aditola Napisano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2011 Heja Byłem właśnie na przeglądzie i diagnosta mi pokazał, że w tylnym lewym amorku obrobiła się i stuka tuleja dolna. Od jakiegoś czasu już słyszałem stuki z tyłu ale nie mogłem tego zlokalizować. Powiedzcie mi czy czeka mnie wymiana kompletu amorków czy idzie wymienić samą tą tulejkę? pzdr Adrian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_2011 Napisano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2011 Tulejka amortyzatorow? Chyba chodzi o tulejke wahacza. Jesli chodzi o wahacze tylne, to jestz tym troche roboty i mechanicy duzo biora. Pojedz do mechanika - przejedziecie sie i on Ci powie co to - czy wahacz czy amortyzator. Jesli wahacz - to sa komplety naprawcze - calkiem niedrogie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobra180 Napisano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2011 tulejka amortyzatora w zasadzie jest częścią niewymienną ,chyba że coś będziesz kombinował z jakiegoś innego auta. jako część zamienna nie występuje . Ponadto nie wiesz jak wygląda góra tegoż amora . nie wiem czy warto kombinować .nowy kosztuje coś koło 70zł zostają też szroty tam też można kupić coś w miarę dobrgo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aditola Napisano 9 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2011 > Tulejka amortyzatorow? tak tulejka (dolna) amorka > Chyba chodzi o tulejke wahacza.[...] nie chodzi o tulejkę wahacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aditola Napisano 9 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2011 > tulejka amortyzatora w zasadzie jest częścią niewymienną ,chyba że coś będziesz kombinował z > jakiegoś innego auta. jako część zamienna nie występuje . no właśnie szukałem ale nie ma - faktycznie jest to element amorka nie występujący osobno Ponadto nie wiesz jak wygląda góra > tegoż amora . nie wiem czy warto kombinować .nowy kosztuje coś koło 70zł zostają też szroty > tam też można kupić coś w miarę dobrgo umówiłem się na przyszły tydzień ze znajomym, który ma mi to zobaczyć i obadać, powiedział, że jak coś to dokupi taką tulejkę i zamknę się z tym w granicach 20zł. Jeśli jednak okaże się po drodze, że np amorki są już padnięte albo coś innego to kupię nowe amorki KYB po 80zł/szt i się zamontuje na razie jednak nie mam kasy i spróbuję rozwiązania połowicznego heh... a jeszcze pytanko w razie W odnośnie wymiany amorków tylnych: czy przy okazji brać coś pod uwagę więcej (jak już będą zdjęte to czy coś przy okazji wymienić?)? czy same amorki rach-ciach?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
panterka Napisano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2011 Proste sprawdzenie amorków, otwierasz klapę i mocno uginasz tył najlepiej swoja masą, jeśli tył poszedł raz w dół i po podniesieniu ani drgnie to są dobre. Jeśli tyłem można bujać góra-dół to amorki do wymiany. Tak samo z przodem. Taki prosty test a często skuteczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobra180 Napisano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2011 posprawdzać możesz ale jeżeli diagnosta nie znalazł innych luzów to wymień tylko amorki . Nic więcej dwie śruby z lewej dwie z prawej i po kłopocie. Uwżaj tylko przy górnej śrubie bo nie wiem czy wiesz że ona jest odkręcana przez podłużnicę musisz uważać aby nie spadła ci do podłużnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
panterka Napisano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 I nie wyciągaj plastikowych tulejek przy górnych śrubach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.