slon Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 Witam Rozglądam się z autkiem, typuje passata. Budżet jednak zatacza wąskie koło z roczników 2000 /2001. Mam więc do wyboru przed liftem i po. Myslalem o dieslu, z tego co czytalem wystepuja tam pompowtryski. Opinie są przeróżne, oczywiscie te złe wręcz przerażające. Czy rzeczywiście jest tak źle? W jaki sposób sie ustrzec zakupu chłamu?Sprawdzić te pompowtryski na jakimś kompie? Będę wdzięczny za opinie. Zauważyłem, że wv krótko montował te silniki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 > Witam > Rozglądam się z autkiem, typuje passata. Budżet jednak zatacza wąskie koło z roczników 2000 /2001. > Mam więc do wyboru przed liftem i po. Myslalem o dieslu, z tego co czytalem wystepuja tam > pompowtryski. Opinie są przeróżne, oczywiscie te złe wręcz przerażające. Czy rzeczywiście jest > tak źle? W jaki sposób sie ustrzec zakupu chłamu?Sprawdzić te pompowtryski na jakimś kompie? > Będę wdzięczny za opinie. Zauważyłem, że wv krótko montował te silniki... Silników diesla w passacie B5 jest kilka więc trochę poszukać w google to się dowiesz i nie ma co generalizować tu awaryjności 90km,110,101,115,130,150 i pewnie jeszcze jakiś Dwa pierwsze są na pompie i wtryskach resztach na pompkach a to czy one są zużyte czy nie to zależy od auta i jak kto dbał i eksploatował i jakie lał paliwo. Silnik chodzi równo nie kopci jak jelcz to raczej powinno być ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slon Napisano 6 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 > Silników diesla w passacie B5 jest kilka więc trochę poszukać w google to się dowiesz i nie ma co > generalizować tu awaryjności > 90km,110,101,115,130,150 i pewnie jeszcze jakiś > Dwa pierwsze są na pompie i wtryskach resztach na pompkach a to czy one są zużyte czy nie to zależy > od auta i jak kto dbał i eksploatował i jakie lał paliwo. Silnik chodzi równo nie kopci jak > jelcz to raczej powinno być ok Interesuje sie ATJ 115 PS Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 > Interesuje sie ATJ 115 PS > Pozdrawiam Często mają gifty z fabryki, fajnie ciągną z dołu te silniki najlepiej wziąć kompa i zvagować/zlogować takie auto o ile ktoś się zgodzi Braciak kupił teraz właśnie takiego passka i zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 Kieruj sie stanem i udokumentowaną przeszłościa auta -> tego bym się trzymał a nie konkretną wersją 1,9 TDI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slon Napisano 6 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 > Często mają gifty z fabryki, fajnie ciągną z dołu te silniki najlepiej wziąć kompa i > zvagować/zlogować takie auto o ile ktoś się zgodzi Braciak kupił teraz właśnie takiego passka > i zadowolony Zastanawiam sie ogolnie nad dieslem czy to ma sens przy tej cenie ropy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 To kup. benzyne i załóż sekwencję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slon Napisano 6 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 > To kup. benzyne i załóż sekwencję Rozwazam taka opcje, tylko tych aut w dobrym stanie to jak kot napłakał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogicc Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 > Interesuje sie ATJ 115 PS > Pozdrawiam Śmigam AJM 115KM (1999r) to wcześniejsza wersja ATJ ma kilka Nm mniej, fajnie się tym powozi tylko teraz z przy tych cenach diesla to trochę nie ekonomiczne. Robię rocznie około 15kkm i to praktycznie tylko po mieście. Spalanie miasto średnio 8l/100km, przy mrozach potrafił wciągnąć 10l/100km, na trasie w 6l/100km mieści się spoko, ogólnie nie mam lekkiej nogi. Jeżeli chodzi o eksploatacje to olej z norma 505.01 nie jest tani rozrząd do tańszych tez nie należy, a jak padną pompki to łooo matko. Swoim AJM zrobiłem ponad 30kkm i z awarii to miałem tylko wymianę wahaczy przednich, ale to norma. Auto z tym silnikiem polecam, ale zastanowiłbym się nad 1.8T lub 2.8 V6 w gazie to nawet nie jest takie złe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danequ Napisano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2011 Ja mam ATJ. Przed zakupem warto zlogować za pomocą vag-coma pompowtryski (kanał 13). Jeśli odchyłki nie są duże to brać i cieszyć się jazdą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2011 > Ja mam ATJ. > Przed zakupem warto zlogować za pomocą vag-coma pompowtryski (kanał 13). Jeśli odchyłki nie są duże > to brać i cieszyć się jazdą. Dokładnie ja przed zakupem sprawdzałem i do dziś dnia u mnie są idealne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slon Napisano 7 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2011 Tak oczywiscie przed zakupem to gruntowny przegląd w serwisie gdzie znają się na tym modelu, inaczej tego nie widzę. Wolę wydać 100-200 zł, ale być przekonanym ze zrobiłem wszystko w swojej mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.