Pirat7993 Napisano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2011 Witam, czy ktos mógł by mi podać orientacyjne ceny z zakładów regenerujących głowice ? na podstawie wielkości głowicy np z 1.1 zabielenie , docieranie zaworów, wymiana prowadnic, regulacja zaworów... i wszystkie inne tego typu atrakcje, interesuje mnie tez cena zaworów i gniazd na 3kąty oraz porting kanałów, i ewentualnie honowanie oraz równanie bloku tak tylko z czystej ciekawosci pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tuha Napisano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2011 w Kielcach za obrobke samej glowcy tj 3 katy zabielanie itp itd. 600zl pod warunkiem ze dostaja gola glowice.(1.2 16v) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dandi Napisano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2011 Witam Nie znalazłem innego tematu więc chciałbym zapytać ile mogę zjechać głowicę w 1.1 MPI aby nie spotkały się zawory z tłokami. Akurat zaczynam rozbierać górę i chciałbym wiedzieć ile mogę ją splanować aby nie przesadzić. Czy może tylko zabielić i nie ruszać więcej ? Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 1 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 > Witam, czy ktos mógł by mi podać orientacyjne ceny z zakładów regenerujących głowice ? na podstawie > wielkości głowicy np z 1.1 > zabielenie , docieranie zaworów, wymiana prowadnic, regulacja zaworów... i wszystkie inne tego typu > atrakcje, interesuje mnie tez cena zaworów i gniazd na 3kąty oraz porting kanałów, > i ewentualnie honowanie oraz równanie bloku > tak tylko z czystej ciekawosci pytam pytaj tego kolegi - on się zajmuje tym na co dzień SebeKK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 1 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 > pytaj tego kolegi - on się zajmuje tym na co dzień SebeKK zapytam , dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dandi Napisano 4 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 Więc ma ktoś info na temat planowania głowicy w 1.1 MPI ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 4 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 > Więc ma ktoś info na temat planowania głowicy w 1.1 MPI ? a nie łatwiej zadzwonić do szlifierza i zapytac u źródła, ha? Co region to inne ceny. U nas w wlkp samo planowanie ok 60pln. Gdzies indziej moze być albo 40, albo 100. Popytaj lokalnie i wybierz najlepszą Twoim zdaniem oferte (tanio nie znaczy wcale dobrze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dandi Napisano 4 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 > a nie łatwiej zadzwonić do szlifierza i zapytac u źródła, ha? > Co region to inne ceny. U nas w wlkp samo planowanie ok 60pln. Gdzies indziej moze być albo 40, > albo 100. > Popytaj lokalnie i wybierz najlepszą Twoim zdaniem oferte (tanio nie znaczy wcale dobrze) Nie wiem czy czytałeś mój post wyżej nie chodzi mi o cenę, tylko o możliwość i ilość zebrania materiału z głowicy aby nie było spotkania tłoków z zaworami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 4 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 > Nie wiem czy czytałeś mój post wyżej nie chodzi mi o cenę, tylko o możliwość i ilość zebrania > materiału z głowicy aby nie było spotkania tłoków z zaworami W tytule posta na którego odpowiadałem Quote: Więc ma ktoś info na temat planowania głowicy w 1.1 MPI ? jest wyraźne pytanie o cenę, więc bądź bardziej precyzyjny Odpowiadając dalej ile ciąć odpowiem: mozesz zjechac nawet całą komorę spalania, pytanie tylko po co... Jesli chcesz miec nadal bezkolizyjny silnik, to należałoby się bawić w testy plastelinowe, zeby określić jak bardzo Twoja jest zjechana w tym momencie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dandi Napisano 4 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 > W tytule posta na którego odpowiadałem Quote: > Więc ma ktoś info na temat planowania głowicy w 1.1 MPI ? > jest wyraźne pytanie o cenę, więc bądź bardziej precyzyjny > Odpowiadając dalej ile ciąć odpowiem: mozesz zjechac nawet całą komorę spalania, pytanie tylko po > co... > Jesli chcesz miec nadal bezkolizyjny silnik, to należałoby się bawić w testy plastelinowe, zeby > określić jak bardzo Twoja jest zjechana w tym momencie Widzę że się nie dogadamy Po prostu chciałbym ją zregenerować tym samym myślę że mógł bym doprężyć troszkę silnik i w jakimś prawdopodobnie bardzo niskim stopniu uzyskać troszkę wydajniejszy silnik. Jak już będę ją ściągał chciałbym wiedzieć ile mogę ja splanować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 4 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 > Widzę że się nie dogadamy Po prostu chciałbym ją zregenerować tym samym myślę że mógł bym doprężyć > troszkę silnik i w jakimś prawdopodobnie bardzo niskim stopniu uzyskać troszkę wydajniejszy > silnik. Jak już będę ją ściągał chciałbym wiedzieć ile mogę ja splanować. No nie dogadamy sie, bo nikt tu nie jest wrózką Teoretycznie powinno się planowac do znaczników, ale zasugerowalem Ci test plastelinowy - właśnie jak bedziesz mial zdjetą głowicę P.S. samym planowanie cudów nie uzyskasz i nawet tego nie odczujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.