tdm Napisano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2011 wlasnie ogladam 3 trening i naszla mnie mysl Kierownice bolidow wygladaja lepiej niz kontroler do PS3. Zaczalem sie zastanawiac co kryje sie pod tymi wszystkimi pokretlami/przyciskami. Ustalilem: 1. Kers 2. DRS 3. Balans hamulcow 4. Sklad mieszanki (paliwo-powietrze) 5. Podawanie napoju???? 6. Komunikacja z garazem??? Wspolnymi silami ustalimy do czego jest reszta przyciskow? Na wyswietlaczu jest pokazany aktualny bieg, obroty i predkosc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2011 > wlasnie ogladam 3 trening i naszla mnie mysl > Kierownice bolidow wygladaja lepiej niz kontroler do PS3. > Zaczalem sie zastanawiac co kryje sie pod tymi wszystkimi pokretlami/przyciskami. Ustalilem: > 1. Kers > 2. DRS > 3. Balans hamulcow > 4. Sklad mieszanki (paliwo-powietrze) > 5. Podawanie napoju???? > 6. Komunikacja z garazem??? > Wspolnymi silami ustalimy do czego jest reszta przyciskow? > Na wyswietlaczu jest pokazany aktualny bieg, obroty i predkosc? 7. Mechanizm różnicowy 8. Bieg neutralny 9. Prędkość w pitlane 10. Hamowanie silnikiem 11. Sprzęgło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BUGI Napisano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2011 BMW 2006 1. Luz 2. Zmniejszenie blokady dyfra (dyferencjału) 3. Zmniejszenie siły hamowania silnikiem 4. Zmniejszenie kontroli trakcji 5. Ustawienia blokada dyfra (dyferencjału) 6. Zmiana ustawienia przedniego skrzydła 7. Diagnostyka 8. Skład mieszanki w silniku 9. Przełącznik trybu pracy wyświetlacza 10. Rezerwa 11. Dane i informacje od zespołu 12. Regulator mocy silnika 13. Zwiększenie kontroli trakcji 14. Zwiększenie siły hamowania silnikiem 15. Zwiększenie blokady dyfra (dyferencjału) 16. Ogranicznik prędkości w boksach 18. Obsługa LCD BMW 2009 WYŚWIETLACZE 1 Informacje od FIA/kierownictwa wyścigu 2 Kontrolka momentu przełączania biegu 3 Wyświetlacz wielofunkcyjny (np. informacja o wybranym przełożeniu) PRZYCISKI 4 Bieg jałowy 5 Zmiana ustawień przedniego spoilera 6 Programowalny przycisk wielofunkcyjny 7 Włączanie systemu KERS 8 Zwiększenie wartości ustawienia 9 Zmniejszenie wartości ustawienia 10 Potwierdzenie (np. otrzymania informacji) 11Ogranicznik prędkości na pit lane 12 Przełącznik zapasowy (niewykorzystywany) 13 Łączność radiowa 14 Zatrzymanie w boksie 15 Obsługa sprzęgła 16 Ustawienia na czas jazdy przy obecności na torze samochodu bezpieczeństwa POKRĘTŁA 17 Ustawienia mechanizmu różnicowego na wyjściu z zakrętu 18 Ustawienia bazowe mechanizmu różnicowego 19 Ustawienia mechanizmu różnicowego przy wejściu w zakręt 20 Tempomat (używany podczas testów) 21 Pokrętło wyboru (np. system KERS, przedni spoiler, prędkość obrotowa silnika) 22 Wybór ustawień odpowiednich dla zastosowanego ogumienia 23 Ustawienia przedniego spoilera 24 Charakterystyka pedału gazu 25 Ustawienie składu mieszanki DŹWIGNIE 26 Zmiana biegów w górę 27 Zmiana biegów w dół 28 Sprzęgło (łopatki po obu stronach kierownicy) Jak widac "nieco" się zmieniła w przeciągu kilku lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.