joshua79 Napisano 1 Marca 2011 Udostępnij Napisano 1 Marca 2011 podkreślam(!) chwilowo konieczne i temporalne z uwagi na wyciek i konieczność dojazdu do domu oraz tudzież zastąpienie go korkiem miski olejowej który po nagwintowaniu i ouszczelkowaniu spasował jak ta lala może mieć wpływ na utrudnione uruchamianie silnika?? Pomijam chwilową konieczność debilnego gaszeni biegiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 1 Marca 2011 Udostępnij Napisano 1 Marca 2011 Nie powinno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshua79 Napisano 2 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2011 > Nie powinno. A to nie jest tak że na wyłączonym silniku sprawny zawór jest w pozycji "zamknięty dopływ paliwa" co siłą rzeczy utrzymuje również ciśnienie w pompie?? a jak się go wywali to po dłuższym czasie brak tegoż ciśnienia powoduje dłuższe kręcenie?? Tak sobie szukam przyczyny bo usterka zaworu zbiegła się z problemem z uruchamianiem. Więc może ktoś wie czy zawór stop przy wyłączaniu tylko odcina paliwo i cofa tłoczek z powrotem, czy też tłoczek zostaje aż do ponownego przekręcenia klyczka w pozycję zapłon ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 2 Marca 2011 Udostępnij Napisano 2 Marca 2011 Zaworek po włączeniu zapłonu się otwiera, a po wył. silnika zamyka go sprężynka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.