz po zwolnienu nogi z pedału gazu nie ma już obrotów jałowych i silnik przygasa, pracuje gdzieś na 400 obr/min. Silniczek krokowy który do tej pory przytrzymywał obroty jałowe jest unieruchomiony, po prostu nie działa. Teraz już nie ma tej bariery 2000 obr/min ale nie ma też utrzymywania obrotów jałowych. Po ponownym wykasowaniu panela sytuacja się powtarza. Nie mam pojęcia co może być tego przyczyną. Wymieniłem już kilka części na nowe ,a mianowicie: sonda lambda, czujnik temp. płynu chłodzącego , zakupiłem także używany panel sterujący wtryskiem ale nie ma żadnej różnicy po przyłączeniu go, wymieniłem także całe urządzenie wtryskowe. Proszę o pomoc w mojej sprawie!!! Będę bardzo wdzięczny za jakie kolwiek podpowiedzi!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> WITAM!!!

> Mam dość duży problem z moim unem 1.0 fire na wtrysku z 96 roku. A

> mianowicie po wykasowaniu panela sterującego pracą silnika

> wszysto do czasu jest ok, ale problem pojawia się wtedy gdy

> dodam gazu. Mam w aucie zainstalowany obrotomierz i przy dojściu

> do 2000 obr/min zaczyna się dziać coś dziwnego. Silnik nie chce

> jakby przejść na wyższe obroty, słychać coś takiego jakby

> zostawała odcięta dawka paliwa, jakby oboty spadały i zwiększały

> się ale w bardzo wąskim zakresie np: 1950- 2000 obr/min. Przy

> mocnym przyciśnięciu pedału gazu silnik na chwilę się zadławia

> po czym łamie tą barierę tych 2000 obr/min i przechodzi na wższe

> obroty, lecz po zwolnienu nogi z pedału gazu nie ma już obrotów

> jałowych i silnik przygasa, pracuje gdzieś na 400 obr/min.

> Silniczek krokowy który do tej pory przytrzymywał obroty jałowe

> jest unieruchomiony, po prostu nie działa. Teraz już nie ma tej

> bariery 2000 obr/min ale nie ma też utrzymywania obrotów

> jałowych. Po ponownym wykasowaniu panela sytuacja się powtarza.

> Nie mam pojęcia co może być tego przyczyną. Wymieniłem już kilka

> części na nowe ,a mianowicie: sonda lambda, czujnik temp. płynu

> chłodzącego , zakupiłem także używany panel sterujący wtryskiem

> ale nie ma żadnej różnicy po przyłączeniu go, wymieniłem także

> całe urządzenie wtryskowe. Proszę o pomoc w mojej sprawie!!!

> Będę bardzo wdzięczny za jakie kolwiek podpowiedzi!!!

strzelam ale - moze czujnik podcisnienia powietrza niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.