Skocz do zawartości

Amortyzatory czy tylko tuleja do wymiany?


aditola

Rekomendowane odpowiedzi

Heja

Byłem właśnie na przeglądzie i diagnosta mi pokazał, że w tylnym lewym amorku obrobiła się i stuka tuleja dolna. Od jakiegoś czasu już słyszałem stuki z tyłu ale nie mogłem tego zlokalizować. Powiedzcie mi czy czeka mnie wymiana kompletu amorków czy idzie wymienić samą tą tulejkę?

pzdr

Adrian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tulejka amortyzatorow?

Chyba chodzi o tulejke wahacza. Jesli chodzi o wahacze tylne, to jestz tym troche roboty i mechanicy duzo biora.

Pojedz do mechanika - przejedziecie sie i on Ci powie co to - czy wahacz czy amortyzator.

Jesli wahacz - to sa komplety naprawcze - calkiem niedrogie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tulejka amortyzatora w zasadzie jest częścią niewymienną ,chyba że coś będziesz kombinował z jakiegoś innego auta. jako część zamienna nie występuje . Ponadto nie wiesz jak wygląda góra tegoż amora . nie wiem czy warto kombinować .nowy kosztuje coś koło 70zł zostają też szroty tam też można kupić coś w miarę dobrgo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tulejka amortyzatora w zasadzie jest częścią niewymienną ,chyba że coś będziesz kombinował z

> jakiegoś innego auta. jako część zamienna nie występuje .

no właśnie szukałem ale nie ma - faktycznie jest to element amorka nie występujący osobno no.gif

Ponadto nie wiesz jak wygląda góra

> tegoż amora . nie wiem czy warto kombinować .nowy kosztuje coś koło 70zł zostają też szroty

> tam też można kupić coś w miarę dobrgo

umówiłem się na przyszły tydzień ze znajomym, który ma mi to zobaczyć i obadać, powiedział, że jak coś to dokupi taką tulejkę i zamknę się z tym w granicach 20zł. Jeśli jednak okaże się po drodze, że np amorki są już padnięte albo coś innego to kupię nowe amorki KYB po 80zł/szt i się zamontuje ok.gif na razie jednak nie mam kasy i spróbuję rozwiązania połowicznego 270751858-jezyk.gif heh...

a jeszcze pytanko w razie W odnośnie wymiany amorków tylnych: czy przy okazji brać coś pod uwagę więcej (jak już będą zdjęte to czy coś przy okazji wymienić?)? czy same amorki rach-ciach??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proste sprawdzenie amorków, otwierasz klapę i mocno uginasz tył najlepiej swoja masą, jeśli tył poszedł raz w dół i po podniesieniu ani drgnie to są dobre. Jeśli tyłem można bujać góra-dół to amorki do wymiany. Tak samo z przodem. Taki prosty test a często skuteczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posprawdzać możesz ale jeżeli diagnosta nie znalazł innych luzów to wymień tylko amorki . Nic więcej dwie śruby z lewej dwie z prawej i po kłopocie. Uwżaj tylko przy górnej śrubie bo nie wiem czy wiesz że ona jest odkręcana przez podłużnicę musisz uważać aby nie spadła ci do podłużnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.