zefir Napisano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2011 czy z powodu ślizgającgo się paska alternatora może sie akumulator niedoładowywać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2011 > czy z powodu ślizgającgo się paska alternatora może sie akumulator niedoładowywać?? Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinqqq Napisano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2011 TaK wymień pasek i sprawdź ładowanie ja tak samo miałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A09Adam Napisano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2011 > czy z powodu ślizgającgo się paska alternatora może sie akumulator niedoładowywać?? A po czym poznać, że się ślizga? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rzucio Napisano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2011 > A po czym poznać, że się ślizga? Slychac to po odpaleniu silnika lekkie takie piszczenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A09Adam Napisano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2011 > Slychac to po odpaleniu silnika lekkie takie piszczenie... Oj..to nie dobrze, mi właśnie też niekiedy tak zapiszczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rzucio Napisano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2011 > Oj..to nie dobrze, mi właśnie też niekiedy tak zapiszczy... U mnie tez i sie tym nie przejmuje...nie raz piszczy dla tego ze jest wilgotny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A09Adam Napisano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2011 > nie raz piszczy dla tego ze jest wilgotny... No w sumie u mnie tak jest, albo jak bardzo zimno, albo jak umyję autko. Ale nie wiem, bo przy pomiarze ładowania nie pokazuje stale 14,6V tylko mruga raz na 8V raz na 1V... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2011 > No w sumie u mnie tak jest, albo jak bardzo zimno, albo jak umyję autko. Ale nie wiem, bo przy > pomiarze ładowania nie pokazuje stale 14,6V tylko mruga raz na 8V raz na 1V... czym mierzysz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A09Adam Napisano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2011 > czym mierzysz? Zwykłym multimetrem z Castoramy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2011 > Zwykłym multimetrem z Castoramy a na jaki zakres ustawiasz pokretlo? na V [DC] po lewej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A09Adam Napisano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2011 > a na jaki zakres ustawiasz pokretlo? > na V [DC] po lewej? dokładnie, na 20V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2011 > dokładnie, na 20V nie ma prawa pokazywać 8V czy 1V jak na aku sprawdzasz poprostu nieodpowiedni styk koncówek miernika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A09Adam Napisano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2011 > nie ma prawa pokazywać 8V czy 1V jak na aku sprawdzasz > poprostu nieodpowiedni styk koncówek miernika No fakt są poklejone już taśmą ale dobrze je dociskałem przecież to ja może pożyczę i sprawdzę innym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2011 bo te marketowe to nic nie warte są, do mierzenia to trza mieć porządny sprzęt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinqqq Napisano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2011 > A po czym poznać, że się ślizga? nie zawsze słychać piszczenie można sprawdzić stan paska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wodzu1990 Napisano 8 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2011 Dziś były bardzo duże opady deszczu, tak duże że woda nabierała się ludziom do samochodów, studzienki wybijały i pływały sobie dekielki więc trzeba było uważać żeby nie zaliczyć dzwona i nie wpaść w dziurę. mi na szczęście się to udało. Ale mam inny problem, przez jazdę po tak dużych kałużach nie mam ładowania... Co może być tego przyczyną i jak to naprawić... pasek jest naciągnięty, myślałem że jest mokry i się ślizga i dlatego nie ma ładowania. czy może alternator się zamoczył i coś tam się popsuło?? kontrolka od ładowania gaśnie i to nie całkiem jak go przygazuje aż do odcinki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.