Piterekk Napisano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2011 Witam! Po wymianie oleju zauważyłem drobny wyciek pod miśkiem - leci odrobinę (kropla się zbierze przez dwa dni jazdy) po misce olejowej z okolic koła napędzającego alternator - czy tam jest jakiś uszczelniacz? Umazane jest tez wszystko powyżej w tej okolicy. Zaraz po wymianie wyglądało że chyba nalali za dużo oleju - 3x1 litry dałem jak co roku - bo poszło trochę spod korka wlewu na dół. Umazana była tez okolica świecy znajdującej się poniżej. Powycierałem wsio i już jest czysto ale pod alternatorem nadal mokro - nie jestem pewien czy to olej ale chyba tylko taka możliwość. Sprawdzam codziennie stan oleju i płynu w zbiorniku wyrównawczym i nie widzę ubytków. Panda 2004 rok 90kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2011 > Witam! > Po wymianie oleju zauważyłem drobny wyciek pod miśkiem - leci odrobinę a moze uszczelniacz rozrzadu polecial? przy takim przebiegu potrafi juz puszcac lub pocic sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterekk Napisano 15 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2011 Przebieg 90kkm, rozrząd był robiony w styczniu jakieś 5kkm temu. Może ten wyciek był już wcześniej ale olej roczny, gęsty to tak nie było widać. Pomacałem okolice pod alternatorem i obok miejsca, gdzie jest zamocowany bagnet do sprawdzania oleju i nie powiem na 100% że tam jest olejem umazane bo to wygląda na mokry brud ale już na dole to olej nieznacznie idzie sądząc po kolorze ściery po wytarciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2011 > Przebieg 90kkm, rozrząd był robiony w styczniu jakieś 5kkm temu. Może ten wyciek był już wcześniej > ale olej roczny, gęsty to tak nie było widać. Pomacałem okolice pod alternatorem i obok > miejsca, gdzie jest zamocowany bagnet do sprawdzania oleju i nie powiem na 100% że tam jest > olejem umazane bo to wygląda na mokry brud ale już na dole to olej nieznacznie idzie sądząc po > kolorze ściery po wytarciu jedyne co to by nie zgadywac - wytrzyj dokladnie do czysta i oserwuj... wtedy masz wieksze szanse by zaobserwowac skad ewentualnie cieknie - tym bardziej ze olej to takie dziadostwo co cholernie sie rozchodzi po powierzchni a i w dodatku z niewielkiej ilosci np rozlanej przy dolewce potrafi zapaskudzic duzo wiecej nizby to wynikalo z jego ilosci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterekk Napisano 15 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2011 Tak zrobię choć ciężko będzie powycierać dobrze silnik pod alternatorem. Okolice korka wlewu i wszystko niżej powycierałem więc tędy nie idzie - może faktycznie skacowany pracownik aso nie walnął setki rano i rozlał olej przy wlewaniu - na to pierwszy widok po otworzeniu maski wskazywał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterekk Napisano 21 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2011 Własnie wróciłem z warsztatu - miska olejowa do wymiany - zamiennik, klej i robota ~ 500zł w aso. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobra180 Napisano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2011 > Własnie wróciłem z warsztatu - miska olejowa do wymiany - zamiennik, klej i robota ~ 500zł w aso. strasznie drogo chyba że to z olejem i filtrem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.